سلام خوبین خوب بود امتحان!؟
2245Zahra
دیدگاهها
-
مآجرآهآی من و نهآیی -
مآجرآهآی من و نهآیی@Kosar-Kelyabi منو میگین!؟به قول خودتون زبان فراره ولی بد نیستم
-
مآجرآهآی من و نهآییMbf مرسی
-
مآجرآهآی من و نهآییاگر فایل صوتی لسینیگ رو کسی داره بفرست لطفا
-
مآجرآهآی من و نهآییمرسی از همه که کمک دادین
-
مآجرآهآی من و نهآییسلام من به خیال اینکه زبانم خوبه و مدرک گرفتم و این حرفا نخوندم ... ولی استرس گرفتم .... یکی بگه چی بخونم !؟ورک بک هم بخونم!؟؟ اصلا گیج شدمممم
-
مآجرآهآی من و نهآییMahdiNOVE من خودم گفتم اولا انتن ها رو گفته انتن بعدم واژه بستر پروتیینی البته یکمم شانس اوردم😎
-
مآجرآهآی من و نهآییسلام چقدر امتحانش خوب بود .... کاش سیل تشکرهامون برسه به دست اساید عزیزززز استاد موقاری و استاد امینی راد دستشون واقعا درد نکنه🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸
-
مآجرآهآی من و نهآیی81Sobhan خیلی ممنونم لطف کردین
-
مآجرآهآی من و نهآییسلام بچه ها اگر کسی لینک فیلم یا جزوات شب امتحان
زیست الا رو داره برام بزاره ممنون
پ.ن:نمیدونم رایگانه یا نه !!ببخشین اگر نیست... -
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat در مآجرآهآی من و نهآیی گفته است:
AMH :face_with_tears_of_joy: فیزیکو تو ی روز خوندیم این که پشه ای نیس در مقابل اون
بشدت موافقم
-
مآجرآهآی من و نهآیی@golenarges_81 تیکه داشت حرفتون!؟
-
مآجرآهآی من و نهآیی@golenarges_81 من ی دوست دارم همه اشعار رو با تقلب نوشت من ولی مراقب جفتمه😑
-
مآجرآهآی من و نهآییکی خوب نداده همدردی کنیم !؟
پ.ن:منظور از بد واقعا بده نه ۱۸.۵
پ.ن۲:بقیه رو خوب دادم این یکی داغووون
دعا کنید پاس شم حفضیاتم بهره
ای خدا -
مآجرآهآی من و نهآییمیشه یکی لینک پاسخ ها رو بزاره من ده بشم صلوااات😭😭😭😭😭😭
-
مآجرآهآی من و نهآییسلام لطفا
یکی بگه از این جهت ها فکر کنم قانون فلیمینگ باشع سوال جهتی میاد!؟
پ.ن:اگر اسم قانون اشتباه گفتم نخندین لطفاً -
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat همه رو داغون کرده😵
-
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat سپاسس میدونم سادس قبلا خوب خوندمش ولی الان احتمالا مغزم خستس بازم ممنونم عزیزجان
-
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat ارتفاع و بلندی رو ببخشید اشتباه گفتم بار اول
-
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat یک رو خودم چهار هم ی نگاه کردم سه رو نمیفهمم مخصوصا تفاوت تن وبا اون یکی رو میگم خود کتاب رو بخونم حله دیگه!؟باز تاب رو خوب نمیفهمم سر تو درد نیارم فصل سه خیلییی برام سخته خیلی هم نمره داره