@reza-m1999 قلمچی
ฯคງh๓ค
دیدگاهها
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن -
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous بله .خب ارزوی موفقیت دارم واسه شما و همه دوستان.فعلا شب خوش
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous چه سنگین شدااااا:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous رفت و امد؟
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous هر کمکی از دستم بربیاد چرا که نه حتما.هر چی باشه کمک کردن قراره جز لاینفک زندگیامون بشه
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous وقتی ادم عاشق کارش باشه هیچ چیز عجیب نیست.عاشقه دیگه
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous اصولا به هیچکس اجازه نمیدم مانع درس خوندنم بشه تحت هیچ شرایطی.شاید باور نکنید اما پارسال 17 تیر پدربزرگم فوت کرد.تا یه هفته فقط رفت و امد داشیم.تو اون یه هفته هیچ روزم کمتر از 7ساعت مطالعه نبود.درس خوندن واسم همیشه در اولویته.
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous خب من یه برادر 5ساله دارم که از شلوغیش و اذیت کردناش نگم بهتره.بعضی وقتا میدونه من حساسم میاد جلوی در اتاقم اواز میخونه:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: .خانواده ام خوبن ولی خب مهمون همیشه هست.محل مطالعه به نظرم فوق العاده مهمه .اینکه میزان روشنایی چقدر باشه یا حتی دمای اتاق.من خودم اگه اتاقم سرد باشه کلا نمیتونم درس بخونم .رو دیوار هم کلا عکسای انگیزشی و جملات خوب.حتی یه پنل دارم که هر روز یه جمله انگیزشی رو به اتاقم میزنم.این چیزای به ظاهر کوچیک میتونن فوق العاده موثر باشن.
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@reza-m1999 6 صبح پا میشم از 7 شروع میکنم تا 12/30
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@reza-m1999 به چند دلیل :1استفاده درست از زمانم که تو چند پست قبل گفتم چجوری شد.2علاقه فوق العاده شدید و شوق بی نهایت برای رسیدن به رشته موردعلاقم.3عاشق درس خوندنم وقتی میشینم پای کتابام به چشم یه موجود خسته کننده بهش نگاه نمیکنم بلکه به چشم یه پل واسه موفقیت میبینمش که منو به زندگی که حقمه میرسونه .با کتابام دوستم...هیچوقت از درس خوندن خسته نمیشم.4تنوع کتابا که خیلی موثره...
-
شیمی قلمچی@nasrin79 از منابعی استفاده کنید که متن رو کاملا باز کردن .مثلا مبتکران .فیلمای اقای اقاجانی هم خیلی عالین.
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندنصنم میدونم دو ماه قبل کنکور 4هفته مریض بودم.تجربشو دارم .پیش هر دکتری میرفتم
میگفت به خاطر استرسه.اما امسال در کنار زیاد خوندنم به همون میزان که لازمه واسه سلامتیم هم وقت میذارم.خیلی ممنون بابت تذکر دوستانتون. -
شیمی قلمچیمشکل اینکه هنوز مفاهیم رو عمیق و مفهومی درک نکردین.
-
سوال از حشراتخرچنگ دراز جزو سخت پوستانه و بعدشم توی خود فصل شش نوشته که خون تیره میاد تو ابشش و بعد تبادلات گازی مستقیما توسط یه سیاهرگ میره تو قلب.پس تنفس ابششی داره.بعدشم خرچنگ دراز توی اب زندگی میکنه .چجوری میتونه تنفس نایی داشته باشه؟
-
یه شروع فوق العاده طوفانی...چقد خوبه که اینقدر انرژی دارین.منم پارسال اوایل سال همینجوری بودم.پرانرژی پر از شوق رسیدن اما بی برنامگی همه چیزو ازم گرففت.مهم نیست.به نظرم مهمترین چیز واسه شماهایی که مدرسه میرید اینکه به حرف معلمتون چه خوب وچه بد گوش کنید باورکنید میتونن خیلی کمک کنن .من پارسال خیلی از کلاسامو به بهونه اینکه حرف معلم رو نمیفهمم سرکلاس نمیرفتم یا اگرم میرفتم درس دیگه ای رو میخوندم.همینا الان بهم بزرگترین ضربه رو زد.وقت خودتون رو با کلاسای بیرون نگیرید چون جز پول دادن هیچکار دیگه نمیکنید هیچیم
یاد نمیگیرید.شاید الان حرفای من مسخره به نظر بیاد و یکی بگه من واقعا تو فلان درس ضعیفم و مجبورم برم کلاس اما مطمین باشین اگه خودتون بشینین تو خونه فیلمای الا رو ببینید و کتاب کمک اموزشیتون رو بخونید 100درصد نتیجه میگیرید.کلاسای بیرون اونم تو منطقه سه واسه کسی که مدرسه میره اشتباه محضه -
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندنaaalizadeh79 دقیقا این کار یه مزیت دیگه هم داره اونم واسه بازه های مروری به کار میره.مثلا من امروز یه مبحثو خوندم تو دفترم نوشتم هفته بعد میدونم باید چیو مرور کنم.و به همین ترتیب سه ماه بعد شش ماه بعد ...
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous اولین کاری که کردم این بود که نشستم کلا ساعات روز رو از وقتی که بیدار میشم تا وقتی که میخوابم نوشتم.مثلا من ساعت6صبح پا میشم.از ساعت 6و نیم تا 12/30 رو نوشتم اما اینجوری که مثلا از ساعت 6/30 تا 7/30 یه بازه ده دقیقه استراحت 7/40 تا 8/40 دوباره ده دقیقه استراحت 8/50 تا 9/50 و به همین منوال واسه شام 30دقیقه نهار و صبحانه هم همینطور.تازه میفهمیم چقدر وقت تلف شده در روز داریم که میشه ازش استفاده های مفیدتری کرد.بعدش تعداد تست های کتاب کمک اموزشی رو که واسه هر درس دارید بنویسید و برحسب توانایی خودتون و ساعت مطالعتون در روز تقسیم بندی کنید و ببینید چند روز طول میکشه تا تمومش کنید.اینجوری اون استرس تموم کردن تستا و مباحث که خودم همیشه دارم از بین میره.
-
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@IAmAnonymous اره خیلی محرمانس:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
ولی انقد خوشگلههههههههههههههههه انقد انرژی بخشهههههههههههههههههههه که اصلا خسته نمیشم از درس خوندن.ولی در کل عوامل زیادی تو این تایم بلند بالا نقش دارن.اگه بخواید میتونم بگم چطوری تونستم بالا ببرمش.اخه خودم از اول روزی 7 یا 8 ساعت درس میخوندم تو یه هفته به 15 رسیدم -
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندنگزارش امروز10/8/97:
زیست 5/15ساعت
فیزیک 2 ساعت
شیمی 30دقیقه
ادبیات 2/10ساعت
دینی 1/15ساعت
زبان فارسی 30دقیقه
زمین 15دقیقه
زبان1/10ساعت
عربی 2/10ساعت
کلا 15ساعت و 15دقیقه -
گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن@Syner بله شرکت میکنم.اما این اولین ازمونیه که با این شدت دارم میخونم قبلیا زیاد خوب نبود.5271