برا عمومیام دینی رنجبر زاده
عربی من خودم استاد امسال اسمشون یادم رفت :|
مهی جون
دیدگاهها
-
کدوم دبیر واسه کنکور 97 ؟؟؟ -
;کنکور98@dr-bernosi
سلام دکتر کتابای جدید خیلی فرق داره؟ -
مشکل کلی با فیزیک کنکوربه نظرم با استاد طلوعی شروع کن
اگه بتونی تست بزنی حتما از این درس خوشت میاد -
;کنکور98@dr-sobhan
2 سال محرومیت............................
عب نداره میرم ازاد دندون سال بعد
الان رادیولوری درومدم متاسفانه بازار کار نداره و همین الان بچه های این رشته تو نوبت هستن واسه طرح -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)بچه ها اسم دیگه عدسی همگرا چی بودش :|
یادم رف یه لحظه
کور بود؟ -
برنامه ریزیصبح هابرای شما وقت خوبیه ...
حتما از صبح استفاده کنین
بچه های 8 ماهه هم معمولا خوابن بیشتر
وقت خوب دارین
راهنماییم که کردن دوستان -
برنامه ریزی -
برنامه ریزی@dr-sobhan در برنامه ریزی گفته است:
@dr-bernosi داداش حالا ک بحثش پیش اومده ! به نظرت من کی زن بگیرم بهتره ؟ 😂😂
:|
-
نمیتونم یجا بشینم درس بخونمtaha_moradi در نمیتونم یجا بشینم درس بخونم گفته است:
mahdiya
برای کنکور باید کمیت و کیفیت رو با هم داشته باشی
سعی کن بخونی
این انجمن اخر بچه هارو میزنه زمین LOLاین جوریام نیستا بستگی به خود فرد داره
مثلا بچه های به نسبت فعال رتبه های خوبی اوردن
مثل اقا...محمدرضا که 170شد ...ریاضی
مث صهبا که 700 شد ....تجربی
مثل اقا جواد که 900 شد ....تجربی
از همه بدتر م که من شدم 4 هزار شدم ... :).....تجربی
مث خانوم نوای دل که 500 شد ....انسانی
یا معین که سه رقمی شد...ریاضی
یا محمد حسن .....سه رقمی شد ریاضی -
تاثیر سهمیه 5درصدی@dr-sobhan در تاثیر سهمیه 5درصدی گفته است:
nobody در تاثیر سهمیه 5درصدی گفته است:
در رتبه های زیر 20 هزار تاثیر خفنی نداره :) ممکنه بدتر هم بشه خخخ ولی زیاد فرق نمیکنه
میشه منبع حرفتون رو بگید از کجاست ؟
راس میگه امسال 5 درصدیا خیلی به ضررشون شد اگه تو همون مناطق میموندن بهتر میشد دوستای منم که داشتن 5 درصدی همه چیزای عجیب قریب قبول شدن ...دلیلشم برا اینه که تعداد این 5 درصدیا زیاد هس که به ضررشون شده
-
دم دمی مزاج بودن در درس خواندن!ms96 sad96 در دم دمی مزاج بودن در درس خواندن! گفته است:

-
اطلاعیه برای ادامه ی راهsohrab
اقا سهراب میشه افتخار بدین پی وی تون رو چک کنین :) -
انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999milad saeedi در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:

مبارک باشه خوشبحالتون با این اختصاصیا تو ریاضی ...خیلی خوب شد رتبتون البته شیمیتون خوبه
-
اطلاعیه برای ادامه ی راه@Dr.Bernosi در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:
مهی جون در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:
sohrab
اقا سهراب میشه افتخار بدین پی وی تون رو چک کنین :)دیر به دیر میان! دیشبم من گفتم بیادش :)
کجا گفتین بهشون ؟
تلگرام؟
:|
قبول نیس اقا ...نو اومده به بازار کهنه شده دلازار :) -
انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999@m-an در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:
milad saeedi در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:
صنایع لیسانس بخونم ارشد برم mba
از رشته های مهندسی رفتن به mbaبهتره به خصوص صنایع
پیشنهاد می کنم
معرفی رشته ها رو حتما ببینید به خصوص معرفی صنایع واقعا عالیه اون فیلم و توضیحاتی که داده میشهپ ن : کارنامه تون رو تو سایت ثبت کردین؟ اگه نه حتما ثبت کنید
اره صنایع خیلی خوبه عموی منم میخواد ارشد صنایع بخونه ینی خونده الان داره پایان نامه مینویسه
-
اطلاعیه برای ادامه ی راه@Dr.Bernosi
میشه بگین بیان پی وی منو بخونن :) -
فارغ التحصیل پرستاری ام میخوام کنکور مجدد بدمAmir Eskandary
ناامید نباش
درسته شما درسا رو یادت رفته
اما شرایط شما دقیقا مث دانش اموزیه که راهنمایی رو خونده و حالا میخواد ابتدایی رو بخونه
کسی که دانشگاه میره دیدش نسبت به درس ها عوض میشه و تازه نحوه درست درس خوندن متوجه میشه
من خودم جایی که واس امتحان رفته بودم دورو برم همه پرستار بودن که میخواستن کنکور بدن ...پس انقد کنکور براتون به اندازه یه دانشاموز 18 تا 20 ساله سخت نمیشه -
اطلاعیه برای ادامه ی راهAHP در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:
مهی جون دقیقا 4 دیقه پیش عضو شده اومده همینجا پست گذاشته !! :)
بله منم رو همین اساس میگم و اینکه اون تایپک از کجا یاد اقا سهراب میندازه :|
-
رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟ارزو بر جوانان عیب نیس
همه 550 هزار نفر میخوان دکتر شن .....
البته حقم دارن ...با این اوضاع ....
موفق باشین همه -
رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟اتنا زحمت کشید گفت اما به طور خلاصه بد نیس منم بگم
دارو
رشته خوبیه اما به این اسونیا نیس
هم درسش سخته اما اگه کار کنی که فوق العاده راحت
اگه پول داشته باشی امکان زدن دارو خانه هس که البته باید تو نوبت بمونی نوبتش هم حداقل 10 سال
البته تو مناطق محروم همون 10 سال طول میکشه و اما شهرای بزرگ سخت تر ...اگه بتونی داروخانه بزنی عالیه ...بابت هر یدونه صابونی که میفروشی 500 تومن سود میکنی دیگه خودتون حساب کنین ...لزومی ام نداره شما داروخونه واستین میتونین کسایی رو استخدام کنین جاتون و شما فقط مدرکتون تو دارو خانه باشه
البته اگه به عنوان دارساز استخدام هم بشین خوبه
اما الان تو شهرای بزرگ اشباع شده و تعدادبیکاراشون زیاد