Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
نسیم بابایین

نسیم بابایی

@نسیم بابایی
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
67
موضوع ها
9
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
0
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • تبدیل برنامه فیزیک
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    Hanane Kaaj
    خیلی خیلییی ممنووننن🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏

    راه ابریشم آلاء

  • پرینت جزوه راه‌ ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
    بچه-های-همخوانی
    مدیر-محصول-ابریشم

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا

  • پرینت جزوه راه‌ ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    البته توی سوالات متداول راه ابریشم فکر میکنم اینها هم پاسخ داده شده باشه..میخوای اونارو هم بخون

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا

  • آپدیت تابلو راهنمای زیست ویژه کنکور ۱۴۰۱
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    ماهان حسین پور در آپدیت تابلو راهنمای زیست ویژه کنکور ۱۴۰۱ گفته است:

    سلام اقای یزدیان نمیدونم من درست فهمیدم یا نه یه زمزمه هایی و خبرایی در مورد فرستادن جزوه فیزیکی از طرف آلا بودش و بعضی جاها دیدم بچه ها میخوان پرینت بگیرن دو دل هستن که آلا میفرسته یا نه ، اگه میشه به صورت شفاف بیان کنید این اتفاق رخ میده یا نه

    🌹🌹🌹

    مدیر-محصول-ابریشم
    @M-an

    بلههههه...لطفااااا
    خیلی خیلی خیلیییی خوب میشه اگر فیزیکی بفرستید چون الان واقعا گیج شدیم ک با چ ترتیبی پرینت بگیریم و اینا..لطفا اگر امکانش هست اعلام کنید ک ما بدونیم باید چیکار کنیم.ممنووننن

    راه ابریشم آلاء

  • مشاوره راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    mahan alizadeh
    دقیقااا..لطفا اینو بپرسید

    راه ابریشم آلاء

  • جزوه های راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    Amin Ali Akbari

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    بچه-های-همخوانی
    همیار
    دانش-آموزان-آلاء

    راه ابریشم آلاء

  • جزوه های راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    Arshia Yazdian
    پس یعنی فرستادن فیزیکی جزوات توی برنامه آلا هست دیگه؟ یا ن 50 50؟
    برای این میگم ک اینطوری نشه ک تابستوتو از روpdfبخونیم بعد مهر اوکی نشه و باز خودمون باید بگیریم و فقط الکی تابستونو سخت بگذرونیم و بعد سر وارد کردن نکات ب مشکل بخوریم
    لطفا اگر قطعیه اعلام کنید ک بدونیم باید دقیقا چ کنیم؟
    ممنون🌸❤

    راه ابریشم آلاء

  • خواندن10و11درتابستان با راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    سلام
    خب من دارم از استرس میمیرم😐
    راه ابریشم از25ام تیر تازه شروع میشه و فقط هم دهم رو تابستون تموم میکنه ولی از طرفی من11رو امسال خوب نخوندم و حتماااا میخوام تابستون اونم بخونم و پایه رو جمع کنم و واقعا دارم از استرس میمیرمممم ک باید چیکار کنم.وقتی راه ابریشم شروع بشه تقریبا یک ماه از تابستون رفته.کاش ی برنامه ای بدن برای کسایی ک میخوان تابستون 10و11رو تموم کنن.😢
    ب نظرشما میتونم علاوه بر برنامه راه ابریشم ک میگن روزی6ساعته خودم ی 3ساعت دیگه اضافه کنم و یازدهم راه ابریشم رو کار کنم؟
    کلا نظرتون چیه؟کسی این مشکلو نداره؟😢

    راه ابریشم آلاء

  • آپدیت راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    Screenshot_۲۰۲۱-۰۷-۰۲-۱۸-۰۱-۳۴.png

    سلام
    من تیرماه پک اختصاصی های راه ابریشم رو خریدم ولیهمونطور ک توی عکس می بینید زده مخصوص7تا19مهر98...این الان یعنی چی؟ یکی ب من توضیح بده😂
    آپدیت قراره بشه؟..اگه آره جزوه هاش چی اونام آپدیت میشه؟پرینت بگیریم یا ن؟

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
    همیار
    بچه-های-همخوانی

