Amir Mohammad 0 خواهش میکنم دوست خوبم
یه چیزو بهت میگم همیشه همراه خودت داشته باشه
اگه دیدی خسته نشدی ناراحت باش
و اگه خسته شدی خوشحال
فقط کسایی خسته میشن که تمام توانشون رو برای کاری که انجام میدن بزارن
راستی اینکه میگی یه جایی شل کردی و اینجوری عقب افتادی من بهت تبریک میگم
آخه میدونی یادم میاد که مربی بدنسازیم همیشه آخر تمرینام ازم میپرسید همه تمریناتو انجام دادی؟! منم با غرور میگفتم آره ؛ اونم مجبورم میکرد که دوباره از اول شروع کنم
اعتقاد قشنگش این بود که اگه نتونی همه تمریناتو انجام بدی و بدنت خالی کنه یعنی همه توانتو گذاشتی
توام همه توانتو بزار
MOHAMMAD
دیدگاهها
-
کمک نیازم بچه ها/ من بچه درس خونی ام ولی فقط یه جا شل کردم -
استرس وحشتناکShadab Rad خدارو شکر
-
کمک نیازم بچه ها/ من بچه درس خونی ام ولی فقط یه جا شل کردمAmir Mohammad 0 سلام
خسته نباشی
این همه استرس لازم نیست من خودم رشتم انسانیه اما خب بارها به این مشکل تو برخوردم
میدونی شاید بهتر باشه که بچه بشی :)
آره بچه بشی ؛ میدونی بهتره به دوران بچگیمون برگردیم
یادته یه زمانی که اشتباه میکردیم خانواده میومد و تنبیهمون میکردن؟! یا اینکه بعضی وقتا خودمون قهر میکردم دست از همه چی میکشیدیم؟!
الانم بچه شو
تو اشتباه کردی ؟! کم کاری کردی ؟!
پس خودتو تنبیه کن ؛ و به اساب بازی های دور ورت بی محلی کن
یه مدت به خودت فشار بیار اگه میتونی تایم خوابت رو به ۵ الی ۶ ساعت برسون و بقیه تام فقط درستو بخون صبح ها زود بلند شو و استارت بزن فضای مجازی و سریال های تلویزیون و... رو بیخیال شو تا به اون چیزی که دلت میخواد برسی و و بعد اون موقع میبینی که چطوری همه خستگیات رو میفروشی و باهاش اون نتیجه دلخواهتو میخری....
شاید بگی خیلی سخته ولی خب اگه آسون میبود که مزه نداشت اگه آسون بود همه انجامش میدادن
البته منظورم از دوری از فضای مجازی و... اینکه وقتتو با اونا هدر ندی وگرنه استراحت واجبه...
اگه میخوای موفق بشی باید خسته بشی 😉 -
استرس وحشتناکShadab Rad سوالات رو چطوری جواب دادی ؟!
منظورم اینکه راضی بودی از نتیجه؟! -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 دقیقا😂😂😂😂😂
-
استرس وحشتناکzahra maleki
نظر لطفتونه
آرامش چیز خاصی نیست
فقط حسیه که چون کم داریمش احساس میکنیم چیز خاصیه
در واقع آرامش ذاتی انسانه و هرچیزی میتونه به انسان آرامش بده
فقط اول باید آرامش رو درک کرد و بعد اونو خلق کرد -
استرس وحشتناکShadab Rad
عالیییییی بود
فقط یه سوال نیم نمره ای ننوشتم که اونم بلد بودم ها
منتها آخر صفحه بود بعد از این سوال ریزا هم بود
بقیه سوالات همشون پر ملات
منم فکر حتما یه تشکری چیزیه ولش کردم
اصلا حواسم نبود که سواله
بعد به معلمم گفتم گفت همه رو درست جواب دادی؟!
