اسکلرانشیم پوسته دانه
-
سلام دوستان
خسته نباشید
مبحث گیاهی چقد باحاله
چند سوال پیش اومده واسم،وقتی میگه آب،توسط بافت های درون دانه جذب میشه،خب مگه بافت اسکلرانشیم نفوذ ناپذیر نبود نسبت به آب و گازا؟
این یه سوال
سوال بعدم اینه خب باشه وقتی آب میاد تو دانه و از اسکلرانشیم عبور میکنه،چطوری اکسیژن عبور نمیکنه؟؟؟
ممنون🎓🌻
یازدهم تجربیا همیار -
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒 -
-
چقد خلوته انجمن😐
-
سلام دوستان
خسته نباشید
مبحث گیاهی چقد باحاله
چند سوال پیش اومده واسم،وقتی میگه آب،توسط بافت های درون دانه جذب میشه،خب مگه بافت اسکلرانشیم نفوذ ناپذیر نبود نسبت به آب و گازا؟
این یه سوال
سوال بعدم اینه خب باشه وقتی آب میاد تو دانه و از اسکلرانشیم عبور میکنه،چطوری اکسیژن عبور نمیکنه؟؟؟
ممنون🎓🌻
یازدهم تجربیا همیار -
سلام دوستان
خسته نباشید
مبحث گیاهی چقد باحاله
چند سوال پیش اومده واسم،وقتی میگه آب،توسط بافت های درون دانه جذب میشه،خب مگه بافت اسکلرانشیم نفوذ ناپذیر نبود نسبت به آب و گازا؟
این یه سوال
سوال بعدم اینه خب باشه وقتی آب میاد تو دانه و از اسکلرانشیم عبور میکنه،چطوری اکسیژن عبور نمیکنه؟؟؟
ممنون🎓🌻
یازدهم تجربیا همیارسروش قادری یه چیز دیگه
وقتی دانه از تخمک تشکیل میشه،سرنوشت اون پنج یاختهای دیگه چی میشه؟ -
اینقد سخته این سوالا؟😐
-
درون دانه بافت پارانشیمه اسکرانشیم نیست که
پوسته ی دانه اسکرانشیمه -
سروش قادری یه چیز دیگه
وقتی دانه از تخمک تشکیل میشه،سرنوشت اون پنج یاختهای دیگه چی میشه؟سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری یه چیز دیگه
وقتی دانه از تخمک تشکیل میشه،سرنوشت اون پنج یاختهای دیگه چی میشه؟کدوم پنج تا ؟
تو کیسه رویانی که هفتا سلول داریم -
درون دانه بافت پارانشیمه اسکرانشیم نیست که
پوسته ی دانه اسکرانشیمهدریا دریایی خب آب هم از پوسته عبور میکنه بعدش میرسه به تو دانه
-
دریا دریایی خب آب هم از پوسته عبور میکنه بعدش میرسه به تو دانه
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی خب آب هم از پوسته عبور میکنه بعدش میرسه به تو دانه
پوسته ترک میخوره بعد اب وارد میشه
و یه نکته بافت اسکرانشیم اغلب سلول هاش مرده هستن نه همه شون -
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اینم جواب بدید ممنون میشم🙏🌻
دریا دریایی -
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اینم جواب بدید ممنون میشم🙏🌻
دریا دریایی -
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اینم جواب بدید ممنون میشم 🙏🌻
دریا دریایی -
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اینم جواب بدید ممنون میشم🙏🌻
دریا دریاییسروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اینم جواب بدید ممنون میشم🙏🌻
دریا دریاییفک کنم این نخود سبزه یا همون نخود فرنگیه اون نخوده معمولیه 😂😂
چیز دیگه ای به ذهنم نرسید 😐😂
-
دریا دریایی 😂😂😂
مگه این دوتا یکی نمیشن بعدا؟
مث چاقاله بادام ک بعداً میشه بادام
من تا همین حد مثالارو بلدم😂😐
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/پرونده:Sa-whitegreen-chickpea.jpg این ک همون سبزهس😐😂 -
دریا دریایی 😂😂😂
مگه این دوتا یکی نمیشن بعدا؟
مث چاقاله بادام ک بعداً میشه بادام
من تا همین حد مثالارو بلدم😂😐
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/پرونده:Sa-whitegreen-chickpea.jpg این ک همون سبزهس😐😂سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی 😂😂😂
مگه این دوتا یکی نمیشن بعدا؟
مث چاقاله بادام ک بعداً میشه بادام
من تا همین حد مثالارو بلدم😂😐
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/پرونده:Sa-whitegreen-chickpea.jpg این ک همون سبزهس😐😂انصافا این با اون فرق میکنه ها 😲
این فرنگی داره
اون فرنگی نداره
نمی دونم والا دیگه 😐😂 -
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی 😂😂😂
مگه این دوتا یکی نمیشن بعدا؟
مث چاقاله بادام ک بعداً میشه بادام
من تا همین حد مثالارو بلدم😂😐
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/پرونده:Sa-whitegreen-chickpea.jpg این ک همون سبزهس😐😂انصافا این با اون فرق میکنه ها 😲
این فرنگی داره
اون فرنگی نداره
نمی دونم والا دیگه 😐😂دریا دریایی فرنگی😂😂😂
مرسی -
دریا دریایی فرنگی😂😂😂
مرسیسروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی فرنگی😂😂😂
مرسی😂😂
خواهش امشب از راهنما بپرسید شاید ایشون فرق نخود با نخود فرنگی رو بدونن 😅 -
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی فرنگی😂😂😂
مرسی😂😂
خواهش امشب از راهنما بپرسید شاید ایشون فرق نخود با نخود فرنگی رو بدونن 😅دریا دریایی حتما میپرسم😂😅
ولی اگه فرصت نشد شب نتونستم بیام انجمن ممنون میشم خودتون بپرسید🙏🌻
اینطوریم بهتره شاید فک کنن دارم مسخره بازی درمیارم😐


