اسکلرانشیم پوسته دانه
-
دریا دریایی حتما میپرسم😂😅
ولی اگه فرصت نشد شب نتونستم بیام انجمن ممنون میشم خودتون بپرسید🙏🌻
اینطوریم بهتره شاید فک کنن دارم مسخره بازی درمیارم😐سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی حتما میپرسم😂😅
ولی اگه فرصت نشد شب نتونستم بیام انجمن ممنون میشم خودتون بپرسید🙏🌻
اینطوریم بهتره شاید فک کنن دارم مسخره بازی درمیارم😐باشه من تگ شون میکنم 😅
.
.
.
mehranmirzaei
اینو شما میدونید😅 -
-
-
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اون دونه ای که میگین از خاک بیرون نمیاد دونه مادره که این گیاه رو به وجود آورده، اون دونه هایی که میبینید و بهار میفروشن بچه هایش هستن😂
اگه همون بچهها رو هم بکارید رشد زیر زمینی خواهند داشتفرنگی و.. یا هم فرق میکنند یا نه رو نمیدونم اما گره کار از این جا بود
-
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اون دونه ای که میگین از خاک بیرون نمیاد دونه مادره که این گیاه رو به وجود آورده، اون دونه هایی که میبینید و بهار میفروشن بچه هایش هستن😂
اگه همون بچهها رو هم بکارید رشد زیر زمینی خواهند داشتفرنگی و.. یا هم فرق میکنند یا نه رو نمیدونم اما گره کار از این جا بود
z Gheibi در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اون دونه ای که میگین از خاک بیرون نمیاد دونه مادره که این گیاه رو به وجود آورده، اون دونه هایی که میبینید و بهار میفروشن بچه هایش هستن😂
اگه همون بچهها رو هم بکارید رشد زیر زمینی خواهند داشتفرنگی و.. یا هم فرق میکنند یا نه رو نمیدونم اما گره کار از این جا بود
سلام
مرسی
یعنی میشه گفت تو این گیاه،حالا نخود فرنگیه یا هر چیزی،هم رشد دانه در روی زمین پیدا میشه هم زیر زمین؟ -
z Gheibi در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اون دونه ای که میگین از خاک بیرون نمیاد دونه مادره که این گیاه رو به وجود آورده، اون دونه هایی که میبینید و بهار میفروشن بچه هایش هستن😂
اگه همون بچهها رو هم بکارید رشد زیر زمینی خواهند داشتفرنگی و.. یا هم فرق میکنند یا نه رو نمیدونم اما گره کار از این جا بود
سلام
مرسی
یعنی میشه گفت تو این گیاه،حالا نخود فرنگیه یا هر چیزی،هم رشد دانه در روی زمین پیدا میشه هم زیر زمین؟سروش قادری نه اون دانه های روی زمین که هنوز شروع نکردن به زندگی مستقل، در مشابهت با انسان باید بگم اونا هنوز جنین هستن و مستقل از مادر نیستن ، اونا اگه برن توی خاک شروع می کنن و تشکیل گیاه جدید میدن
این دوتا دانه را قاطی نکنید
متوجه شدین؟ -
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
ی چیزم میگم مسخره نکنید خدایی😂🐊🏃
مگه اون نخود سبز که بهار میشه میفروشن،دانه نیست؟همون که تو اون پوشش دورشه
خب مگه دانه نیست؟
پ چرا میگیم نخود رویش زیر زمینی داره؟
این که رو زمینه😒اون دونه ای که میگین از خاک بیرون نمیاد دونه مادره که این گیاه رو به وجود آورده، اون دونه هایی که میبینید و بهار میفروشن بچه هایش هستن😂
اگه همون بچهها رو هم بکارید رشد زیر زمینی خواهند داشتفرنگی و.. یا هم فرق میکنند یا نه رو نمیدونم اما گره کار از این جا بود
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶 -
سروش قادری نه اون دانه های روی زمین که هنوز شروع نکردن به زندگی مستقل، در مشابهت با انسان باید بگم اونا هنوز جنین هستن و مستقل از مادر نیستن ، اونا اگه برن توی خاک شروع می کنن و تشکیل گیاه جدید میدن
این دوتا دانه را قاطی نکنید
متوجه شدین؟z Gheibi در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری نه اون دانه های روی زمین که هنوز شروع نکردن به زندگی مستقل، در مشابهت با انسان باید بگم اونا هنوز جنین هستن و مستقل از مادر نیستن ، اونا اگه برن توی خاک شروع می کنن و تشکیل گیاه جدید میدن
این دوتا دانه را قاطی نکنید
متوجه شدین؟آهان
بله ممنون🌻🙏 -
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسم -
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسمسروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسملازم نیست بپرسید ، نخود از حبوبات بانخود فرهنگی از سبزیجات با هم فرق میکنن ،یه سرچ بکنید ،
اما رشد شون که زیر زمینی هست یا رو زمینی رو نمیدونم اونم میتونید سرچ کنید -
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسملازم نیست بپرسید ، نخود از حبوبات بانخود فرهنگی از سبزیجات با هم فرق میکنن ،یه سرچ بکنید ،
اما رشد شون که زیر زمینی هست یا رو زمینی رو نمیدونم اونم میتونید سرچ کنیدz Gheibi در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
سروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسملازم نیست بپرسید ، نخود از حبوبات بانخود فرهنگی از سبزیجات با هم فرق میکنن ،یه سرچ بکنید ،
اما رشد شون که زیر زمینی هست یا رو زمینی رو نمیدونم اونم میتونید سرچ کنیدنه اون واسه اطمینان خانم دریایی هستش که میگم😂😂🙏
-
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسمسروش قادری در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
دریا دریایی در اسکلرانشیم پوسته دانه گفته است:
z Gheibi
اینم نکته ی ظریفی بود
ولی من همچنان معتقدم نخود با نخود فرنگی فرق داره 😶من فردا میرم تره بار
حتما میپرسممشتاقانه منتظر میمونم 😂


