@ftm-montazeri باچه برنامه هایی درسنن میکنید گزارشو؟
♠Ali___tahmasebi♠
دیدگاهها
-
برنامه روزانه من:) -
تو حل تست ناتوانم😢Asmaa Kianii دیگه الان وقت اینا نیس تازه منم خوب بهش گفتم اگه از8صبح تا 11 شب هر 1 ساعت نیم ساعت استراحت کنه میتونه 7الی8 ساعت مفید بخونه میان استراحتاش هم ببینه کدوم کارش غلطه کدوم درست
خوبه من مشاور نشدم:beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes: -
تو حل تست ناتوانم😢Narges Azadmanesh نه ولی بقیشو باید خودش بزنه
-
تو حل تست ناتوانم😢Narges Azadmanesh ببین همیشه پیشگیری بهتر از درمانه خوووب
ولی هر کی یه مدله بعضیا فقط میخوان راحت باشن بعد بگن داریم تلاش میکنیم بعضیا هم تلاش میکنن و هیچی نمیشن مهم پیوستگیه اینم بدون اونیم که نظر میده مثل بقیه تماشاچیا نیس ببینه کسی کمک میخواد باید بعضی موقع ها میخ را محکم بکوبی -
تو حل تست ناتوانم😢Bahar Gh ببین دختر خوب الان دیگه وقتی نیس که بخوای بگی نمیتونم تازه منی که از ابان شروع کردم هنوز امید دارم با این حال که شما هر روز
ایه یاس میخونید بعضی وقتا هر چقدر میخوام بخونیم نمیشه یعنی میریم پشت میزا ولی کتابو میبندم این موقع باید بری تو یه جو رقابتی مثلا بری پلو اونایی که میخونن اما نگو اونا جلو افتادن شاید اونا بعد عید شل کنن پس باید بری و جدا از نتیجه فقط تلاش کن بقیش رو بسپار به خدا تازه ارتباطط روبا ائمه قطع نکن
اوکییییی -
تو حل تست ناتوانم😢Bahar Gh تو چرا هر چند وقت یبار از نارحتیات میگی؟ماهم ناراحت میشیم
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلامو درود
1 اسفند
خواب:1.00
بیدار باش:6.00 -
تتای شیمیرکسانا موسویان تست تسلط اونایی هستن که مارک دارن
-
فیلم یا چاپارMAHYAR haddad پس من آرشو میبینم بهد میام سرغ تست راه ابریشم
-
فیلم یا چاپارAmir Babagoly
آرش کامله؟؟؟؟؟؟ از نظر نکات -
فیلم یا چاپارAmir Babagoly من ارشو دارم
-
فیلم یا چاپار -
چاپار های راه ابریشم 😐Amir Babagoly استاد کرونا گرفتن
-
فیلم یا چاپارMAHYAR haddad شیمی 2 را حذف کنم دیگه....میمونه شما یعنی این همه فیلما دیدین؟
-
فیلم یا چاپارسلامن علیکم خدمت همه الایی ها
اقا مشاور ما به ما تو برنامه گفته درس1شیمی یازدهما بخون حالاکه میبینم فیلماشو 12 ساعت هست خیلی زیاد هست از اونورم چاپارش نیومده نمیدونم چیکار کنم
لطفا راهنمایی کنید
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلامودرود
20بهمن
خواب:12.30
بیدراباش:7.00 -
تاپیک راهنمای ثبتنام کنکور سراسری 1401سلام برای من که خرداد امسال دیپلم گرفتم و تو تیر 18 ساله شد باید کد چند نظام وظیفه رو بزنم
-
لینک شروع از نوHhh Hh نمیره داخل
-
چاپ کتابBahar Gh با مداد رنگی یا ماژیک رنگی
-
فایل پی دی افBahar Gh اگه کامپیوتر داری adobr reader XI حتما به XI بودنش دقت کن