انتزاع
دیدگاهها
-
زیست دونی -
زیست دونی@dr-lila در زیست خوانی!! گفته است:
tamom ۱۱سال چ خبره؟؟؟مگ شما چند سالتونه ؟؟یا اصن من چند سالمه ؟؟
بیخیال اصن من بابا بزرگ
برید به درستون برسید -
چرا میخاید دکتر شید؟؟؟سمیرا۹۶ در چرا میخاید دکتر شید؟؟؟ گفته است:
دوستان سلام... تقریبا همه ما یه سری بچه درس خونیم که نه امکانات زیادی داریم و نه بی امکاناتیم.(چون حداقل گوشی یا کامپیوتر و نت داریم که از فیلم ها استفاده کنیم) و خیلی هامون هم دنبال پزشکی ایم و حتی حاضریم یکی دو سال هم پشت کنکور بمونیم تا اگه خدا بخاد دکتر شیم اما چرا؟ چرا میخاید دکتر شید؟ پول$؟پرستیژ؟علاقه؟ دلیل خود را بگویید!
پول پرستیژ علاقه 😁
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95
7500 رو گذشتی؟
ای بابا من از مرداد ترازم ثابته نه خودم تغییر کردم نه نتیجه ...متاسفانههنه داداش این آزمون افتضاح بود ایشالا آزمون بعد 🖤
پیش به سوی 18 ام ماه
👊👊👊👊👊👊
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95
7500 رو گذشتی؟
ای بابا من از مرداد ترازم ثابته نه خودم تغییر کردم نه نتیجه ...متاسفانههنه داداش این آزمون افتضاح بود ایشالا آزمون بعد 🖤
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
دانش-آموزان-آلاء
ازمون چطور بود؟تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده
عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟
کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز
عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐اسون بود یانه؟
اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود
من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔
پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم
خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔
کجا قلم چیی
۷۸۰۰!!!!ن من گزینه دوم درضمن هشت هزارو هفتصد .. اولین ازمونم ۶هزارو هفتصد بود
اها موفق باشید ایشالا هر دفعه ۵۰۰ تا بش اضاف شه
مرسی ۱۰هزار بشه عالیه💎👑
میشه مطمئن باش👊
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
دانش-آموزان-آلاء
ازمون چطور بود؟تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده
عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟
کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز
عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐اسون بود یانه؟
اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود
من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔
پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم
خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔
کجا قلم چیی
۷۸۰۰!!!!ن من گزینه دوم درضمن هشت هزارو هفتصد .. اولین ازمونم ۶هزارو هفتصد بود
اها موفق باشید ایشالا هر دفعه ۵۰۰ تا بش اضاف شه
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
دانش-آموزان-آلاء
ازمون چطور بود؟تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده
عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟
کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز
عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐اسون بود یانه؟
اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود
من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔
پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم
خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔
کجا قلم چیی
۷۸۰۰!!!! -
عربیـ : -
عربیـ : -
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهمدر کل خوب نبود امروز ☹
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
واااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
😂چطور بود؟
بدک نبود زیست پایه خوب نخونده بودم فک کنم خیلی خراب شده باشه
همین گیاهی؟
اره
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
@soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:
واااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
😂چطور بود؟
بدک نبود زیست پایه خوب نخونده بودم فک کنم خیلی خراب شده باشه
-
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهمواااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
😂 -
عربیـ :@dr-saraaa در عربیـ : گفته است:
آرشآم http://book1001.ir/entrance-exam/?product=کتاب-عربی بع این سآیت نیگا کن.
عه من گرون تر گرفتم :((
😂😂😂 انداختن!!!
-
عربیـ : -
عربیـ :آرشآم http://book1001.ir/entrance-exam/?product=کتاب-عربی بع این سآیت نیگا کن.
👌👌 بالاخره ی کار مفید کردی
-
عربیـ : -
عربیـ :@soheil95s95 در عربیـ : گفته است:
لازم نداری بفرس ک منو چندتا رفیقام گرفتار شدیم
میگم که چیزی نداره اون نکته های خوبش رو باید بش اضاف کنی بعدم مگه مریضم خوب خودم هر از گاهی استفاده میکنم
میشه کپیش بفرسی هزینش پرداخت میکنم!!!
نگا برا من مشکلی نداره ولی اگه ناراضی باشه نمیتونم
-
عربیـ :👻👻👻👻👻