Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
aila afsharA

aila afshar

@aila afshar
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
87
موضوع ها
73
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
0
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • حد و پیوستگی
    aila afsharA aila afshar

    مرسی گرفتم🙌

    ریاضی تجربی

  • گیرنده ها
    aila afsharA aila afshar

    آیا گیرنده فشار در سطح پوست هم وجود دارد؟

    زیست شناسی

  • گرماسنج
    aila afsharA aila afshar

    جرم محلول مگه کلسیم هیدروکسید رو نباید حساب کنیم؟

    شیمی

  • حد و پیوستگی
    aila afsharA aila afshar

    654ecdf3-951b-4bca-b2b9-4ff468b26384-image.png سلام قسمت دوم این سوال رو چجوری باید حل کرد؟

    ریاضی تجربی

  • پتانسیل آرامش
    aila afsharA aila afshar

    سلام یه سوال داشتم . مگه نباید یاخته در حالت پتانسیل آرامش بمونه و غلظت پتاسیم داخل یاخته بیشتر باشه؟ پس چرا کانال های نشتی وجود دارند که باعث میشن پتاسیم به بیرون یاخته بره؟

    زیست شناسی

  • مسائل سرعت
    aila afsharA aila afshar

    b5409746-bed0-48b2-a488-d022dac88282-image.png سلام میشه توضیح بدید افزایش جرم جامد باقی مانده به چه دلیل هست

    شیمی

  • دفاع غیر اختصاصی
    aila afsharA aila afshar

    سلام داخل کتاب نوشته هیستامین رگ رو گشاد میکنه اینجا منظورش فقط مویرگه؟

    زیست شناسی

  • سرعت
    aila afsharA aila afshar

    fb3ed847-cea2-4dd3-93a9-1cc5213996fb-image.png

    شیمی

  • دفاع غیراختصاصی
    aila afsharA aila afshar

    سلام میخواستم بدونم بین سلول های بیگانه خوار مثل ماکروفاژ و ماستوسیت و ..فقط سلول دندریتی توانایی فعال کردن یاخته ایمنی غیر فعال در گره لنفاوی دارن؟

    زیست شناسی

  • سرعت
    aila afsharA aila afshar

    این سوال چطور حل میشه؟

    شیمی

  • پروتئین ها
    aila afsharA aila afshar

    سلام اینکه بگیم پروتئین مکمل فقط در خون دیده میشه درسته یا غلط؟

    زیست شناسی

  • پلیمر
    aila afsharA aila afshar

    سلام استیرن با ۴ مولکول هیدروژن سیر میشه اما ترکیب بدست اومده میشه C8h16 و آلکن هستش که سیر نشده این چطوری میشه؟

    شیمی

  • تقسیمات سلولی
    aila afsharA aila afshar

    سلام چرا سلولی که عدد مجموعه کروموزومی اون فرده نمیتونه میوز بده؟

    زیست شناسی

  • دیواره اسپرم
    aila afsharA aila afshar

    سلام یجا نوشته بود سلول های سرتولی زایا نیستند ،یعنی توانایی تقسیم ندارند؟

    زیست شناسی

  • فرایند های پس از لقاح
    aila afsharA aila afshar

    سلام میخواستم بدونم وقتی هورمون HCG زیاد ترشح میشه در اثر خود تنظیمی منفی کاهش lHو FSH میتونه باعت کاهش ترشح این هورمون بشه؟

    زیست شناسی

  • تولید مثل غیر جنسی
    aila afsharA aila afshar

    سلام یه جا نوشته در روش پیوند زدن یک گیاه جدید و ریشه جدید تشکیل نمیشود. این درسته جملش؟

    زیست شناسی

  • تولید مثل نهان دانگان
    aila afsharA aila afshar

    سلام وقتی میگن تعداد تقسیم میتوز در لوله گرده چنتا هستش ما باید از یک یاخته 2nدر نظر بگیریم که میشه ۴ تا تقسیم درسته؟ ولی یجا دیدم نوشته بود ۱ تقسیم!

    زیست شناسی

  • تولید مثل نهان دانگان
    aila afsharA aila afshar

    سلام یه سوال داشتم اینکه بعد باروری تخمک و تشکیل دانه ما تشکیل میوه رو داریم؟ یعنی وقتی میوه تشکیل شد ما میتونیم دونه رو بکاریم به ما گیاه بده درسته؟

    زیست شناسی

  • محرک های رشد
    aila afsharA aila afshar

    میتونیم بگیم اکسین با ریشه زایی در تقسیم یاخته های ریشه نقش داره؟

    زیست شناسی

  • رویان....
    aila afsharA aila afshar

    سلام آیا در همه تک لپه ای ها در دانه بالغ شون ذخیره غذایی آندوسپرم هست؟

    زیست شناسی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 2 / 3
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع