کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
-
-
-
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء
یازده تجربی
Help me please
🥲💔 -
دوپامین سلام واسه ۵۲۳ و ۵۳۹ باید از کربوکسیلیک اسید OH بکنی از الکلH بعد دو طرف رو به هم بچسبونی
برای ۵۳۱ جوابش رو بفرست تا مطمئن شم
بهت توضیح بدم
اگر بازم کامل متوجه نشدی با استاد فراهانی یا مصلایی ببین تا کامل دستت بیوفته
این مباحث مهمن -
Narges_ ممنونممم
جایی رو میشناسید ویدئو هاشون رو ببینم؟!
چون استاد خودم مومن زاده هست این مبحث رو اوکی نشدم -
دوپامین خواهش میکنم
موسسات اصلی هستن که باید خریداری کنید
مصلایی کلاسینو
فراهانی هر چی فکر میکنم اسمشو یادم نمیاد
از تلگرام هم به صورت غیرقانونی -
Narges_ سعی میکنم با همین فرمول ۲۰ بخونم هر چند دیگه خیلی دیر شده واسه خوندن نهایی
درکل ممنونم ازتون خیلی لطف کردید🤍🐋 -
دوپامین یازدهمی؟
کی گفته دیر شده؟
شیمی یازدهم صفری؟
خوبه ۶ درس کلا امتحان دارین با فرجه های نرمال تر از ما
بشین بخون -
Narges_ اره یازدهمم
نه صفر نیستم ولی واسه نمره ۱۸ به بالا هم اصلا آماده نیستم
کلا ۲ هفته وقت هست و من هر ۶ تا رو هنوز نبستم😂
شما فارغ التحصیل شدین؟دوپامین میتونی بالای ۱۸ بشی
چون میگی واسه هر ۶ تا آماده نیستی
اینو یه بخشی رو بزار همین مدت بخون(بخشایی که خیلی بهتری هم بزار تو فرجه)
نمونه سوالم هم الان از بخشایی که خوندی بزن
هم تو فرجه
چرا بالای ۱۸ نشی؟
تا میتونی تجربه ی شکست برای خودت ایجاد نکن
تازه شکست هم نیستا
ولی خب حس بد نگیری بهتره
من آره
پشتم
سال ما کل یازدهم برای اولین بار نهایی بود شیمی هم من با وجود روحیه ی داغونم
تونستم بالای ۱۸ بشم -
دوپامین میتونی بالای ۱۸ بشی
چون میگی واسه هر ۶ تا آماده نیستی
اینو یه بخشی رو بزار همین مدت بخون(بخشایی که خیلی بهتری هم بزار تو فرجه)
نمونه سوالم هم الان از بخشایی که خوندی بزن
هم تو فرجه
چرا بالای ۱۸ نشی؟
تا میتونی تجربه ی شکست برای خودت ایجاد نکن
تازه شکست هم نیستا
ولی خب حس بد نگیری بهتره
من آره
پشتم
سال ما کل یازدهم برای اولین بار نهایی بود شیمی هم من با وجود روحیه ی داغونم
تونستم بالای ۱۸ بشم






