سلام
چرا در حد ۰، sin xبزرگت از sin 2x هست با اینکه اگر نمودار رو بکشیم می بینیم سینوس ۲ ایکس بزرگتره؟
Alireza Moaied
دیدگاهها
-
حد در ۰ -
جرم اتمیجرم اتمی با عدد جرمی چه تفاوتی دارن
-
F=ma
سلام کجای راه من غلطه؟ -
اصل مهم در حل تعداد حالت گرافسلام
واسه شمارش گراف باید واسه هر راس اسم منحصر بفرد بزاریم؟چون اگه نداریم حالت های تکراری توو سوال محسوب نمیشن.
مثلا
چند گراف همبند ۴ راسی داریم با اندازه ۵ که یک راس از درجه ۳ باشد؟
اگر اسم نداریم فقط ۱ مدل داریم اما اگه اسم نگذاریم دوراس درجه ۳ می تونه هرکدوم از a,b,c,d باشه که ۲حالت می شه چون دوتاش تکراریه
ممنون که تا تهش خوندی💓 -
حد در ۰@f-seif-0 سلام مجدد
این زمانی که میاد که مثلا بخوایم حد براکت سینوس ۲xبر روی سینوس x رو در ۰ بدست بیاریم -
تست فیزیک انرژی@T-F-T-F

-
ترکیب تابعبله دستتون درد نکنه
-
Qvb
اینو با ضرب خارجی چطور میشه حل کرد -
مشتق
سلام من نفهمیدم چطور از مشتق اف مشتق وارونشو رو حساب کرده
قانون خاصی داره؟ -
تعادل بار ها
مگه میشه همچی چییزی؟
بارها تو یک راستا قرار ندارن که -
نمودار مشتقSara_R در نمودار مشتق گفته است:
Alireza Moaied سلام گزینه ۴ میشه؟
با چه استدلالی ۴ بدست اوردید؟
این عکس ارسالی از دوستم هستش -
تابعاینجا باید ایکس مساوی سه باشه یا ایکس منها ۱ برابر ۳ هستش؟

-
لگاریتم
راه حل
ممنونم -
حد بیکمک