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • آیا برای خرید راه ابریشم دیر شده؟
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    سلام خدمت همه آلایی های عزیییزز
    من خودم را ابریشم رو از تابستون دارم و خیلی خیلی راضیم..خداروشکر نسبتا خوب دارم جلو میام..ولییی این تاپیکی ک زدم برای دوستمه(اونم مثل من تجربیه) ک وقتی با راه ابریشم آشنا شد خیلی ازش خوشش اومد و دوست داره شرکت کنه ولی نمیدونه میشه رسید ب برنامه یا نه..چون ما الان چندتا فرسنگ رو گذروندیم..گفتم از شما بپرسم و نظرتونو بهش انتقال بدم..ممنون میشم کمک کنید. 🙏🙏🙏

    دانش آموز کنکوری
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    بچه-های-همخوانی
    بچه-های-کنکور-تجربی-1400
    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
    همیار

    راه ابریشم آلاء

  • منبع تست مکمل راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    sallar savadkoohi
    خیلی ممنون از پیشنهادهاتون🌹🌹
    فارسی رو میگفتن نشردریافت و موضوعی نشر الگو خوبه..من اینارو نداشتم..نظرتون درباره اینا چیه؟

    انتخاب منابع

  • بهترین کتاب کار زبان انگلیسی؟
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    Ayratin poorghaz
    مبتکران شهاب اناری
    دفترچه لغات هم داره

    سوال مشاوره ای

  • منبع تست مکمل راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    sallar savadkoohi
    آها..بله..ممنون بابت توضیحاتتون 🌻🌻🙏

    انتخاب منابع

  • کمک در برنامه ریزی
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    سلام..وقتتون بخیر
    ببخشید من چندتا سوال درباره برنامه ریزی ک برای راه ابریشم دادن دارم..لطفااا کمکم کنیدددد..
    اول اینکه توی برنامه فقط درسنامه ها گنجونده شده و اون همه تستی ک توی پک هست براش باکسی درنظر گرفته نشده.
    دو اینکه برای امتحانات و کارها و تکالیف مدرسه هم باکسی نیست.
    میگن توی مثلا یک ساعتی ک برای یک فیلم نیم ساعته دادن ما وقت اضافه میاریم درحالی ک خب اون تایم برای خوندن چیزی ک دیدیم و اون بخش جزوه و درسنامه صرف میشه..تایمی ک ممممکنههه بخاطر کلاس مدرسه بعضییی وقت ها خالی بشه هم اصلااا برای اینکه اون حجم از تستی ک مونده رو بشه زد کافی نیستتتتتت..
    بیشتر بچه ها خودشون برنامه ریزی کردن..من گفتم فرسنگ یک رو با برنامه آلا برم ولی الان میگم خیلی اشتباه کردم چون کلی کار مونده رو دستم و تا آزمون 23مهرم چیزی نمونده...من فقط پک اختصاصی رو تهیه کردم یعنی توی تایمی ک برای عمومی ها دادن خودم عمومی باید بخونم ولی چون کلی کار اختصاصی ها میموند اونام صرف اختصاصی شد و الان هیچی عمومی فعلا نخوندم...اصلااا نمیدونم چیکار کنم..از فرسنگ دو حتمااا خودم برنامه ریزی میکنم ولی قضیه اینه ک نمیدونممم چطوری برنامه ریزی کنم ک هم برسم درسنامه هارو ببینم و بعدم بخونم..هم کتاب..هم تست آموزشی..هم تسلط..هم کنکورچه..هم پیش آزمون...و کتاب و درسنامه و تست برای عمومی هاااااا...وایییییی...آلا ک کلیییی محتوا داره ولی برای استفاده ازش برنامه درست نمیده..لطفاااا کمکم کنید ی برنامه خوب بچینم ک از فرسنگ دو با اون پیش برمممم.
    توی باکس های مطالعاتی ک من گذاشتم دوتا باکس اختصاصی اضافه کردم ک نمیدونم اون همه تست چهارتا درس رو چطوری توی این دوتا درطول هفته جااا بدمممممم(حالا فرضض میکنیم ک توی اون تایمی ک آلا برای عمومی ها داده هم بتونم بخونم هم تست بزنم. 😢)

