sarnisa6 ممنون نظرتون خیلی مفید بود فقط روزی حدوداً چند ساعت مطالعه می خواد تا به فرستنگ ها برسیم ؟؟؟
فقط فیلم ها ها !!!
یعنی یجوراریی میانگین تایم فیلم ها برای یک هفته یا همون بازه های سه هفته ای .
ali vahedy
دیدگاهها
-
مطالعه راه ابریشم -
چرا؟؟؟M S 4 دوره های پولی برای در آوردن خرج تولید محتوا هست بماند که اگه کسی مشکل مالی داشته باشه آلا همین دوره های پولی رو هم براش بورسیه میکنه
-
نظرسنجی: تدریس کدام دبیر آلا را برای درس آمار انتخاب کنم؟من آمار آقای حسین خانی رو ندیدم ولی مال آقای صدری خیلی خیلی الکی زیاده( کامل نیست ها الکی زیاد ه) و حتی فکر کنم هنوز هم کتاب تموم نشده
یکی هم آقای صدری کلاً متکی به فرمول دارن جلو میرم و خیلی با مفهوم کار ندارن که این به نظر من مقطعه ضعف که نه ولی نقطه قوت هم نیست چون وقتی کسی متکی به فرمول باشه و مفهوم رو درک نکنه تو حل سوالات زمان بیشتری ازش گرفته میشه ولی خب فرمول ها رو هم باید بلد باشیم -
ریاضی استاد ثابتیسلام من تو نوبت اول یازدهم فقط با استاد ثابتی رفتم جلو و ریاضیات گزینه دو رو زیر ۸۰٪ نمی دم
روش مطالعهم هم اینه که ابتدا هر سوال رو استاد حل می کنم و من می بینم بعد خودم تلاش میکنم که سوال رو حل کم و اون رو تو دفتر بنویسم اگه نتونستم بنویسم یه گوشه چشم به حل استاد می ندارم و بعد دوباره خودم حل میکنم و این چرخه رو تا حل اون سوال ادامه میدم
جزوه هایی که می نویسی رو تمیز بنویس و نگه دار هر چی هم که گفتن یه گوشه یادداشت کن -
دسته بندی های آلاخونهسلام
این حرفی که میزنم شاید به دسته بندی ربط نداشته باشه ولی فکر کنم مفید باشه
رابط کاربری آلا خونه ضعیف و کار کردن باهاش سخت ه اگه بشه یکم در رابط کاربریش از پیامرسان ها الگو گیری بشه بهتر میشه به ویژه اینستاگرام که شباهت بیشتری دارد
پیام ها هم موقع نظر دادن در تاپیک ها هم پیام ها چند بار نشون داده میشن و ترتیب پیام ها هم بر اساس ساعت و تارخ نیست و اگه اون هم شبیه یه پیامرسان (اینستاگرام) بشه این مشکل حل میشه
اگه هم بشه که خودمون گروه درست کنیم و و اون یه اکیپ باشیم خیلی خوب میشه
دسته بندی ها هم ریز تر بشه مثلا فیزیک دهم و یازدهم و دوازدهم از هم جدا بشن و حتی اگه ریز تر فصل یک فیزیک دهم و...
خلاصه خیلی ممنون از همه شما آلایی ها که دارین برای بهتر کردن این فضا ها و ایجاد فضایی علمی رایگان تلاش میکنید -
محاسبات شیمیخود اقای پویان نظر کتاب محاسبات دارن
-
رشتهات رو بر اساس شخصیتت انتخاب کن😎Amirreza Vafaei Moghadam احسنت انشالله که تو وب نویسی به جا های خوب برسی
-
شیمی ِخیلی سبز یا مبتکران😐سلام اگه پایت خیلی ضعیف هست مبتکران بگیر ( ما گفته نمونه مباحث خارج کتاب کم نداره ولی خب باعث درک بهتر مطالب میشه ) ولی من خودم این جوری ترجیح میدم که دهم مبتکران بقیه خیلی سبز
البته برای شیمی میگم ها -
مجازی شدن مدارسسلام به نظر من بستگی به خود فرد و مدرسه ش داره مثلا مدرسه ما با اینکه نمونه دولتی ه تو دوران مجازی به جز چند تا معلم ( 3 تا ) همه فقط داشتن ماس مالی میکردن و همون چند تا معلم هم که درس می گفتن تو شاد بود و چیز دندون گیری نبود من خودم به شخصه با آموزش مجازی (حتی با این شرایط) راحت تر هستم چون تو مدرسه اگه معلم درس نگه وقتت هدر میره ولی تو مجازی اگه درس نگه می تونی بری از جای دیگه یا طوری دیگه آموزش ببینی و امکان چند بار دیدن تدریس وجود داره ، از وقت صرفه جویی تو رفت و آمد هم که نگم براتون
-
تاپیک رفع اشکال برنامه نویسی pythonAmirreza Vafaei Moghadam
سلام بخواطر قوانین آلا نمیتونم لینک بزارم ولی سایت تاپلرن هست که خیلی خوب آموزش انواع زبان های برنامه نویسی رو داره ولی به نظر من از دوره های رایگانش شروع کن -
امار و احتمال اقای حسینی یا صدری؟fatemeh asadi 1 در امار و احتمال اقای حسینی یا صدری؟ گفته است:
ه به فرمول متکی هستن برای تست زدن بهتر نیست؟
به مفهوم متکی بودن خیلی بهتره چون اون موقع تست و تشریحی و حتی مسائل کاربردی و مثائل راحت تر حل میشن
-
علت و معلول دینی....😬سارا M 0
کتاب مخصوصی که وجود ندارد ولی اگه مفهوم علت و معلول رو درست درک کرده باشی اصولاً نباید مشکل داشته باشی پس احتمالاً تو مفهومش ایراد داری -
(اطلاعیه ویژه) آلاء و آلاخونه رو باهم میسازیم ☺️💛@m-an الان یعنی از گروه سوم کسی رو انتخاب نمی کنید ؟؟؟
-
فیزیک ؟؟سلام به نظر من برو فیلم های صفر تا صد آقا یاری رو ببین ( فوق العاده هستن) بعد فقط لازمه درسنامه رو روزنامه وار یه بار بخونی و بعد برو سراغ تست ها
-
لایو اینستگرام با حضور استاد پویان نظر🤩لطفاً در مورد چاپار بپرسید و اینکه چطور خلاصه برداری کنیم یا همون جزوه رو برای مرور استفاده کنیم
-
ویژه راه ابریشمی هاسلام دوره عمومی رو هم تهیه کردم
-
تغییرات کتاب درسی برای کنکور 1401سلام
یه سوال داشتم که به این موضوع ربط ندارع ولی سوال خیلی از ما دانش آموز هاستما تو دهم یک پنجم کتاب هامون بخواطر کرونا حذف شد و تدریس نشد الان برای کنکور باید اون یک پنجم ها رو هم بخونیم ؟؟؟
-
لایو اینستگرام با حضور استاد پویان نظر🤩آرش عباسی
آپارات هم باشه راضی هستیم -
ویژه راه ابریشمی هاسلام من تو گروه راه ابریشمی های ریاضی عضو ندشدم
-
نظرتون در مورد خرید راه ابریشمیعنی می تونم بگم عالی عالی ه