سلام من یه دانش اموز دهمی ام.من وقتی تو امتحانا نمره کم میگیرم کلی روحیه خودمو از دست میدم و استرس میگیرم که اگه من تو این امتحانا موفق نشم پس چطوری میتونم تو کنکور موفق بشم؟این نمره های کم خیلی تو روحیم تاثیر میذاره و باعث میشه که من امیدمو از دست بدم.بی زحمت یه راه حلی بگید.ممنون
حسین علیایی
دیدگاهها
-
استرس -
ارتقاء نمره در مدرسهسلام من یه دانش اموز دهمی هستم از رشته ریاضی.من نمره هام خیلی افت کرده ینی نمره هام بین 15 تا 20 هستش.با این وضع هم مسمتریم خیلی کم میاد.به نظرتون من چیکار کنم این نمره های کمم جبران بشه؟؟هرکاری میکنم تو امتحانا نمره کمی میگیرم.یه راه حلی بگید
-
امتحان فصل دوم فیزیک دهمسلام.میشه یه نمونه سوال از فصل دو فیزیک دهم بزارید؟؟ممنون.فقط زودتر باشه که بعدازظعر امتحان دارم
-
ریاضی دهم عبارت های گویاسلام خسته نباشین.جواب سوال کاردرکلاس ریاضی دهم صفحه57 چی میشه؟؟
-
مشاوره نیازه:/ایا معدل سال دهم و یازدهم و دوازدهم تو کنکور تاثیر داره یا نه؟؟؟؟
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیمهدیس فیروزی خیلی ممنون از راهنمایی تون
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیسلام خسته نباشین.من یه دانش اموز کلاس دهمی هستم از رشته ریاضی.من از درسهام خیلی عقبم ینی نمیرسم که بخونم.هیچ برنامه ای هم ندارم.کلا از فیزیک و ریاضی و هندسه و شیمی سردر نمیارم.مثلا این هفته درسو میخونم ولی تا هفته بعد همه چی از یادم میره.مخصوصا فیزیک که هیچی از اون بلد نیستم.بی زحمت یه برنامه ریزی بهم معرفی کنین که بتونم براساس اون برنامه پیش برم و از درسام عقب نمونم.بی زحمت بگید که من چطوری درسای عقب افتادمو جبران کنم؟؟روزی چند ساعت مطالعه داشته باشم خوبه؟؟بی زحمت منو راهنمایی کنید.خیلی ممنون.