ابوالفضل ریسی سلام واقعا نظرات خوب و کاربدی ای بود دستتون درد نکنه ولی چند تا سوال دارم
:keycap_1: اینکه تست های آموزشی رو هم ننویسیم ؟؟؟
:keycap_2: چطور خوابمون رو تنظیم کنیم ؟؟؟
راستی لطفا خودتون یه تاپیک بزنید و اونجا این جور مطالب یه هر پند و نصیحتی که دارید بکنید تا ما با دنبال کردن اون تاپیک متوج مطالب جدید بشیم