Mohamad56 به نظرم دندریته خود سلوله
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
زیست یازدهم -
زیست یازدهمMohamad56 به نظرم یکین
-
یه برنامه ریزی خوب واسه همهمهشید غضنفرآبادی تونستی دفتر برنامه ریزی قلم چی رو میگیرین نشد عکس جدول هفتگی شو براتون میفرستم از روش بکشین
-
یه برنامه ریزی خوب واسه همهمهشید غضنفرآبادی برنامه ریزی رو خودمون تعیین میکنیم چن وقته باشع اکثرا میایم تو یه برگه مینویسیم مثلا امروز ۳ساعت زیست از فلان ساعت تا فلان ساعت بعد اینقدر وقت ناهار مثلا ولی اصلا این درست نیست
-
یه برنامه ریزی خوب واسه همهSoheil Mo200 نه ولی یه چیزیایی در مورد برنامه ریزی میدونم
-
یه برنامه ریزی خوب واسه همهمشکل برنامه ریزیای روتین اینه که از اخر به اوله
اول باید بفهمی چقد وقتتو به کارات اختصاص میدی بعد بشینی طبق همونا برنامه ریزی کنی این کار باعث افزایش ساعت مطالعت میشه ....ادامه دارد ....اگه سوال دارید بپرسید در مورد برنامه ریزی -
سوال تحصیلیامیرحسین صیدی دارم مشورت میکنم ببینم چی میشه
-
سوال تحصیلیSetayesh H1382 در سوال تحصیلی گفته است:
سلام. وقت بخیر.
چجوری میشه یه برنامه ریزی درست داشت ک تو مقطع یازدهم تجربی باشی وهم بشه یازدهم رو خوند هم دهم ؟ببینید به نظرم باید تو ۳ ماه تعطیلی ۱۱هم دهم رو مطالعه کنکور کنید و ی مقدارم ۱۱هم رو پیشخوانی کنید در طول سال تحصیلی هم میتونید مباحث ۱۱هم رو با دهم ترکیب کنید یا تستای ترکیبی کار کنید تا ۱۰هم براتون مرور بشه
-
سوال تحصیلییسنا من امسال هیچی نخونده بودم و همش با اطلاعات امتحان نهایی رفتم تو تجربی از ۵۰۷۰۰۰نفر شدم۹۹۰۰۰
-
سوال تحصیلیzzz r 🤔🤔🤔👌👌👌
-
ی سوال از با تجربه هاالان بعد از انتخاب رشته تو سایت سنجش باید چیکار کنم الان برم حضوری ثبت نام کنم اون رشته هایی رو که اوردم یا نه؟
-
۹۹۰۰۰برام معجزس چون هیچی نخونده بودم!!😁🤣👌 -
سوال از با تجربه های این راهM Tg باشه چشم اخه خیلی رو هوام
-
سوال تحصیلیامیرحسین صیدی ممنون داداش به نظرم بشینم بخونم ۱۴۰۰رو با قدرت بدم
-
سوال تحصیلیM Tg اره ولی دانشگاه جنوب شهری پیدا نمیکنم که پزشکی پذیرش داشته باشه
-
سوال از با تجربه های این راهحس-یخی چرا ؟!!
-
سوال از با تجربه های این راهکمک لطفا برا دولتی ۱۴۰۰ بخونم
ترک تحصیل کنم
پزشکی ازاد امسال بخونم -
سوال تحصیلیتروخدا بگین چیکار کنم
بخونم برا ۱۴۰۰ به امید دولتی
ترک تحصیل کنم
ادامه بدم و پزشکی آزاد بخونم -
سه راهی سرنوشت سازsaba hematian فک کنم پزشکیا تهشون یکی باشه
-
سه راهی سرنوشت سازsaba hematian پزشکی آزاد با دولتی تهش به یه جا میرسه؟!