Helen Alinia 2 کنار پروفایلت نوشته فیلم هاو جزوه های من اونجاست.
جزا ماد
دیدگاهها
-
محصولی که خریدم کجاست -
مول و مولکول@Razieh-Kosari سلام
1 مول برابره با 6/02 ضرب در 10 به توان 23 تا اتم یا مولکول یا یون یا ذره کلن به این مقدار یک مول میگویند -
فیلم تدریس زمین شناسی -
محصولی که خریدم کجاستHelen Alinia 2 برای انتخاب دبیر فیزیک پرو کد مربوطه رو به شماره۰۲۱۶۲۰۱۳ پیامک کنید
فیزیک طلوعی👈۲۰۰۱
فیزیک کازرانیان👈۲۰۰۲ -
جمعبندی بروز ادم (بیاا اینور بازااار اتیش زدم ب مالمم)Michael Vey 😂😂😂
-
محصولی که خریدم کجاستHelen Alinia 2 هنوز برنامه ندادن
اطلاع رسانی میکنن با شماره ای که پکیج رو خریدی بهت پیام میدن
-
اموزش آلاخونهMahdieh Foroughi خدا نکنه دو تا دختر برسن به همدیگه
-
محصولی که خریدم کجاستHelen Alinia 2 خواهش :dizzy:
-
اموزش آلاخونهMahdieh Foroughi یاخدا
-
محصولی که خریدم کجاستHelen Alinia 2 خدا کنه
-
اموزش آلاخونهMichael Vey نکوشی مون:baby_bottle:
-
ویژه راه ابریشمی هاسلام من راه ابریشم پرو تجربی ام لطفن منم ادد کنید اعتبار نداریم بیام پی وی
-
برنامه مهرماهYeganeh R سلام برنامه اصلی از 16 مهر شروع میشه . عقب نیستین
توی سایت الا قسمتی به نام تیکت پشتیبانی هست اونجا میتونین سوالاتونو بپرسید و جواب یگیرید
-
بیکار هستید چیکار میکنید؟Miss Ataee دقیقن محشره
-
تعیین سطح راه ابریشم پرو و آزمون سهآآرمین عنصرپور سلام دوست عزیز چرا که نه میتونی شرکت کنی خودتو بسنجی ببینی کجا مشکل داری برطرفش کنی
اگه بد بزنی یعنی خوب بلد نیستی خب باید دوباره بخونی اما تو چونکه با راه ابریشم جلو نرفتی از تابستون از صفر حساب میشی چونکه کلن هیچ فصلی رو با راه ابریشم جلو نرفتی و باید ببینی فیلم ها رو اونایی که از تابستون شروع کردن وقتی تعیین سطح میشن فقط قسمت هایی که مشکل داشتن رو فیلم هاشو میبینن و زودتر برنامه رو تمام میکنن تو روز . نگران نباش وقتی دهم و یازدهم رو بلدی خب زودتر برنامه رو تو روز تمام میکنی تازه با هر ازمون شخصی سازی میشه برنامه ات
تابسون کوییز هفتگی نداشتن
برنامه راه ابریشم پرو مختص خودشه یعنه بودجه بندی خودشو داره با سه ا و کوییز هفتگی خب اما خودشون تو قسمت مشاوره گفتن کسایی که فارغ التحصیلن میتونن خودشونو برای ازمون های دو هفته ای اماده کنن و کسایی که امسال دوازدهمن بهتره تو ازمون هایی شرکت کنن که فاصله ازمون هاش بیش از دو هفته باشه . راه ابریشم پرو این خلا ها رو پر میکنه به هر دو ازمون میتونی برسی یعنی فرقی نداره
الاء بهترینه . دوست عزیز شاید جاهایی اشتباه کرده باشم میتونی برای اطمینان خاطر تو قسمت تیکت سوالاتو از پشتیبانی بپرسی
-
شروع برنامه مطالعاتی راه ابریشمMahdieh Foroughi پیله ها زیاد نیستن خودت کنارشون ببین
-
جنگجو زمانهآرمین عنصرپور 🤣🤣🤣
-
ویژه راه ابریشمی هاAsma 2 شما که تو گروه ها عضو هستین
-
فیزیک آقای طلوعیAmir Mohammad Amiri :hand_with_fingers_splayed:
-
خسته ام از خسته شدن...Leo سلام داداش
تنها یه نفر هست بتونه کمکت کنه
اونم فقط خداست
ازت میخام یه جایی باشی فقط خودتو خدا باشه اونجا بهاش حرف بزنی از دردت از زندگیت از مشکلاتت ازبی هدفیت براش بگو
از ش بپرس کی هستم , کجا هستم , کجا میرم , چی می خام ازش بخواه کمکت کنه بهش بگو خودت منو به وجود اوردی حتمن دوسم داشتی که منو خلق کردی
بگو حالم خوب نیست بگو درد دارم ازش بخواه خدتو بشناسی دنیا رو بشناسی وجود و معناتو پیدا کنی
اون تنها کسیه که تو رو دست داره و میتونه نجاتت بده
بعدش بگو خدا جون باهام حرف بزن بگو هدایتم کن راه درست بهم نشون بده بگو حالمو خوب کن
بعدش برو قران بخون با معناش هر جا که باز کردی
ببین دوست من باید خدتو و خداو هدف و معنا و وجودتو بشناسی اونوقته که دیگه میتونی زندگی بکنی اونوقته که دیگه هیچ وقت به خودکشی فکر نمی کنیدوستان خدا نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.نه ناامید