Mehdi Hosseinbor در تشبیه گفته است:
بیستون عشق که بیستون همون کوهیه که فرهاد به خاطر شیرین کندش فکنم مجاز از عبادتگاه عشق باشه
مجاز هم زیرمجموعه تشبیه میشه دیگه نه؟
یعنی طبق گفته شما هر بیتی مجاز داشته باشه تشبیه هم داره؟
Mehdi Hosseinbor در تشبیه گفته است:
بیستون عشق که بیستون همون کوهیه که فرهاد به خاطر شیرین کندش فکنم مجاز از عبادتگاه عشق باشه
مجاز هم زیرمجموعه تشبیه میشه دیگه نه؟
یعنی طبق گفته شما هر بیتی مجاز داشته باشه تشبیه هم داره؟
@danial-hosseiny در مشکل گفته است:
@kosar-mottaghi
@M-an
سلام.
مدیرجان این وضعیتی که الآن برای انجمن چیده شد، هرچند خیلی کمک میکنه به اینکه این مکان و سایت صرفا برای تحصیل دانش آموزان باشه، اما خیلی معایب هم داره! خصوصی بنده درحال حاضر پر بود از بچه هایی که می اومدن و سوالاتی میپرسیدن که وااااقعا تاپیک زدن برای اونجور سوالات شاید خنده دار می بود! یا حتی اینکه شاید نمیخواستن سوالشون توی محیط عمومی باشه و ترجیح میدادن با من به صورت دوستانه مطرحش کنن تا اینکه بخوان به دید همه بذارن و همه ازش مطلع بشن!
درحال حاضر با این حرکتی که زدین و امکان چت خصوصی از ما گرفته شد، این مشکل پیش میاد که هی همه اینور اونور اگه بخوان باهم صحبت کنن چون نمیتونن برن خصوصی، هی آیدی اینستا و تلگرام و از این داستانا میگیرن و اصن غوغا میشه!
این یه نکته!
بعد اینکه اصن به خدا این میزان از اعتبار مورد نیاز ظلللللللللمه
من خودم نزدیک چهار ماهه اینجا هستم دارم فعالیت میکنم تا جایی هم که بتونم روزی یه بار رو میام که اگه کمکی از دستم برمیاد انجام بدم
بعد با همۀ این تفاسیر، من درحال حاضر 312 تا اعتبار دارم!
خب دیگه من تا بیام به 4000 برسم که فسیل شدم مدیرجان :)
حداقل کاش یه فکر دیگه ای برای پیامای خصوصی بکنین
اینجوری واقعا ایده آلش نیست...
والا تنها راهش اینه😂😂
خدایی خانوم @M-an ما ها اکثرا فرصت جمع کردن اعتبار نداریم
این شرایط واسه بچههایی که با کامپیوتر یا لپ تاپ میان خیلی سختتره
به نظر من راهکارایی وجود داره ک هم میشه سایتو منظم کرد و ارزش سایتو بالاتر برد،هم از طریق این راها ما بچهها بتونیم اعتبار جمع کنیم
الان من یه هفتهس میخوام بیام پیوی یکی از مدیرا و ناظما تا ی سوالی هست بپرسم ازشون
سوالمم چیز خاصی نیست،میخواستم بدونم چطور میشه اسمی که الان نشونم میده رو کوتاه یا عوض کنم،ولی خب مثل آقا دانیال ک میگن بعضی از سوالارو فقط تو بخش خصوصی میشه پرسید
در کل امیدوارم تصمیم درستو اتخاذ کنید🌻🙏
@infinitie-a ممنون🙏
حالا ببینیم بقیه دوستان هم همینو میگن یا نه
samira pournazar نه نه
۴۰دقیقه عمیق و مفهومی
۵دقیقه استراحت بعد ۴۰دقیقه
۱۵دقیقه مرور اون ۴۰دقیقه
بعد این یک ساعت اگ مبحث تمام شد و خوب بسته شد ک هیچ
اگ نه و نیاز به پیشروی یا مرور داشت،همین روند ادامه دادن میشه فقط باید بین هر۱یا۱:۳۰ساعت حدودا۱۰تا۱۵دقیقه استراحت کنی
و استراحتتم باید محدود باشه مثلا از محیط درس خوندنت خارج نشی و گوشی و تلویزیون و ................
من قبلاً روزی حدودا۳تا۵ساعت زیست بدون توقف میخوندم
ولی حالا میفهمم ک یک دهم این روش بازده نداره
Mohammad Afrashteh در نمودار پتانسیل عمل گفته است:
@sara-haghighatrad
درود. صبح شما هم بخیر و سلامتی.در نقطه D پتانسیل آرامش برقراره اما مقادیر یون ها برعکس حالت E شده (سدیم داخل بیشتر و پتاسیم خارج بیشتر) که در ادامه با فعالیت بیشتر پمپ سدیم-پتاسیم به حالت اول بر می گرده.