    3تا4..4:15تا5:15..5:30تا6:30 دیدن همون درسنامه پیشنهادی آلا و خوندنش
    6:45تا7:45...8تا9
    عمومی پیشنهادی برنامه آلا ولی با کتاب و کتابکار های خودم(و امیدوارم ک تست هاشم همینجا جا بشه)
    9تا10شام و استراحت
    10تا11..11:15تا12:15
    اختصاصی(تستتتت ک نمیدونم چطوریی اون همه رو اینجا جا کنمممم)
    12:30تا1:30
    زبان(تایم پیشنهادی زبان توی قسمت عمومی برنامه رو ب جاش همیشه عربی میخونم(چون برعکس زبان عربیم ضعیفه. 😢))

    بازم میگم لطفااااا کمک کنید برنامه مو درست کنم...خیلی خیلی خیلی خیلییییییی ممنووونننن❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
    بچه-های-همخوانی
    بچه-های-کنکور-تجربی-1400
    بچه-های-کنکور-ریاضی-1400
    همیار

    سوال مشاوره ای

  • منبع تست مکمل راه ابریشم
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    سلاامم. 🌹🌹
    میدونم تاپیکم شبیه یکی دیگه هستش (دیگ ب روم نیارین 😂😂)ولی خب ایشون فقط زیست رو پرسیده بودن ولی من برای همه درسا کمک میخواستم.😆
    من پک اختصاصی راه ابریشم رو تهیه کردم فقط و عمومی هارو قراره خودم بخونم..لطفا برای فارسی ،عربی ، زبان و دینی کتاب خوب معرفی کنیییدد. برای لغات چی بگیرم خوبه؟..

    درباره اختصاصی ها از چیزایی ک بچه ها توی تاپیک های دیگه گفتن ب ی نتایجی رسیدم.

    شیمی: مبتکران رو یازدهمم داشتم و راضی بودم و احتمالا امسالم اونو میگیرم ولی خب ب نظرتون ی کتاب جامع با تست های ترکیبی از هر سه پایه هم لازم نیست؟برای اون چ کنم..اصلا وقت میشه؟؟!!(این کتاب جامع رو درباره همه درس ها اگر نظری دارین لطفا بگین.🌹🌹)
    فیزیک: نشرالگو
    ریاضی: فک کن ی درصد من ب نتیجه رسیده باشم. 😐😂😂 هرکی ی چی میگه.. خودم هم 10وهم11 میکرو گاج داشتم..خوب بود..البته پارسال خداروشکر معلممون انقدر جزوه کاملی داد ک دیگ اصلا درسنامه میکرو چیز جدیدی نداشت..تستاشم اوکی بود..ولی خب ی سری میگن خیلی سبز خوبه..کلا نمیدونممم..جامع بگیرم؟..چی خوبه؟!😢
    زیست: قبلا خیلی سبز داشتم ک درسنامش کامل بود تستاشم خوب بود ولی خب امسال راه ابریشم دارم دیگ فکر نمیکنم اصلا برسم درسنامه دیگه ای بخونم و فکرهم نمیکنم لازم شه...میگن نشر الگو و پینوکیو خوبه..شما نظرتون چیه؟؟

    فقط اینکه لطفا شما دیگ مثل من نباشید..انقدرر طولانییی. 😂😂😅😅 قشنگ مشخص کنید..سپاااسسسس. 🌻🌻

    عهههه آخرش یادم اومد😂زمین ی کتاب تست بگید لطفا..راستش پارسال خود کتابم خوب نخوندم چ برسه ب تست (*وی کلا کتاب تست زمین نداشت. 😅) دروغ چرا امسالم فکر کنم درحد همون کتاب بخونم..واسه همین کتابی ک معرفی میکنید لطفا تست خوب بیشتر داشته باشه

    خیلی خیلی خیلیییی ممنوونن🌹🌹🌹🌹❤❤

    ببخشید انقدر طولانی شد 😅
    *اگر تا اینجا خوندی بدون جات اینجاست👈 ❤👉😂😂😂😂

    انتخاب منابع

  • کمک در برنامه ریزی
    نسیم بابایین نسیم بابایی

    mahdi shokry
    الان این باکس های تستی ک آلا تو برنامش گذاشته دقیقا کجاشه؟..چرا من پیدا نمیکنم؟..همش درسنامه هستش ک(اختصاصی هارو میگم)

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 2 / 2
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع