پزشکی
درس سخت و الان اشباع شده در شهرای بزرگ به جز شهرستان ها
تعداد عمومی ها هم بالاس اگه تخصص بگیرین
عاااااااااااااااااااااااااااااااالیه
پزشکا درامد متغیر دارن بسته به پزشک داره
اما یادتون باشه خیلیا وسط ترم ینی تقریبا 3 به بعد انصراف میدن پس مرد میخواد این رشته
مهی جون
دیدگاهها
-
رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟ -
خونه یاکتابخونه؟fatemeh201678 در خونه یاکتابخونه؟ گفته است:
مهی جون خونمون تقریبا ساکته چون بغیرمن کسی نیس بغیروقتایی ک مهمون بیاد ک اونم اگ بخوام طبقه بالاهست امادوستم میگه بریم کتبخونه ک نیم ساعت الی یکساعت دورتره ازخونمون واسه همین موندم چکارکنم
شک نکن خونه
خوش به حالت قدر همچین فضای ارومی رو بدون -
فاصله از درسرشتتون رو میگین؟
-
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)mahanJi در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
من ریاضیم از پایه ضعیفه میتونم با این ویدئو ها جبران کنم بنظرتون ؟
( نمره تشریحیم خیلی خوبه ولی تست نمیتونم بزنم ومشکلی از اونجا هست که ما منطقه 3 هستیییم و
معلم درست و حسابی نداریم )
لطفا راهنمایی کنید چون خیلی تاثیر منی میزاره رو روحیم چون بقیه درسا عالیه و فقط ریاضی اینجوریهدانش-آموزان-آلاء
بچه ها لطفا کمکشون کنین
@Dr-Bernosi
javad-mahdizadeh
mohammadhassan
@Dr-Saraaa
sahba -
مشکل کلی با فیزیک کنکورسجاد96
میتونی هر شب از مباحثی که میخونی تست بزنی
مثلا امشب 20 تا حرکت
فردا دوباره 20 تا حرکت .....تا اخر هی بهش فصلایی که میخونی اضافه کنی
این طوری دیر تر یادت میره -
یه لحظه بیا...میتونی انتخاب رشته نکنی اصلن مشکلی نیس
من خودم سال اول کنکور ریاضی دادم و انتخاب رشته نکردم اصلن چون تصمیم داشتم سال بعدش کنکور تجربی بدم -
مشکل قطع و وصل شدن مکررmohammadhassan
اره برا من میشه ...
من با کامپیوتر میام -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Reza.Tah
مرسی :) -
ده سال دور از کنکورmehdi_zangane
اقای زنگنه کمکشون کنین
درود بر شما دوست عزیز حتما هیچ چیز جای درس رو نمیگیره -
مشکل قطع و وصل شدن مکررmohammadhassan
الان که نه ...
اما بعضی وقتا میشه....مثلا چن روز پشت هم این خطا رو میده ...بعد از چن روز دوباره اوکی میشه ...اقای دکتر ...من تو انجمن زنده میمونم یا نه //؟خخخ -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammadhassan در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
مهی جون در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
بچه ها کسی ازمون سنجش 26 خرداد داره :|
26 خرداد سنجش رو نه ولی 2 تیر گزینه دو (جامع) رو چرا اگه بخواین دارم :grimacing:
مرسی نه سنجش میخواستم :)
-
ده سال دور از کنکور@dr-bernosi در ده سال دور از کنکور گفته است:
مهی جون در ده سال دور از کنکور گفته است:
mehdi_zangane
اقای زنگنه کمکشون کنین
درود بر شما دوست عزیز حتما هیچ چیز جای درس رو نمیگیرهولی همیشه راه موفق شدن درس خوندن نیس! بعضیا خب استعدادشون چیزای دیگس!
