سلام خسته نباشید
میشه خواهش کنم ارم صنعتی شریفوکمرنگ تربزنیدروی جزوه ها .متوجه ام که به این خاطرقرارمیدین که سواستفاده نشه امااگرکمرنگ ترمیبودماراحتترمیخوندیم جزواتوگاهی اوقات نوشته هامعلوم نیست.ممنونم اززحماتی که میکشید
فاطمه
دیدگاهها
-
طوفان فکری در مورد سایت جدید آلاء -
انگيزه
-
انگيزه
-
انتخاب دروس جمع بندی اردوی فرات ! بیاین تو !@alireza.yousefi75yahoo.com گفته است:
@فاطمه-کنکوری
رشتم ریاضیه :دیواقعامعذرت میخوام فک کردم تجربی هستین داداش.من نمیدونم درسای ریاضیوازبچه های ریاضی بپرسین بهتره ولی ازدوستام شنیدم حسابان سخته پس اگه میتونی روش وقت بزارچون درنظرهمه سخت میادپس میتونی جلوبیفتی وشیمی هم وقت بزار.
-
انتخاب دروس جمع بندی اردوی فرات ! بیاین تو !@alireza.yousefi75yahoo.com بنظرم روی زیست وشیمی همه وقت میزارن اماریاضی نه کمتربهش توجه میشه وخیلی هم تاثیرداره دررشته تجربی.
-
انتخاب دروس جمع بندی اردوی فرات ! بیاین تو !@alireza.yousefi75yahoo.com سلام به نظرم عربی هم انتخاب کن چون درسیه که کمتربچه هابهش توجه میکنن درکنکورهم ببینین درصدش درکشورپایینه که این روندخیلی کمک کننده است.
-
انگيزه
-
فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)سلام دوستانی که میخواهیدفیلم فصل ۸پیش استادوببینیداگه تجربی هستین فیلم دومودانلودکنیددرغیراینصورت هردوفیلمودان کنید.من نمیدونستم واشتباه فیلم ریاضیارودان کردم.موفق باشید
-
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)سلام خسته نباشید ببخشیدکی حجم پایین شیمی جلسه شنبه قرارمیگیره روسایت؟
-
انگيزه
-
عربی ناصح زاده کلاس کنکور(2) (95-94)mohammadsalehhassni.1gmail.com گفته است:
سلام اقای شاهرخی جزوه ترجمه پس کجاست؟
سلام اقامحمدصالح من ترجمورودیدم جزوه نداره فقط یه برگه تسته همین که درجلسه۲۱پلی کپیش هست میتونیددانلودکنید.بایدخودتون بنویسیدجزوه رو.
-
انگيزه
-
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)@فاطمه-کنکوری گفته است:
سلام دوستان یه سوال دارم
پی اچ خون مادرچه بازه ای قرارداره اسیدیاباز؟هرکسی هست جواب بده لطفادربازه ی بازی قراردارد.
-
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)سلام دوستان یه سوال دارم
پی اچ خون مادرچه بازه ای قرارداره اسیدیاباز؟هرکسی هست جواب بده لطفا -
فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)amir hossein گفته است:
سلام. جلسه ی 68 نوشته ادامه ی فیزیک 3 مغناطیس. این فصل چنده؟ بقیش کجاس؟ من مغناطیس دیگه ای ندیدم
سلام من فقط میدونم اگه تجربی هستین فصل۳تجربی هاست ومغناطیس فقط دریک جلسه تدریس شده.
-
انگيزه
-
انگيزه
-
انگيزه
-
روش خوندن فیزکتان چطوریه@ΛԼƖ-Ƒ گفته است:
مرسی . از الان تا 12 بخونم . فردام از 10 صبح تا 10 شب بخونم .
حله؟ میرسم؟فک کنم میرسی امافردازودترشروع کن یاشب بیشتربخون که تست بیشترحل کنی.
-
روش خوندن فیزکتان چطوریهسلام روش هرکس مخصوص خودشه امااگرمن امتحان داشتم اول فصل۳میخوندم چون یادگیریش اسونترهوبعدفصل۲میخوندم.
یه بارکتابوبخون بعدبروفیلم هاروببین بعدش بشین جزوه معلمتوبخون بعدش بشین تست حل کن حتما۲۰که نه۲۱میشی.