this my first daer
بله گرفتم الکترون تعدادش تغییر میکنه پروتون همون 11 میمونه اکترونم چون از دس داده میشه 10 تا چرا بترکم؟:cat_face_with_tears_of_joy:
رها رهایی
دیدگاهها
-
بار الکتریکی -
بار الکتریکیthis my first daer
اها ن دس نزدین -
بار الکتریکیهرکسی بلده میگ لطفا
اتم سدیم با عدد اتمی 11
بار خالص عنصر سدیم چقدر است؟
اگر سدیم 1 اکترون از دست بدهد در ان صورت بار خالص الکترونهای سدیم یک بار مثبت چقدر است؟
درست و نادرستی
گربه ای که بدنش را با پلاستیک مالش داده نمیتواند پلاستیک رو از خود جدا کند
دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا یازدهم همیار -
بار الکتریکیthis my first daer چرا نادرسته جملع اخر خب موی گربه و پلاستیک باراشون مخالف همه همدیگر و جذب میکنن دیگ
-
بار الکتریکیramses kabir
من قاطی کردم الکترون از دست بده یدونه میشه الکترونش 12 تا؟ یا 11 تا؟ -
بار الکتریکیnazanin Jamali
جواب میدی؟ -
بار الکتریکیthis my first daer
ینی 12 پروتون میشه که باید در 1.6 *10 به توان منفی 19 ضرب کنم تا بدست بیاد؟
اها پس نمیچسبه ممنون -
بار الکتریکی@نگین-وهاب-مقدم
اها چجوری؟؟ -
بار الکتریکیکسی جوا نمیده؟؟
-
بار الکتریکیهرکسی بلده میگ لطفا
اتم سدیم با عدد اتمی 11
بار خالص عنصر سدیم چقدر است؟
اگر سدیم 1 اکترون از دست بدهد در ان صورت بار خالص الکترونهای سدیم یک بار مثبت چقدر است؟
درست و نادرستی
گربه ای که بدنش را با پلاستیک مالش داده نمیتواند پلاستیک رو از خود جدا کند -
بار الکتریکیرها رهایی
اینم میگی؟
اتم سدیم با عدد اتمی 11
بار خالص عنصر سدیم چقدر است؟
اگر سدیم 1 اکترون از دست بدهد در ان صورت بار خالص الکترونهای سدیم یک بار مثبت چقدر است؟
درست و نادرستی
گربه ای که بدنش را با پلاستیک مالش داده نمیتواند پلاستیک رو از خود جدا کند -
بار الکتریکیramses kabir
ممنون نه ز خودم مطمنم غلط -
بار الکتریکیدرستی یا نادرستی جملات زیر را مشخص کنید و هر کدام نادرست است درست آن را بنویسید.
الف( بار الکتریکی کمیتی پیوسته است و با واحد کولن اندازه گیری می شود.
ب( نیروی دافعه بین اجسامی وجود دارد که هر دو از یک جنس اند و با دو جسم مختلف باردارشده اند.
ج(پایستگی بار الکتریکی از خاصیت های بار است.
د( کولن واحد کوچک و مناسبی است.
ه( با مالش میلۀ پلاستیکی و پارچۀ ابریشمی هر دو دارای یک نوع بار ولی با علامت مختلف می شوند.
و(هر جسمی که از پایین جدول تریبوالکتریک با جسمی از بالای آن مالش داده شود منفی شده است.
ز(بار الکتریکی در ماده مضرب نادرستی از بار الکترون است.
هرکسی بلده میگه ؟ -
از کی برای کنکور بخونیم؟Mohammad Afrashteh
واقن ساعت مطالعاتی مهم نیس!؟؟ -
از کی برای کنکور بخونیم؟رها رهایی
اشتباه گفتم -
از کی برای کنکور بخونیم؟amir ahmadi
نه دهم ک تموم شد یازدهم منظورمه -
از کی برای کنکور بخونیم؟amir ahmadi
هفته ای ی روز؟!
من برای دهم روزی حداقل 10 ساعت باید بخونم کنکور امسال خیلی سخت بود :crying_face: :downcast_face_with_sweat: :disappointed_face: شنیده بودم شیمی سخت بوده خیلی منم به رشته داروسازی علاقه دارم باید شیمی رو بالاتر بزنم براهمین هفته ای ی روز واقن کمه -
از کی برای کنکور بخونیم؟@haniehno
,نه نکردن -
از کی برای کنکور بخونیم؟amir ahmadi
دهممو جمع کردم دارم یازدهمو جلو میخونم میخواسم فقط مطمن شم ک زود نباشه اخه دوسام میگن امسال زوده
به هرحال ممنون بابت راهنماییتون -
معرفی کتب تستی برای یازدهمKosarf Fakhri
بله همه دروس