بله این که درسته
اما درک و شعوری که درس به ادم میده جهان بینی و افتادگی که درس میده رو هیچ چیز نمیده
اما خوب یه عده ام باز مثال نقض هستن در این مورد
هدف درسم همیشه پول نیس ...همین که ادم به یه شعوری برسه خودش پیشرفته -
سوال زیست دارممنه نمیشه
چون اون رن برفرض اطلاعات مربوط به ساخت ریبوزوم تو خودش داره
پس باید انزیم مخصوص به خودش ازش رونویسی کنه
دیگه انزیم مربوط به ساخت رشته ی پلی پپتید نمی تونه ازش رو نویسی کنه :) -
ارتقا تراز قلمچی از ۵۷۰۰ به ۷۰۰۰moein در ارتقا تراز قلمچی از ۵۷۰۰ به ۷۰۰۰ گفته است:
به اندازه كششت درس بخون يه پشتيبان اوشگول داشتم ك يه حرف خوب اگ زده باشه اينه ك "بعضيا درس ميخونن بعضيا هم فك ميكنن درس ميخونن و فقط وقت تلف ميكنن" اين مهمه ك وقتي ك ميزاري سر درس واقعا در اختيار درس باشه
من یه تحقیق میخوندم
نوشته بود علت اینکه موقع درس خوندن ذهنمون به جای دیگه میپره اینه که سرعت فکر کردن از سرعت خوندن بیشتر
اگه بتونیم سرعت خوندن به فکر کردن برسونیم میتونیم از پرت زمان هم جلوگیری کنیم
یکی از این راه هام تند خوانی -
ده سال دور از کنکوربهاره در ده سال دور از کنکور گفته است:
مهی جون در ده سال دور از کنکور گفته است:
@dr-bernosi در ده سال دور از کنکور گفته است:
مهی جون در ده سال دور از کنکور گفته است:
mehdi_zangane
اقای زنگنه کمکشون کنین
درود بر شما دوست عزیز حتما هیچ چیز جای درس رو نمیگیرهولی همیشه راه موفق شدن درس خوندن نیس! بعضیا خب استعدادشون چیزای دیگس!
بله این که درسته
اما درک و شعوری که درس به ادم میده جهان بینی و افتادگی که درس میده رو هیچ چیز نمیده
اما خوب یه عده ام باز مثال نقض هستن در این مورد
هدف درسم همیشه پول نیس ...همین که ادم به یه شعوری برسه خودش پیشرفتهمنکه هیچ درک و شعوری لابلای کتابای مدرسه و کنکورمون نمیبینم :joy: ...اتفاقا در خلاف جهت مذکور کار میکنن
جهان بینی و افتادگی که دیگه جای خود دارد...کنکور که هیچ,کلا سیستم آموزشی و کتابای ما کوته بینی بیش نیستناون که بله سیستم اموزش پرورش که ................
-
تناقض متنیbarghamadi در تناقض متنی گفته است:
صفحه ی67 زیست پیش : داروین ساز و کار قابل قبولی برای توضیح چگونگی انتخاب طبیعی منتشر کرد
صفحه ی 89 زیست پیش:داروین نمیتوانست ساز و کار انتخاب طبیعی را توضیح بدهد
الان کدومشو قبول کنیم؟دوست عزیز متن کتاب درس نخوندی
ص 67 میگهداروین ساز و کار قابل قبول برای تغییر گونه رو توضیح داد
ینی اومد گف گونه ها این شکلی عوض میشن....درواقع روندی رو که برای تغییر گونه مشاهده کرده بود اومد گفو......
اما ص 89 میگه
ساز و کار انتخاب طبیعی رو نتونس بگه....
ینی نتونس بگه چرا محیط یه عده ای رو انتخاب میکنه و یه عده ای رو انتخاب نمی کنه برا بقا
دلیلشم این بود که اون رن رو نمی شناخت .... -
ارتقا تراز قلمچی از ۵۷۰۰ به ۷۰۰۰@dr-bernosi در ارتقا تراز قلمچی از ۵۷۰۰ به ۷۰۰۰ گفته است:
من کلا دیگه نمیام! خیال همه چمع! همه حرف میزنن راحت به من میرسه همه حمله میکنن! خیری ندیدم! خدافظ
:|
:|
:| -
سختی های دوباره کنکور دادنسجاد96
تبریک به شما بابت پافشاری :) -
گوارش کرم خاکیسلام خوبین؟؟؟
بحث درسیه؟ -
تغیر رشته،ریاضی به تجربیموفق باشی که راه سختی در پیش داری