گفتم آره
گفت اگه همه رو درست جواب داده باش هم ترم هم دوتا مستمر رو بهت بیست میدم
منم گفتم مرسییییی ستونننن😂😂😂😂 -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 من نبودممممم بخدا😂😂😂😂
جزو صندوق پیشنهادات بود😂😂😂😂 -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0
😂😂😂😂😂😂😂
ببخشید من خیلی درست حسابی گرم نگرفتم
برگشتم خونه ۲۶ ساعت شده بود که نخوابیده بودم
فقط خواستم بهت بگم که جواب دادم
بعدش عین چیز خوابم برد و الانم از سر و صدای بچه ها بلند شدم
خیلی ازت ممنونم
جررررر عارف قزوینی اومد سریع اون کد گذاری رو نوشتم
بعد فتحعلی خان صبای کاشانی اومده بود
با اشرف الدین گیلانی سریع همشونو نوشتم عالی بود
موقعی که داشتم قزوینی رو مینوشتم خندیدم مراقب گفت به چی می خندی ؟! گفتم هیچی قزوین خیلی جای جالبیه😂😂😂 -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 سلااااااممممممم
چطوری ؟
وای همه سوالات تاریخ ادبیات رو درست جواب دادم -
استرس وحشتناکShadab Rad
زندگی همیشه اینقدر هم که ما فکر میکنیم پیچیده نیست
فقط ماییم که بعضی اوقات سردرگم میشیم
میام میگم که خسته شدم امروز بی انگیزم چون کمتر خوندم؛
دوستان هر وقت خسته شدید خوشحال بشید
آخه یه دونده وقتی با تمام توانش میدوعه خسته میشه
پس اگه خسته نشدید اینقدر به خودتون فشار بیارین که خسته بشین .
(وقتی همه چیز تحت کنترله احتمالا به اندازه کافی سرعت ندارید.)
نگران اینیم که این امتحان رو چند می گیریم و امتحان بعدی رو چند !
و خب این خودش کلی از وقتمون رو میگیره و بهمون فاشار میاره و نمیزاره موفق بشیم؛
پس بهتره کاری به هیچی نداشته باشیم و تلاشمون رو بکنیم و فقط بعد ش نتیجه رو ببینیم اون موقعست که شگفت زده میشیم. -
استرس وحشتناکShadab Rad خواهش میکنم 💛
وظیفمه
هر وقتی دوست داشتید با کسی هر بزنید من دوتا گوش برای شندین و دوتا چشم برای خوندن حرفاتون دارم که در خدمتتونه♥️ -
استرس وحشتناکShadab Rad
ترس ؟!
از یه درس ؟!
قبول دارم خیلی سخته توی این شرایط بودن
خود من الان ساعت هشت باید برم امتحان علوم و فنون ترم بدم ۲۶ ساعته که نخوابیدم و همش دارم فیلم آموزشی میبینم و نمونه سوال حل میکنم و خب هرچی به هشت نزدیک تر میشم ترس بیشتری وجودم رو میگیره و بیشتر مضطرب میشم اما میخوام یه نکته بگم برای هممون
دوستان عزیز
(ترس و اضطراب و خشم ما هیچ تاثیری روی نتیجه نداره)
بیایید فقط در کمال آرامش روی هدفمون متمرکز بشیم و تمام تلاشمونو بکنیم .
اینو خوب یادتون باشه که هیچگاه برای تبدیل شدن به انسان ارزشمندی که میخواهیم باشیم بسیار زود یا بسیار دیر نیست . -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0
شبت بخیر
خوب بخوابی
خیلی مراقب خودت و ذهن خلاقت و قلب مهربونت باشاوه اوه فضا احساسی شد
من برم مرور کنم 😂😂😂
فعلا داداش♥️ -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0
خیلی ممنونماز لطفت واقعا خیالم راحت شد -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0
آره اتفاقا به محض اینکه میگفتی من مینوشتم

-
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0
آرین جان داداش خیلی ازت ممنونم
بابت وقتی که توی این وقت شب برام گذاشتی و نشستی این کثافتا رو یه جوری کد گذاری کردی که من همون اول سریع یاد گرفتم
امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره
من دنبالت کردم
و خب به خاطر اخلاق و منش خیلی خوبی که داری
خیلی دوست دارم اگه اجازه بدی بیشتر باهم آشنا بشیم
بازم ممنونم♥️🙏 -
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 فداییتم بخدااااااااااا
-
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 بخدا یه دونه ای💞
-
تاریخ و ادبیات و سبک شناسیDr Aryan 0 فداتم
وای یعنی تا چشمم خورد به تحریک و آزادی یاد عارف قزوینی افتادم
اگه زود تر باهات آشنا میشدم الان به جای پنج تا قهوه
پنج لیوان دوغ خورده بودم که تا صبح راحت بخوابم😂😂😂😂