چند سوال از دینی
-
کسی میتونه اینو توضیح بده؟ پاسخ گزینه دو هستش.
نگاه سه تا روش برای جرم و مجازات داشتیم
قراردادی ، نتیجه ی طبیعی عمل و خود عمل
تو آخرت ما خود عمل مون رو میبینیم یعنی شکل حقیقی عمل پس وقتی ما خود شکل عمل مون رو میبینیم دیگه ظلمی در کار نیست چون حاصل کارای خودمونه
ولی مثلا اگه قرار بود رابطه ی بین عمل و نتیجه اش از نوع مثلا اول باشه اونوقت ممکن بود برای یه خطای کوچیک یه مجازات سنگین بزاریم و برای یه جرم بزرگ یه مجازات سبک
اینجوری موقع اجرا ظلم و بی عدالتی اتفاق می افتاد -
دریا دریایی
متن آیه اینه
-
F Gh 1 این سوال رو با رد گزینه میشه جواب داد اما میدونی سوالاتی که در زمینه کیفر و پاداش اعمال میدان بعضاً نکات یکسانی دارند ، مثلا اگر گزینه ای راجب تصویر ، ظاهر ، گزارش و بخش های مادی عمل در آخرت بحث میکند گزینه ی غلطی هست، و از طرفی رابطه قراردادی و طبیعی دامنه شون محدود به دنیاست و برزخ و آخرت رابطه به شکل تجسم عمل هست با این توجیهها تنها گزینه درست دو هست
-
Marjan82 در چند سوال از دینی گفته است:
F Gh 1 سلام ، من اگه باشم چهار رو درست میگیرم چون سیصلون سعیرا مربوط به اخراج هست و اینکه عبارت دوم با اینکه مربوط به برزخ هست ولی توی جهنم هم این عبارت رو باز خود جهنمیان تکرار میکنن
منم گزینه چهار رو در نظر گرفتم ولی پاسخنامه گزینه ۲ زده