sattaralipour
اوه اوه دکتر....
کارشون درست
صرفا یه چیزی نمیگن ومیرن خیلی دلسوز هستن خیییییلی .....
یه زمانی آلایی
دیدگاهها
-
جمع بندی دو و سوم فیزیک -
جمع بندی دو و سوم فیزیکsattaralipour
ساغول یعنی مرسی؟؟
ساغولن فک کنم ! -
جمع بندی دو و سوم فیزیکsattaralipour
بله .....آدم موفق است دیگر -
جمع بندی دو و سوم فیزیکsattaralipour
بله -
جمع بندی دو و سوم فیزیکdonya bivafa
کارت دارم خب :( -
جمع بندی دو و سوم فیزیکdonya bivafa
چون مجبور شدم بیام اهواز هیچ کتابی همرام نیس .... -
جمع بندی دو و سوم فیزیکsattaralipour
چه جالب
ایشون مشاورم هستن ..... -
جمع بندی دو و سوم فیزیکsattaralipour
آقای اکبری مشاورتونه؟؟؟؟ -
تراژدی عاشقانه زیستی@zohre-nowrouzi
فدات عزیزم -
تراژدی عاشقانه زیستی@zohre-nowrouzi
زوزی ازایناهم واسه تولید مثل گیاهان بگو مثل همین باشه البته کشمکش و اکشن باشه که خیلی عالی میشه -
مهم**تراز آزمون های آزمایشی**مهم@soheil95s95
زیستو ارچی وچگونه وچه مدلی خوندین؟؟؟
وری گود :/ -
زیست دونی@romisa1234 در زیست خوانی!! گفته است:
@dr-yassi در زیست خوانی!! گفته است:

Dr.bernosi help me plz :/
قبول داری باید پدر خانومه هم بیمار باشه تا خانومه هموفیلی داشته باشه
قبول نداشتم ولی چون توگفتی قبول کردم :face_blowing_a_kiss: :smiling_face_with_open_mouth_smiling_eyes: -
زیست دونی@soheil95s95
سپاااس :wilted_flower: -
زیست دونی
Dr.bernosi help me plz :/
-
زیست دونی@soheil95s95
امضاتون بهترین پاسخه ! -
زیست دونیشب خوبی داشته باشین ☆★
-
زیست دونی@zohre-nowrouzi
خودت درست میگی عزیزم حله؟؟؟ -
زیست دونی@zohre-nowrouzi در زیست خوانی!! گفته است:
@dr-yassi در زیست خوانی!! گفته است:
@zohre-nowrouzi
عزیزم سیاهرگ ششیه
ن من ن تو :/داره اشتباه میگه داخل کیسه های هوایی داخل شش هاست
خب فشار اکسیژن در سیاهرگ ها ن سرخرگ ها :/
-
زیست دونی@zohre-nowrouzi
عزیزم سیاهرگ ششیه
ن من ن تو :/