Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
ฯคງh๓คฯ

ฯคງh๓ค

@ฯคງh๓ค
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
208
موضوع ها
3
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
10
دنبال‌شونده‌ها
3

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @reza-m1999 قلمچی

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous بله .خب ارزوی موفقیت دارم واسه شما و همه دوستان.فعلا شب خوش

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous چه سنگین شدااااا:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous رفت و امد؟

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous هر کمکی از دستم بربیاد چرا که نه حتما.هر چی باشه کمک کردن قراره جز لاینفک زندگیامون بشه

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous وقتی ادم عاشق کارش باشه هیچ چیز عجیب نیست.عاشقه دیگه

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous اصولا به هیچکس اجازه نمیدم مانع درس خوندنم بشه تحت هیچ شرایطی.شاید باور نکنید اما پارسال 17 تیر پدربزرگم فوت کرد.تا یه هفته فقط رفت و امد داشیم.تو اون یه هفته هیچ روزم کمتر از 7ساعت مطالعه نبود.درس خوندن واسم همیشه در اولویته.

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous خب من یه برادر 5ساله دارم که از شلوغیش و اذیت کردناش نگم بهتره.بعضی وقتا میدونه من حساسم میاد جلوی در اتاقم اواز میخونه:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: .خانواده ام خوبن ولی خب مهمون همیشه هست.محل مطالعه به نظرم فوق العاده مهمه .اینکه میزان روشنایی چقدر باشه یا حتی دمای اتاق.من خودم اگه اتاقم سرد باشه کلا نمیتونم درس بخونم .رو دیوار هم کلا عکسای انگیزشی و جملات خوب.حتی یه پنل دارم که هر روز یه جمله انگیزشی رو به اتاقم میزنم.این چیزای به ظاهر کوچیک میتونن فوق العاده موثر باشن.

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @reza-m1999 6 صبح پا میشم از 7 شروع میکنم تا 12/30

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @reza-m1999 به چند دلیل :1استفاده درست از زمانم که تو چند پست قبل گفتم چجوری شد.2علاقه فوق العاده شدید و شوق بی نهایت برای رسیدن به رشته موردعلاقم.3عاشق درس خوندنم وقتی میشینم پای کتابام به چشم یه موجود خسته کننده بهش نگاه نمیکنم بلکه به چشم یه پل واسه موفقیت میبینمش که منو به زندگی که حقمه میرسونه .با کتابام دوستم...هیچوقت از درس خوندن خسته نمیشم.4تنوع کتابا که خیلی موثره...

    آزمون

  • شیمی قلمچی
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @nasrin79 از منابعی استفاده کنید که متن رو کاملا باز کردن .مثلا مبتکران .فیلمای اقای اقاجانی هم خیلی عالین.

    مشاوره تحصیلی

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    صنم میدونم دو ماه قبل کنکور 4هفته مریض بودم.تجربشو دارم .پیش هر دکتری میرفتم
    میگفت به خاطر استرسه.اما امسال در کنار زیاد خوندنم به همون میزان که لازمه واسه سلامتیم هم وقت میذارم.خیلی ممنون بابت تذکر دوستانتون.

    آزمون

  • شیمی قلمچی
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    مشکل اینکه هنوز مفاهیم رو عمیق و مفهومی درک نکردین.

    مشاوره تحصیلی

  • سوال از حشرات
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    خرچنگ دراز جزو سخت پوستانه و بعدشم توی خود فصل شش نوشته که خون تیره میاد تو ابشش و بعد تبادلات گازی مستقیما توسط یه سیاهرگ میره تو قلب.پس تنفس ابششی داره.بعدشم خرچنگ دراز توی اب زندگی میکنه .چجوری میتونه تنفس نایی داشته باشه؟

    زیست شناسی

  • یه شروع فوق العاده طوفانی...
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    چقد خوبه که اینقدر انرژی دارین.منم پارسال اوایل سال همینجوری بودم.پرانرژی پر از شوق رسیدن اما بی برنامگی همه چیزو ازم گرففت.مهم نیست.به نظرم مهمترین چیز واسه شماهایی که مدرسه میرید اینکه به حرف معلمتون چه خوب وچه بد گوش کنید باورکنید میتونن خیلی کمک کنن .من پارسال خیلی از کلاسامو به بهونه اینکه حرف معلم رو نمیفهمم سرکلاس نمیرفتم یا اگرم میرفتم درس دیگه ای رو میخوندم.همینا الان بهم بزرگترین ضربه رو زد.وقت خودتون رو با کلاسای بیرون نگیرید چون جز پول دادن هیچکار دیگه نمیکنید هیچیم
    یاد نمیگیرید.شاید الان حرفای من مسخره به نظر بیاد و یکی بگه من واقعا تو فلان درس ضعیفم و مجبورم برم کلاس اما مطمین باشین اگه خودتون بشینین تو خونه فیلمای الا رو ببینید و کتاب کمک اموزشیتون رو بخونید 100درصد نتیجه میگیرید.کلاسای بیرون اونم تو منطقه سه واسه کسی که مدرسه میره اشتباه محضه

    مشاوره تحصیلی

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    aaalizadeh79 دقیقا این کار یه مزیت دیگه هم داره اونم واسه بازه های مروری به کار میره.مثلا من امروز یه مبحثو خوندم تو دفترم نوشتم هفته بعد میدونم باید چیو مرور کنم.و به همین ترتیب سه ماه بعد شش ماه بعد ...

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous اولین کاری که کردم این بود که نشستم کلا ساعات روز رو از وقتی که بیدار میشم تا وقتی که میخوابم نوشتم.مثلا من ساعت6صبح پا میشم.از ساعت 6و نیم تا 12/30 رو نوشتم اما اینجوری که مثلا از ساعت 6/30 تا 7/30 یه بازه ده دقیقه استراحت 7/40 تا 8/40 دوباره ده دقیقه استراحت 8/50 تا 9/50 و به همین منوال واسه شام 30دقیقه نهار و صبحانه هم همینطور.تازه میفهمیم چقدر وقت تلف شده در روز داریم که میشه ازش استفاده های مفیدتری کرد.بعدش تعداد تست های کتاب کمک اموزشی رو که واسه هر درس دارید بنویسید و برحسب توانایی خودتون و ساعت مطالعتون در روز تقسیم بندی کنید و ببینید چند روز طول میکشه تا تمومش کنید.اینجوری اون استرس تموم کردن تستا و مباحث که خودم همیشه دارم از بین میره.

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @IAmAnonymous اره خیلی محرمانس:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
    ولی انقد خوشگلههههههههههههههههه انقد انرژی بخشهههههههههههههههههههه که اصلا خسته نمیشم از درس خوندن.ولی در کل عوامل زیادی تو این تایم بلند بالا نقش دارن.اگه بخواید میتونم بگم چطوری تونستم بالا ببرمش.اخه خودم از اول روزی 7 یا 8 ساعت درس میخوندم تو یه هفته به 15 رسیدم

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    گزارش امروز10/8/97:
    زیست 5/15ساعت
    فیزیک 2 ساعت
    شیمی 30دقیقه
    ادبیات 2/10ساعت
    دینی 1/15ساعت
    زبان فارسی 30دقیقه
    زمین 15دقیقه
    زبان1/10ساعت
    عربی 2/10ساعت
    کلا 15ساعت و 15دقیقه

    آزمون

  • گزارش درسی و تحلیل روش های خوندن
    ฯคງh๓คฯ ฯคງh๓ค

    @Syner بله شرکت میکنم.اما این اولین ازمونیه که با این شدت دارم میخونم قبلیا زیاد خوب نبود.5271

    آزمون
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع