Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
مهی جونم

مهی جون

@مهی جون
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
166
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
14
دنبال‌شونده‌ها
16

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • کدوم دبیر واسه کنکور 97 ؟؟؟
    مهی جونم مهی جون

    برا عمومیام دینی رنجبر زاده
    عربی من خودم استاد امسال اسمشون یادم رفت :|

    انتخاب منابع

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    @dr-bernosi
    سلام دکتر کتابای جدید خیلی فرق داره؟

    سوال مشاوره ای

  • مشکل کلی با فیزیک کنکور
    مهی جونم مهی جون

    به نظرم با استاد طلوعی شروع کن
    اگه بتونی تست بزنی حتما از این درس خوشت میاد

    فیزیک

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    @dr-sobhan
    2 سال محرومیت............................
    عب نداره میرم ازاد دندون سال بعد
    الان رادیولوری درومدم متاسفانه بازار کار نداره و همین الان بچه های این رشته تو نوبت هستن واسه طرح

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    مهی جونم مهی جون

    بچه ها اسم دیگه عدسی همگرا چی بودش :|
    یادم رف یه لحظه
    کور بود؟

    فیزیک

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    صبح هابرای شما وقت خوبیه ...
    حتما از صبح استفاده کنین
    بچه های 8 ماهه هم معمولا خوابن بیشتر
    وقت خوب دارین
    راهنماییم که کردن دوستان

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa در برنامه ریزی گفته است:

    اسم تاپیک برنامه ریزی بود نه کلاس آموزش خانواده 😐

    :grin:

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    @dr-sobhan در برنامه ریزی گفته است:

    @dr-bernosi داداش حالا ک بحثش پیش اومده ! به نظرت من کی زن بگیرم بهتره ؟ 😂😂

    :|

    سوال مشاوره ای

  • نمیتونم یجا بشینم درس بخونم
    مهی جونم مهی جون

    taha_moradi در نمیتونم یجا بشینم درس بخونم گفته است:

    mahdiya
    برای کنکور باید کمیت و کیفیت رو با هم داشته باشی
    سعی کن بخونی
    این انجمن اخر بچه هارو میزنه زمین LOL

    این جوریام نیستا بستگی به خود فرد داره
    مثلا بچه های به نسبت فعال رتبه های خوبی اوردن
    مثل اقا...محمدرضا که 170شد ...ریاضی
    مث صهبا که 700 شد ....تجربی
    مثل اقا جواد که 900 شد ....تجربی
    از همه بدتر م که من شدم 4 هزار شدم ... :).....تجربی
    مث خانوم نوای دل که 500 شد ....انسانی
    یا معین که سه رقمی شد...ریاضی
    یا محمد حسن .....سه رقمی شد ریاضی

    سوال مشاوره ای

  • تاثیر سهمیه 5درصدی
    مهی جونم مهی جون

    @dr-sobhan در تاثیر سهمیه 5درصدی گفته است:

    nobody در تاثیر سهمیه 5درصدی گفته است:

    در رتبه های زیر 20 هزار تاثیر خفنی نداره :) ممکنه بدتر هم بشه خخخ ولی زیاد فرق نمیکنه

    میشه منبع حرفتون رو بگید از کجاست ؟

    راس میگه امسال 5 درصدیا خیلی به ضررشون شد اگه تو همون مناطق میموندن بهتر میشد دوستای منم که داشتن 5 درصدی همه چیزای عجیب قریب قبول شدن ...دلیلشم برا اینه که تعداد این 5 درصدیا زیاد هس که به ضررشون شده

    سوال مشاوره ای

  • دم دمی مزاج بودن در درس خواندن!
    مهی جونم مهی جون

    ms96 sad96 در دم دمی مزاج بودن در درس خواندن! گفته است:

    0_1497036655398_4587876452926.jpg

    مشاوره تحصیلی

  • اطلاعیه برای ادامه ی راه
    مهی جونم مهی جون

    sohrab
    اقا سهراب میشه افتخار بدین پی وی تون رو چک کنین :)

    اطلاعیه ها

  • انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999
    مهی جونم مهی جون

    milad saeedi در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:

    0_1502170005703_Screenshots_۲۰۱۷-۰۸-۰۷-۲۰-۰۱-۴۰.png

    مبارک باشه خوشبحالتون با این اختصاصیا تو ریاضی ...خیلی خوب شد رتبتون البته شیمیتون خوبه

    مشاوره تحصیلی

  • اطلاعیه برای ادامه ی راه
    مهی جونم مهی جون

    @Dr.Bernosi در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:

    مهی جون در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:

    sohrab
    اقا سهراب میشه افتخار بدین پی وی تون رو چک کنین :)

    دیر به دیر میان! دیشبم من گفتم بیادش :)

    کجا گفتین بهشون ؟
    تلگرام؟
    :|
    قبول نیس اقا ...نو اومده به بازار کهنه شده دلازار :)

    اطلاعیه ها

  • انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999
    مهی جونم مهی جون

    @m-an در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:

    milad saeedi در انتشار کارنامه واحترام به همه باهر رتبه ای حتی رتبه99999999999999 گفته است:

    صنایع لیسانس بخونم ارشد برم mba

    از رشته های مهندسی رفتن به mbaبهتره به خصوص صنایع
    پیشنهاد می کنم
    معرفی رشته ها رو حتما ببینید به خصوص معرفی صنایع واقعا عالیه اون فیلم و توضیحاتی که داده میشه

    پ ن : کارنامه تون رو تو سایت ثبت کردین؟ اگه نه حتما ثبت کنید

    اره صنایع خیلی خوبه عموی منم میخواد ارشد صنایع بخونه ینی خونده الان داره پایان نامه مینویسه

    مشاوره تحصیلی

  • اطلاعیه برای ادامه ی راه
    مهی جونم مهی جون

    @Dr.Bernosi
    میشه بگین بیان پی وی منو بخونن :)

    اطلاعیه ها

  • فارغ التحصیل پرستاری ام میخوام کنکور مجدد بدم
    مهی جونم مهی جون

    Amir Eskandary
    ناامید نباش
    درسته شما درسا رو یادت رفته
    اما شرایط شما دقیقا مث دانش اموزیه که راهنمایی رو خونده و حالا میخواد ابتدایی رو بخونه
    کسی که دانشگاه میره دیدش نسبت به درس ها عوض میشه و تازه نحوه درست درس خوندن متوجه میشه
    من خودم جایی که واس امتحان رفته بودم دورو برم همه پرستار بودن که میخواستن کنکور بدن ...پس انقد کنکور براتون به اندازه یه دانشاموز 18 تا 20 ساله سخت نمیشه

    مشاوره تحصیلی کنکور 98 کنکور98 منابع کنکور

  • اطلاعیه برای ادامه ی راه
    مهی جونم مهی جون

    AHP در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:

    مهی جون دقیقا 4 دیقه پیش عضو شده اومده همینجا پست گذاشته !! :)

    بله منم رو همین اساس میگم و اینکه اون تایپک از کجا یاد اقا سهراب میندازه :|

    اطلاعیه ها

  • رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟
    مهی جونم مهی جون

    ارزو بر جوانان عیب نیس
    همه 550 هزار نفر میخوان دکتر شن .....
    البته حقم دارن ...با این اوضاع ....
    موفق باشین همه

    مشاوره تحصیلی

  • رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟
    مهی جونم مهی جون

    اتنا زحمت کشید گفت اما به طور خلاصه بد نیس منم بگم
    دارو
    رشته خوبیه اما به این اسونیا نیس
    هم درسش سخته اما اگه کار کنی که فوق العاده راحت
    اگه پول داشته باشی امکان زدن دارو خانه هس که البته باید تو نوبت بمونی نوبتش هم حداقل 10 سال
    البته تو مناطق محروم همون 10 سال طول میکشه و اما شهرای بزرگ سخت تر ...اگه بتونی داروخانه بزنی عالیه ...بابت هر یدونه صابونی که میفروشی 500 تومن سود میکنی دیگه خودتون حساب کنین ...لزومی ام نداره شما داروخونه واستین میتونین کسایی رو استخدام کنین جاتون و شما فقط مدرکتون تو دارو خانه باشه
    البته اگه به عنوان دارساز استخدام هم بشین خوبه
    اما الان تو شهرای بزرگ اشباع شده و تعدادبیکاراشون زیاد

    مشاوره تحصیلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 4 / 6
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع