bahar mohammadi 0
بله درسته ممنونم
عسل عیسی پره
دیدگاهها
-
سوال تبدیل یکا -
سوال تبدیل یکاbahar mohammadi 0
بله بسیار مچکرم -
سوال تبدیل یکا
سلام دوستان ....خداقوت همگی
( من نمیدونستم که باید چطور لینک فیلم رو بیارم برا همین شات گرفتم و فرستادم )
این سوال رو تبدیل کیلو گرم به نانوگرم و بعد نماد علمی هست من به دو روش حل کردم یعنی اینکه اول تبدیل یکا بعد نماد علمی و یا اول نماد علمی بعد تلدیل یکا که خلاثه جوابم این شد
( که هر در گزینه ها هم منفی 21 و هم منفی19وجود دارع ) حالا شما بگید کدوم اهرش درست
؟ -
تدریس دهم تجربی@sara-83 بله
کااااااش پیگیری کنن و بقیه ی کلیپ های تدریس رو هم اماده کنن بزودی -
ریز پرز لایه ی مخاطیatena abolhasani
لایه ی مخاطی در روده ی باریک دارای پرز و ریز هایست ! -
ساختار لوله ی گوارشاهان بله
چطور تگ کنم؟
پس میشه گفت که چهار لایه بافت عصبی ندارند
( منم دوبار این جلسهشو دیدم بعد نوشته بودمش وواسه همین گفتم بپرسم ببینم درست نوشتم یا نه ) مچکرم عزیرم -
ساختار لوله ی گوارشیجایی اقای موقاری گفته که فقط لایه ی مخاطی شبکه ای از یاخته های عصبی ندارد .( فک کنم اشتباهی شنیدم یا خیر !)
اما علاوه بر مخاطی لایه ی بیرونی هم شبکه ای از یاخته های عصبی ندارد درسته ؟ -
زیست دهم رو عوض کنم یا نه؟سلام
من یک دهمی نظام جدید هستم و وقتی فیلم های اقای مقاری رو میبینم فقط فصل اول و حالا بعضی جاها تعغیرات خیلی اندک دارند و بنظرم نیاز نیست چون خودم هم بعضی نکته هایی رو که در کتاب نظام قدیم نوشته شده رو به متن کتابم اضافه میکنم پس اصلا بنظرم نیاز نی
چون زیست نظام جدید همش معلم محور شده توضیحاتی نداره ولی حالا نظام قدیم خوبه توضیحاتی مفید میدن
( ولی باز هم نظرت خودتونه )، -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟سلام دوستان من کلیپ های استاد گودرزی رو میبینم ولی خیلی اسم استاد طلوعی رو شنیدم میشه بگید که کلیپ های تدرسشو در راه ابریشم دیدید یا در همین کلیپ های رایگان ؟
-
پاسخ به سوالات شیمی
))سلام عزیزم خیلی ممنون
این سوال رو یکی همین دوستان آلایی پرسیدن جوابشون هم گزینه ی دو میشه دوستان هم پاسخ دادن ولی متاسفانه من متوجه نشدم اگه میشه حلش کنید و اطلاعات رو بصورت واضح (a,b,z) مرتب کنید ممنون میشم -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر عربی آلا را انتخاب کنم؟سلام من با اقای علیمردانی دیدم عالین
-
تدریس دهم تجربیسلام پس چرا اقای علیمردانی عربی دهم رو نصفه کارع گذاشت ??
پس بقیش چی! -
فشار@سینا-0
سلام مگه اول با استفاده از داده های مخزن z ، حجم مخزن a رو بدست نمیاریم ؟
خب میشه 4 -
سطح انرژیدر کتاب درسی صفحه ی 30 گفته که اول زیرلایه های نزدیکتر به هسته پر میشود که دارای انرژی کمتری است .ولی خب ما در ساختار اتمی هیدروژن میدونیم که اگه الکترون به لایه ی یک برگردد نوری با طول موج کم و انرژی زیاد تولید میکند ( که در گستره ی فرابنفش است )
میشه بگید که آخر لایه ی اول انرژیش زیاد هست یا کم ؟ -
سوال خفن (!!) از شیمی 10@zahra-hamrang
سلام
مجموع الکترون های لایه ی ظرفیت گزینه ی یک شانزده میشود . اگر میشه برید پاسخ نامه رو نگاه کنید ولی بگید که درسته یا خیر . -
فشار@yeganeh-fallah 
سلام دوست عزیز حلش کردم جوابم گزینه ی سه دروامد آیا درسته؟ -
مصاحبه با رتبه برترهای آلایی 1400🔥سلام
آیا از منابع محتلفی برای هر کتاب تست زده ؟
آیا در مدارس دولتی درس خوانده و رتبه برتر شده ؟
مشاوره داشتن؟ اگه بله هست از کلاس چندم داشته ؟
چطور وقت کردین همه ی درس های تخصصی رو روزانه مطالعه کنید ؟