@Sara-Haghighatrad
سلام
دقیقا
درسته پتانسیل عمل دو نقطه برابره،ولی غلظت یون ها تفاوت داره
یعنی همین چیزی که مورد الف گفته درسته
Bita Khalifeh
fatemeh8181
@Mohsen-Sari
saba zarei 0
خیلی ممنون از راهنماییتون 🙏🌻
Im Ho3ein غلط
تستوسترون از خود بیضه و از غدد فوق کلیوی ترشح میشه که باعث افزایش اسپرم زایی میشه
سلام بچهها
منابعتون واسه جمعبندی قبل از آزمون چیه؟
مثلا تستای نشان دار و اینا
در کل چطوری جمعبندی میکنید قبل آزمون؟
ممنون🌻
دهم یازدهم دوازدهم تجربیا دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
@m-zngne در دوقلوهای بهم چسبیده گفته است:
@kosar-mottaghi در دوقلوهای بهم چسبیده گفته است:
@m-zngne سلام
چون بهم چسبیده هستن ۱ جفت مشترک دارنمیشه این رو هم بگید که همین بهم چسبیده ها فقط در یکی از لایه های زاینده شون مشترک هستن،یا احتمال اینکه دو تا لایه شون مشترک باشه هم هستش!؟

z Gheibi جمله دومتون مث آب یخ بود یه لحظه ترسیدم😂😂😅
ممنون از همگی🌻🙏
Leila Rostamy Mehdi Hosseinbor
z Gheibi در چند سوال زیست گیاهی دهم۳ گفته است:
سروش قادری سلام
همش حل شد؟
بله خیلی ممنون دوستان🌻🙏
81Sobhan دریا دریایی z Gheibi
حرف آخرم دو چیزه
یکی این که ما استعدادمون کمه😅ولی تلاشمون اینقد زیاده که اون کمبود استعدادو پوشش که هیچ،اصا محو میکنه
من همیشه با این جمله امید میدم ب خودم و نتیجهشم دیدم،از ادبیات زیر۴۰درصد که بعد از چند مدت رسید به۹۳درصد برسه تا خیلی کارای دیگه تو خود زندگیم
و دوم
و خدا
«وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنّى قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الْدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُواْ لِى وَ لْيُؤمِنُوا بِى لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ»آیه 186 سوره بقره
و هرگاه بندگانم از تو درباره من پرسند (بگو:) همانا من نزدیكم؛ دعاى نیایشگر را آنگاه كه مرا میخواند پاسخ میگویم. پس باید دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان آورند، باشد كه به رشد رسند.
«باشد که به رشد برسند»
همین ی جملهش یه زندیگو عوض کرد واسه من
و نکته آخر😐😐
این تاپیک قرار بود مشکل من حل بشه ولی هنوز حل نشدهس تقریبا😂😂
دریا دریایی در زیست دهم ف5 گفته است:
سروش قادری در زیست دهم ف5 گفته است:
دریا دریایی مرسی 🙏🌻
الان همه رفع شد؟
بله ممنون
همون کپسول کلیه مونده بعداً یه کاریش میکنیم
خیلی ممنون دوستان 🌻🙏
@Amin-Forouzan @Narjes-Hashemi pouya hosein pour دریا دریایی
مرسی دوستان جوابارو گرفتم
تشکر🌻🙏
@Ariana-Ariana Elham Hamed @M-Zngne Mansoureh Kordinejad @Mohsen-Sari @Narjes-Hashemi pouya hosein pour دریا دریایی
samira pournazar در کمال گرایی گفته است:
z Gheibi دقت کردین چقدر این مشکل داره همه گیر میشه؟ کمالگرایی رو تو خیلی از تاپیکا دیدم شما و آقای قادری هم همیشه حاضر بودین در صحنه😂
والا من اینقد از این مشکل ضربه خوردم که وقتی برطرفش کردم خودش یه کنکور بود واسم😂😅
ولی الان میبینم بچه ها این مشکلو دارن،میدونم چقد ضربه میزنه بهشون واسه همین همیشه تو این نوع تاپیکا حاضرم🏃😂
@ariana-ariana در پروانه مونارک گفته است:
سروش قادری منکه کاری نکردم:grinning_face_with_sweat:
اشکالی نداره لایک بده ب همه😂
samira pournazar در کمال گرایی گفته است:
سارا M 0 شما که بیشتر استرس دادی ایشون خودش به اندازه ی کافی سخت میگیره😅
سروش قادری تبریک میگم واسه روحیه و تلاشتون. در مورد کمک هم خدا خیرتون بده و دست خودتون رو هم بگیره
خواهش میکنم 🌻
سلام دوستان
صبح بخیر 🌻
قلم چی یه سوال آورده که صورت سوالش منظورش گیرنده های شیمیایی بویایی و چشاییه
بعد یه جمله آورده گفته در دو طرف خود دارای زوائد رشته مانند با طول متفاوت هستند
اینو درست گرفته ولی به نظر من خیلی غلطه
اولا چشایی یه طرف داره،اون طرف در تماس با غشای پایهس،ولی با نورون حسی ارتباط داره
یه سوال بین همین موضوع،
این چیزایی که به گیرنده چشایی وصلهن،اینه دندریتن یا پایانه آکسون؟اگه دندریتن،پس یعنی سیناپس دادن؟مگه نمیگفتیم یاخته پیش سیناپسی حتما نورونه
اگه پایانه آکسونه،خب مگه پیام شنوایی نباید بره به مغز؟پ این چرا باید پیام عصبی دریافت کنه از نورون؟
ادامه سوال اول،به نظرم باید میگفت که فقط در یک طرف خودشون زوائد دارن
ممنون میشم راهنماییم کنید که من اشتباه فهمیدم یا مشکل سواله🌻🙏
همیار یازدهم دوازدهم تجربیا دریا دریایی
سارا M 0 در مطالعه درسنامه. گفته است:
سروش قادری
خیلی ممنونم از راهنماییتون🙂
فقط ی سوال....درسنامه کتاب تست مورد نظرتون رو هم میخونید؟ یا یک راست میرید سراغ تست ها؟
فقط درصورتی که نیاز باشه
مثلا واسه حد و پیوستگی چون کتاب همینطور ی راست توضیح داده همهرو،یکم گیج شده بودم رفتم درسنامه خیلی سبزو نگا کردم
خواهش میکنم 🌻