سلام دوستانی که میخواهیدفیلم فصل ۸پیش استادوببینیداگه تجربی هستین فیلم دومودانلودکنیددرغیراینصورت هردوفیلمودان کنید.من نمیدونستم واشتباه فیلم ریاضیارودان کردم.موفق باشید
فاطمه
دیدگاهها
-
فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) -
سوال درسی: ببخشید عدد اکسایش عناصر نیتروگلیسرین چنده؟Reza.Tah در سوال درسی: ببخشید عدد اکسایش عناصر نیتروگلیسرین چنده؟ گفته است:
فااطمه
راستش حسش نیست الان ساختار رو بکشم و عکس بگیرم و با یو اس بی وصل شم به کامپیوترو آپلود کنم و لینکش رو بفرستم اینجا:grimacing:
فقط الکترونگاتیوی نیتروژن رو با عنصر هایی که بهش وصل هستن مقایسه کن
الکترونگاتیویش بیشتر بود جفت الکترون بینش رو بده به نیتروژن
اگه ضعیف تر بود هیچ الکترونی نده بهش
اگه به یه نیتروژن دیگه وصل بود یه الکترون که بینشون هست رو بده به نیتروژن
همه الکترون هایی که نیتروژن تونسته از عنصر های اطرافش جذب کنه همراه با الکترون های ناپیوندی خودش رو با هم جمع کن جایگذاری کن تو فرمولمن خودم بدست آوردم ساختارم کشیدم ولی مطمئن نیستم :/
-
گپ خونه زیستmasoud در گپ خونه زیست گفته است:
%(#ff0000)[پلاکت ها] هسته ندارن فقط ولی شامل اجزای سلولی دیگه هستن
سیتوپلاسم زیادی دارهاهان پس به وجود هسته ربطی نداره تنفس سلولی درپلاکت ها.
ممنون که وقت گذاشتید -
بی فرهنگی تا کجا؟nellsaa در بی فرهنگی تا کجا؟ گفته است:
ادمین ها ناظرها مدیر محترم شما الان کجا تشریف دارید که یک معلوم الحال به هرتاپیکی سر میزنن وعکس های نباید میگذاره؟؟؟چرا اکانتش نباید همون بار اول حذف شه که مدام تکرار کنه؟؟؟؟؟؟
ممنون از تذکری ک دادین
به هر حال از یه آدمی ک فرق چاله میدون با یه محیط اجتماعیو هر چند مجازیو نمیدونه چنین چیزایی برمیاد. فرهنگ در این جور افراد بد تعبیر شده. -
فیزیک حمید فدایی فرد کلاس کنکور(1) (95-94)nima در فیزیک حمید فدایی فرد کلاس کنکور(1) (95-94) گفته است:
سلام خسته نباشين ميشه بگيد كلاسا كي شروع ميشن؟؟؟و استاد ها تغيير ميكنن يا نه؟؟ممنون
سلام ضبط فیلم از۱۵مردادماه شروع میشه .منتظرفیلم ها باشید وتارسیدن فیلم های جدید میتونید ازفیلم های سال گذشته استفاده کنید .
-
درخواست جزوه شیمی2 فصل چهارم ساختار لوییس استاد اقاجانیسلام عکس گرفتم ازجزوم براتون بزارم ولی آپلود نمیشه انجمن قسمت اپلود عکسش مشکل داره .
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammad7798 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستان لطفا یه نفر کامل توضیح بده جریان ریز مطالب چی هست ؟و چه بدردی میخوره...... مگه جزوه کافی نیست؟
سلام
نوشتن ریزمباحث درسها به بچه ها کمک میکنه تاراحت ترازموضوعی که درفیلم تدریس شده اگاهی پیداکنند وبرحسب نیازشون اون فیلم رادانلود کنند ازطرفی فیلم های الا در صفحه اصلی سایت هم هست که بدون عضویت بچه ها میتونن دانلود کنند واگر فیلم ها توضیح داشته باشه خیلی بهتر میشه موضوع مورد نظرراپیداکرد.. -
درخواست جزوه شیمی2 فصل چهارم ساختار لوییس استاد اقاجانیyema در درخواست جزوه شیمی2 فصل چهارم ساختار لوییس استاد اقاجانی گفته است:
اگه بتونید مثلا تو پیکوفایل اپ کنید بذارید اینجا عالی میشه
مرسیپیکوفایل بلد نیستم :/
ولی سعی میکنم یه جوری بهتون برسونم.
-
دفع آمونیاک@amirreza-vala-0 در دفع آمونیاک گفته است:
سلام خدمت دوستان.آغا این پوریا رحیمی تو توضیحاتش گفت که آبشش ماهی آمونیاک و co2دفع میکنه الان هم تو کتاب نشر الگو نوشته که ((هیچ جانوری دفع اوریک اسید و آمونیاک ندارد))کدوم درسته حالا؟؟؟:cold_sweat:
دکتر رحیمی درست گفتن آمونیاک دفع میکنه، درواقع کلیه ها میان آمونیاک رو در ماهی تولید میکنند واز طریق ابشش دفع میشه تازه تو عکس کتاب مشخصه که ماهی از آبشش co2 دفع میکنه .
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammad7798 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
roz
فاطمه
ممنون.ولیییی جرا یه جزوه بدرد بخور که تمامی سوالات و توضیحات استاد طلوعی داخلش باشه و لازم نباشه که وقت بزاری و مطالبی رو که میگن به اون جزوه ناقص اضاف کنی چراااااا وجود نداره چراااااااا؟چونکه جزوه ای ازطرف استاد به دست مسئولین الا نرسیده اگربرسه حتما قرارداده میشه مطمئن باشید .
و zahra1303 زحمت کشیدن وجزوه کلاس استاد خیلی خوش خط وخوانا وعالی نوشتن ودراختیار بچه ها قرار دادن ومیتونید استفاده کنید. -
تفاوت صفر تا صد با کلاس کنکور استاد آقاجانیreza2fn در تفاوت صفر تا صد با کلاس کنکور استاد آقاجانی گفته است:
فااطمه
بسیااار ممنونم از پاسختون:smiling_face_with_smiling_eyes:خواهش میکنم 🙏
-
زیست شناسی محمد علی امینی راد اول دبیرستان (93-92)نه فقط سال دوم وسوم وپیش درکنکورمیاد.اگرمیخوای اززیست استادامینی استفاده کنی باید۹۴-۹۳راببینی.....که فوق العاده است
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)A.s در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
جلسه 28
1_تعریف میدان الکتریکی:ممنون .
لطف میکنی توضیحاتو مینویسی . -
شیمی روح الله حاجی سلیمانی کلاس کنکور (93-92) -
زیست شناسی آقای دکتر ارشی کلاس کنکور(1) (95-94)Farhad در زیست شناسی آقای دکتر ارشی کلاس کنکور(1) (95-94) گفته است:
ادامه جلسه ۲ و ۳ یهو جلسه ۵۳ بقیه جلسات کجاست جواب بدید لطفا
سلام اگربعنوانی که روی هردرس نوشته دقت کنید متوجه میشیدکه برای زیست دکترارشی نوشته که ناقص ماند.
پس مسلما جلساتش ناقص مونده . 😑 -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)faezenj ممنون بابت نوشتن ریز مباحث لطفا ازاین به بعداسم ادمین را درتوضیحاتی که مینویسید تگ کنید مرسی.:cherry_blossom:
-
همایش شیمی محمد رضا آقاجانی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءسلام بابت تمام زحماتی که کشیدین ممنونم .خیییلی عزیزین
-
زیست شناسی محمد پازوکی کلاس کنکور(2) (94-93)سلام میشه یک نفرمنوراهنماییم کنه من مشکل دانلوددارم اصلادرس هابرام بالانمیادیه راهی نشونم بدید توروخدا...
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammadhasan تشکر بابت توضیحات :hibiscus: