آیا گیرنده صدا در پای جیرجیرک در محل اتصال پا به سینه اش قرار داره )!
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
سوالی در مورد یه تست کنکور۱۴۰۰ -
شدنی یا نشدنی@سینا-0 واقعا حرف قشنگی زدی مرسی داداش
-
شدنی یا نشدنی@ladan-karami-karami مرسی عزیزم
-
در حال خودکشی@mohsen-sari ممنون داداش
-
شدنی یا نشدنی۶صبح تا ۴ تو مغازم اگه زور بزنم شاید یه ۳ ۴ ساعت مفید بکشم بیرون به نظرتون میتونم بقیه روزو یعنی تا ساعت ۱۱شب بخونم که میشه ۸ ۹ ساعت ایا میشه با این ساعت مطالعه پزشکی تهرانو اورد اگه میشه از تجربیاتتون برام بگین ممنون🤓🤔
-
کمک برا استارت ۱۴۰۱فاطمه موسوی 0 سلام بهتره که از ۱مرداد شروع کنی برا برنامه ریزیت بهتره از برنامه راهبردی کانون +آزموناش استفاده کنی و کتابای تست +فیلما ۰تا۱۰۰دبیرای الا مثلا زیست استاد موقاری ریاضی استاد ثابتی یا امینی راد و.... بهتره اول ۰تا۱۰۰دارو ببینی بعد مثلا یه گفتارت تموم شد و یادش گرفتی بیای کارگاه نکته و تستشو ببینی و کلی تستم تودت بزنی بعد برا جمع بندی و مرور مثلا تورق سریع شونو ببینی این قاعده کلیه
-
در حال خودکشیz Gheibi ممنون
-
در حال خودکشی@masoumeh-shokrollahi خیلی ممنونم از شما
-
در حال خودکشیmarziyeh fallah ممنونم ایشالا که به همه اهدافت برسی
-
در حال خودکشی@1381sahar به خاطر کارمه که ۶صب تا ۴ باید تو مغازه باشم
-
در حال خودکشی@mohsen-sari واقعاا ۱۰ سال اخه شغل پدرم مغازه داریه و به ناچار هم منم ۶صب تا ۴مغازم به خاطر همین سخت شده برام
-
از کجا بفهمیم به چی علاقه داریماز کجا بفهمیم به چی علاقه داریم
-
کم خونده ها دستا بالا😅Masih shirdel بخون که عاقبتت مث من نشه
-
در حال خودکشی😭😭😭😭دیگه داره اشکم در میاد کنکوریه ۹۹بودم به دلایلی نشد بخونم و فقط حاضری سر جلسل کنکورو زدم تصمیم گرفتم برا ۱۴۰۰قوی بخونم باز هم دو ماه میخوندم یه ماه تعطیلدیگه حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم بنظرتون یعنی میرسه روزی که یه نفس راحت بکشمو بگم اخیش بالاخره کنکورو شکست دادم تجربم بالاس ولی پشتکارم صفر 😔😔😔😔😔🤒🤕خدا خودت یه راهی برام باز کن😭😭😭😭
-
کم خونده ها دستا بالا😅😭😭😭😭دیگه داره اشکم در میاد کنکوریه ۹۹بودم به دلایلی نشد بخونم و فقط حاضری سر جلسل کنکورو زدم تصمیم گرفتم برا ۱۴۰۰قوی بخونم باز هم دو ماه میخوندم یه ماه تعطیلدیگه حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم بنظرتون یعنی میرسه روزی که یه نفس راحت بکشمو بگم اخیش بالاخره کنکورو شکست دادم تجربم بالاس ولی پشتکارم صفر 😔😔😔😔😔🤒🤕
-
راه ابریشم فارغ التحصیلان☆من ۹۹ کنکور دادم قصد دارم امسال اگه ترازم خوب نشد ۱۴۰۱ دوباره کنکور بدم سوالم اینه که راه ابریشم ۱۴۰۱ بدرد من میخوره یا نه
-
سوال زیست فصل 6گفتار ۱@kosar-mottaghi سلام درسته ولی منظورم اینه که اگه تو مرحله s مضاعف شدگی رو داریم پس نورونایی که واردg0میشن و میمونن یعنی مضاعف نیستن
-
سوال زیست فصل 6گفتار ۱اگه تو مرحله sهمانندسازی و دیپلوئید شدن سلول رو داریم پس اغلب نورون هایی که تو مرحله g1 وارد g0میشن یعنی هاپلوئید هستند (اغلب" منظورم بجز هیپوتالاموسه)
-
خستگیAsiyeh Mallahi kongi ببین طرح ج بندی ارشو میشه با فیلمای تو اپ انجام داد ؟
-
طرح آرشANA Kamali سلام میشه که برنامه ریزی آرشو با فیلمای رایگانه تو اپ انجام داد منظورم اون جلسه بندی تو برنامس