زییسست
-
سلام میشه یکی این تست و توضیح بده اصلا متوجه نمیشم چی میگه

بچه-های-تجربی-کنکور-1401 -
سلام دقیقا کجای سوال؟
-
سلام دقیقا کجای سوال؟
سید حسین حسینی 0
کلا مثلا گزینه یک -
سید حسین حسینی 0
کلا مثلا گزینه یک@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
سید حسین حسینی 0
کلا مثلا گزینه یکسلام صورت سوال یک که کم داره اینجوری بی می معنی میشه مثلا باید میگفت در انسانی که...
-
@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
سید حسین حسینی 0
کلا مثلا گزینه یکسلام صورت سوال یک که کم داره اینجوری بی می معنی میشه مثلا باید میگفت در انسانی که...
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
-
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
خب Rh که میشه DD یاDdچون دو نوعن فنوتیپ ها یه نوع
-
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
هریک از گروه خونی های با فنوتیپ A,B, دو نوع ژنوتیپ دارند وOO ,AB کاری نداریم چون فقط یه نوع دارن
-
Mahan Xodayi 2
میشه ی لحظه بیاین -
@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
سید حسین حسینی 0 شما فرض کن ک داره من نیفهمم مثلا دونوع ژن نمود که میگه چجوری مینویسه
هریک از گروه خونی های با فنوتیپ A,B, دو نوع ژنوتیپ دارند وOO ,AB کاری نداریم چون فقط یه نوع دارن
سید حسین حسینی 0
C ??مگه سی داشتیم؟ -
سید حسین حسینی 0
C ??مگه سی داشتیم؟ -
Mahan Xodayi 2
میشه ی لحظه بیاین@سمیه-صادقلو تحلیلش یکم مفصله صب کنید مینویسم الان
-
@سمیه-صادقلو تحلیلش یکم مفصله صب کنید مینویسم الان
Mahan Xodayi 2 فقط ی گزینه بگی بقیه رو شاید راه بیوفتم
-
سید حسین حسینی 0 اها مرسی
-
سید حسین حسینی 0 اها مرسی
-
سید حسین حسینی 0 جواب یکه؟؟؟؟
@سمیه-صادقلو جواب که یک نیست؟؟هست؟؟ -
سید حسین حسینی 0 جواب مهم نیس من نمیفهمم تحلیل سوالو
-
سید حسین حسینی 0 جواب یکه؟؟؟؟
@سمیه-صادقلو جواب که یک نیست؟؟هست؟؟Mahan Xodayi 2 بزار نگا کنم
-
اولی درسته....دومی چون یک نوع همونDD هست باید پروتئن داشته باشه گزینه سوم همین اول رده چون ما 4 نوع ژنوتیپ برای یک نوع فنوتیپ نداریم گزینه اخری هم خوب بلاخره یا Aداره یا B
-
نه گزینه دوعه جواب
Mahan Xodayi 2
سید حسین حسینی 0 -
نه گزینه دوعه جواب
Mahan Xodayi 2
سید حسین حسینی 0@سمیه-صادقلو در زییسست گفته است:
نه گزینه دوعه جواب
Mahan Xodayi 2
سید حسین حسینی 0
چه طور من نفهمیدم؟؟؟


