مرسی گرفتم🙌
aila afshar
دیدگاهها
-
حد و پیوستگی -
گیرنده هاآیا گیرنده فشار در سطح پوست هم وجود دارد؟
-
گرماسنججرم محلول مگه کلسیم هیدروکسید رو نباید حساب کنیم؟
-
حد و پیوستگی
سلام قسمت دوم این سوال رو چجوری باید حل کرد؟ -
پتانسیل آرامشسلام یه سوال داشتم . مگه نباید یاخته در حالت پتانسیل آرامش بمونه و غلظت پتاسیم داخل یاخته بیشتر باشه؟ پس چرا کانال های نشتی وجود دارند که باعث میشن پتاسیم به بیرون یاخته بره؟
-
مسائل سرعت
سلام میشه توضیح بدید افزایش جرم جامد باقی مانده به چه دلیل هست -
دفاع غیر اختصاصیسلام داخل کتاب نوشته هیستامین رگ رو گشاد میکنه اینجا منظورش فقط مویرگه؟
-
سرعت
-
دفاع غیراختصاصیسلام میخواستم بدونم بین سلول های بیگانه خوار مثل ماکروفاژ و ماستوسیت و ..فقط سلول دندریتی توانایی فعال کردن یاخته ایمنی غیر فعال در گره لنفاوی دارن؟
-
سرعتاین سوال چطور حل میشه؟
-
پروتئین هاسلام اینکه بگیم پروتئین مکمل فقط در خون دیده میشه درسته یا غلط؟
-
پلیمرسلام استیرن با ۴ مولکول هیدروژن سیر میشه اما ترکیب بدست اومده میشه C8h16 و آلکن هستش که سیر نشده این چطوری میشه؟
-
تقسیمات سلولیسلام چرا سلولی که عدد مجموعه کروموزومی اون فرده نمیتونه میوز بده؟
-
دیواره اسپرمسلام یجا نوشته بود سلول های سرتولی زایا نیستند ،یعنی توانایی تقسیم ندارند؟
-
فرایند های پس از لقاحسلام میخواستم بدونم وقتی هورمون HCG زیاد ترشح میشه در اثر خود تنظیمی منفی کاهش lHو FSH میتونه باعت کاهش ترشح این هورمون بشه؟
-
تولید مثل غیر جنسیسلام یه جا نوشته در روش پیوند زدن یک گیاه جدید و ریشه جدید تشکیل نمیشود. این درسته جملش؟
-
تولید مثل نهان دانگانسلام وقتی میگن تعداد تقسیم میتوز در لوله گرده چنتا هستش ما باید از یک یاخته 2nدر نظر بگیریم که میشه ۴ تا تقسیم درسته؟ ولی یجا دیدم نوشته بود ۱ تقسیم!
-
تولید مثل نهان دانگانسلام یه سوال داشتم اینکه بعد باروری تخمک و تشکیل دانه ما تشکیل میوه رو داریم؟ یعنی وقتی میوه تشکیل شد ما میتونیم دونه رو بکاریم به ما گیاه بده درسته؟
-
محرک های رشدمیتونیم بگیم اکسین با ریشه زایی در تقسیم یاخته های ریشه نقش داره؟
-
رویان....سلام آیا در همه تک لپه ای ها در دانه بالغ شون ذخیره غذایی آندوسپرم هست؟