banoo در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
عااطفه در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
banoo در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
عااطفه در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
banoo در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
عااطفه در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
banoo در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
عااطفه در برنامه آزمون های جمعبندی در انجمن آلاء گفته است:
banoo
حالا نمیشه قبول کنی جون مهسا :)واسه من سخت نیست این کار
ولی بچه ها چی میگن؟چی بزارم اصلا؟عمومیا هر شب یه درس
یه شب عربی یه شب دینی یه شب زبان یه شب ادبیاتباشه
قبولاخ جونمی جووووووووووووووووووووووووووووون
مگه که این جوری من یکم خودمو باور کنم که عمومیام خوبه
امشب چی میزاری عجقم :)هر چی تو دوسات داری
:)
خخخخ
میگم با دینی یا عربی شروع کنیمدینی خوبه
کل دینی پیش رو بزارم؟
من دینی پیش هنوز فقط 3 فصل مرور کردم خخخخخخ
ترکیبی میشه بزاری
