Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
انتزاعا

انتزاع

اخراج شده
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
451
موضوع ها
5
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
16
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • زیست دونی
    انتزاعا انتزاع

    tamom در زیست خوانی!! گفته است:

    @soheil95s95
    سهیل میای یا تنها برم؟

    میام!

    زیست شناسی

  • زیست دونی
    انتزاعا انتزاع

    @dr-lila در زیست خوانی!! گفته است:

    tamom ۱۱سال چ خبره؟؟؟مگ شما چند سالتونه ؟؟یا اصن من چند سالمه ؟؟

    بیخیال اصن من بابا بزرگ
    برید به درستون برسید

    زیست شناسی

  • چرا میخاید دکتر شید؟؟؟
    انتزاعا انتزاع

    سمیرا۹۶ در چرا میخاید دکتر شید؟؟؟ گفته است:

    دوستان سلام... تقریبا همه ما یه سری بچه درس خونیم که نه امکانات زیادی داریم و نه بی امکاناتیم.(چون حداقل گوشی یا کامپیوتر و نت داریم که از فیلم ها استفاده کنیم) و خیلی هامون هم دنبال پزشکی ایم و حتی حاضریم یکی دو سال هم پشت کنکور بمونیم تا اگه خدا بخاد دکتر شیم اما چرا؟ چرا میخاید دکتر شید؟ پول$؟پرستیژ؟علاقه؟ دلیل خود را بگویید!

    پول پرستیژ علاقه 😁

    مشاوره تحصیلی

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95
    7500 رو گذشتی؟
    ای بابا من از مرداد ترازم ثابته نه خودم تغییر کردم نه نتیجه ...متاسفانهه

    نه داداش این آزمون افتضاح بود ایشالا آزمون بعد 🖤

    پیش به سوی 18 ام ماه

    👊👊👊👊👊👊

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @njzamin در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95
    7500 رو گذشتی؟
    ای بابا من از مرداد ترازم ثابته نه خودم تغییر کردم نه نتیجه ...متاسفانهه

    نه داداش این آزمون افتضاح بود ایشالا آزمون بعد 🖤

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    دانش-آموزان-آلاء
    ازمون چطور بود؟

    تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده

    عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟

    کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز

    عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
    فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐

    اسون بود یانه؟

    اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود

    من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔

    پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم

    خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔

    کجا قلم چیی
    ۷۸۰۰!!!!

    ن من گزینه دوم درضمن هشت هزارو هفتصد .. اولین ازمونم ۶هزارو هفتصد بود

    اها موفق باشید ایشالا هر دفعه ۵۰۰ تا بش اضاف شه

    مرسی ۱۰هزار بشه عالیه💎👑

    میشه مطمئن باش👊

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    دانش-آموزان-آلاء
    ازمون چطور بود؟

    تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده

    عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟

    کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز

    عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
    فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐

    اسون بود یانه؟

    اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود

    من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔

    پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم

    خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔

    کجا قلم چیی
    ۷۸۰۰!!!!

    ن من گزینه دوم درضمن هشت هزارو هفتصد .. اولین ازمونم ۶هزارو هفتصد بود

    اها موفق باشید ایشالا هر دفعه ۵۰۰ تا بش اضاف شه

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zahra-m1999 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    دانش-آموزان-آلاء
    ازمون چطور بود؟

    تر کوندم از بس غلط زدم 😁😁😁😁غلطام همیشه زیر ده الان سه برابر شده

    عب نداره حالا ..یادمیگیری ک ریسک نکنی!زیست مبحثش چی بود؟و فیزیک و ریاصی؟

    کار برد مشتق جریان وصوت فتوسنتز وتولید مثل ورشد ونمو گیاهی واسید باز

    عه من اخرای ژنتیکم ..شما جلویین زیست
    فیزیک ریاصیم ب حمد الله تمومه😂یه ۱۲جلسه فیزیک پایه مونده😐

    اسون بود یانه؟

    اسون بود قاطیکردم اومدم سرعت وببرمبالا گند زدم بهکمیت همش چشم به ساعت بود

    من فیزیک ازمون قبلمو اینجوری کردم😔 انقد غصه خوردم سوالا همه دو مرحله حل داشتن من میخواستم تند تند بزنم نصف اولو ب دست میاوردم تو گزینه هام بود سریع میزدم دقیقا ۶تا تستو اینجوری زدم😔 مشاورم شست منو انداختم رو طناب خشکمم کرد😔

    پس مشاورم منم میشوره😭😭😭😭زوری داغونم

    خودمم داغونم😔ترازم شد۸۷۰۰ ولی اصلا خوشحال نشدم😔 اخه ۶تا کم نیست😔

    کجا قلم چیی
    ۷۸۰۰!!!!

    آزمون

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    -HeLiUm در عربیـ : گفته است:

    @soheil95s95 برایع ما خوب بود .

    ما؟

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    -HeLiUm در عربیـ : گفته است:

    :face_without_mouth:

    هلیم آزمون چطور بود

    عربی

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    در کل خوب نبود امروز ☹

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    واااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
    😂

    چطور بود؟

    بدک نبود زیست پایه خوب نخونده بودم فک کنم خیلی خراب شده باشه

    همین گیاهی؟

    اره

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    @zohre-nowrouzi در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    @soheil95s95 در مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم گفته است:

    واااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
    😂

    چطور بود؟

    بدک نبود زیست پایه خوب نخونده بودم فک کنم خیلی خراب شده باشه

    آزمون

  • مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم
    انتزاعا انتزاع

    واااای این تایپیکای بد چیه؟؟!
    😂

    آزمون

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    @dr-saraaa در عربیـ : گفته است:

    -HeLiUm در عربیـ : گفته است:

    آرشآم http://book1001.ir/entrance-exam/?product=کتاب-عربی بع این سآیت نیگا کن.

    عه من گرون تر گرفتم :((

    😂😂😂 انداختن!!!

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    -HeLiUm در عربیـ : گفته است:

    @soheil95s95 من همیشع مفیدمـ.

    😀😀😀

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    -HeLiUm در عربیـ : گفته است:

    آرشآم http://book1001.ir/entrance-exam/?product=کتاب-عربی بع این سآیت نیگا کن.

    👌👌 بالاخره ی کار مفید کردی

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    آرشآم در عربیـ : گفته است:

    بچا بنظرت چکار کنم؟؟؟!!!!

    ببین درسنامه خیلی سبز عالیه هر چی ناصح زاده میگه توش هست اون رو بگیر هر جاش دیدی کم گفته اضاف کن الکی هم خودت رو درگیر این چیزا نکن

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    آرشآم در عربیـ : گفته است:

    @soheil95s95 در عربیـ : گفته است:

    آرشآم در عربیـ : گفته است:

    لازم نداری بفرس ک منو چندتا رفیقام گرفتار شدیم

    میگم که چیزی نداره اون نکته های خوبش رو باید بش اضاف کنی بعدم مگه مریضم خوب خودم هر از گاهی استفاده میکنم

    میشه کپیش بفرسی هزینش پرداخت میکنم!!!

    نگا برا من مشکلی نداره ولی اگه ناراضی باشه نمیتونم

    عربی

  • عربیـ :
    انتزاعا انتزاع

    👻👻👻👻👻

    عربی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع