@SAMAN-TABAN سلام :cherry_blossom: خیلیم عالی دستتون درد نکنه فقط
خیلی ریز نوشتید و واضح نیست کاش عکسو یکم از نزدیک تر میگرفتید
فـاطـمـ♡ـه
دیدگاهها
-
فیزیک تو یه نگاه -
صفر تا صد ریاضی تجربیmohammad666666 ممنون بابت جواب فهمیدم:rose: :rose:
-
ثبت نام کنکور سراسری -
مشکل در یادگیری ریاضی@shoka2000 خیلیم عالی من با توجه به فیلمای رایگان تو سایت گفتم ولی موافقم خیلی تدریسشون خوبه
-
حل مسئله@حسین-بهارلو :cherry_blossom: دوتاشونم توان دو دارن خب اولی ضریبش باید به توان برسه دومی هم ضریبش یکه (یک به توان دو یک دیگه خیلی سادش/: ) اون مرحله ی مخرج مشترکه برای تفریق کردنِ
خیلی خیلی خیلی بیشتر رو محاسباتتون کار کنید از پایه -
ثبت نام کنکور سراسریMahbobeh Zare 🌸
ببخشید این لینک بالا برا 98 شد هر چند درسته و کد همونه اما این لینکه 99 عه
http://register1.sanjesh.org/RGSarasari99/Search/DiplomArea.aspx -
کسر مشکل دارم@علی-پورخان سلام از رادیکال سه بالا فاکتور بگیرید حله

-
حل مسئلهlnz الناز قشنگ تر نوشته به اینم دقت کنید :cherry_blossom:
-
ثبت نام کنکور سراسریMahbobeh Zare اسم شهرتون رو بزنید میاره 2370
http://92.242.195.126/searchsarasari/DepartmentEducation.aspx -
حل مسئله@حسین-بهارلو

-
سهمیهAmin-Mehraji علامت سوال اولتون بله
اون پنج درصدم تو رتبه های بد و خراب حداقــل بیس هزارتایی فاصله میندازه ولی خودتون درسخون و درصداتونم خوب باشه رتبه ی پنج درصد نزدیکای رتبه ی واقعیتونه -
سوال ریاضیسلام لطفا تاپیک تکراری نزنید یکم صبور باشید جواب میدن ممنون:sparkles:
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا :cherry_blossom:
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا :cherry_blossom:
همیار :cherry_blossom:
فارغ-التحصیلان-آلاء :cherry_blossom: -
حل مسئله@حسین-بهارلو یبار به خودتون توضیح بدید از اول پستارو بخونید
ببینید اون شانزده شانزدهم که برا وی دو نوشتیم برا اینه مخرج مشترک گرفتیم تفرق انجام بدیم دیگه هر چی لازم بوده به توان رسیده -
سهمیهپشمک 😂 عین شین قاف
پاک شد برا اینه -
سوال ریاضی
😐
-
جمع کردن50درصد فیزیکپیش دو +فیزیک سه اخراش میدان مغناطیسی و القا اینا درصدشو میشه کسب کرد تو دو هفته اسونترم هستن با اینه ها نظرم اینه
-
ثبت نام کنکور سراسری@Amin-th تو کانال اقای افشار اینو خوندم
داوطلباني كه امسال دوازدهم هستند چون هنوز امتحان نهايي نداده اند درسايت آموزش پرورش
جهت اخذ كد سوابق تحصيلي
نمره ي خاصي قاعدتا اعلام نشده است
فقط مشخصات اوليه خودرا چنانچه درست است تاييد كنيد و کد دریافت نماييددوازدهمی ها در ثبت نام دقت کنند که
تاريخ اخذ ديپلم را سال ٩٩ بنويسند
وبراي ماه روز
دقيقا لازم نيست
مثلا تاريخ
۳۱ خرداد ٩٩ را براي اخذ ديپلم بنويسيد
۱۳۹۹/۳/۳۱ -
سوال ریاضی@eli-smiler
امممم میشه پی 30 بیاد کیو 60 همم برعکسش پی 60 کیو سی/: غلطه؟