amirhossein7516
دیدگاهها
-
جمع بندی ۱۴ ساعته عربی کنکور -
حوزه علمیه کنکور!@اسمان-ابی بیشتر سؤال هاش رو باید آیه رو کامل بلد بودی تا جواب بدی. آیه ها کاملا حفظ شه. دست کم نگیرید.
-
کمک به دوست عزیزمون@m-an ولی دوستمون هم مرموزانه جواب دادن. به هر حال هردو عزیز ببخشید.
-
برای همتون ارزومندمparipari مثل همیشه عالی. ممنونیم.
-
باشگاه 5 صبحی هاhuman در باشگاه 5 صبحی ها گفته است:
:/
این تاپیک هم به ملکوت اعلا پیوست
چراغ ها خاموش : )خوب یه دفعه چجور به 5 صبح برسیم رفیق؟؟!!؟؟!! صبر بده تو.:confused_face:
-
فیزیک صفر تا صد چهارم آقای حمید فدایی فرد (97-96)reza213
می توتید از صفر تا صد استاد طلوعی استفاده کنید. ایشون هم خیلی خوب تدریس می کنن و تدریسشون صفر تا صد هست و می تونید به آزمون ها برسید. -
همیار_زیست2هستیم 👊
-
راهنمایی در شیمیاگر می خواید با آقاجانی بخونید نیازی به چیزی ندارید.
بخاطر دو تا تست نترسید برید تو دلش -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)zzzaaa
بِبَخشییید.نمی دونستم -
آی کیو گاج، انتقاد شدیدVictorKeke راست می گید ولی بیشتر بچه ها نتیجه گرفتن. دیگه هر منبعی نقص داره و کامل نیست دیگه. سرگرم حاشیه نشید.
-
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)shamim 0 ببینید من پارسال دیدمش. کامل اسید و باز که یه مبحث سخت برای بچه هاست رو یاد گرفتم. کاری به اون دو جلسه نداشته باشید. قولتون می دم کامل یادش می رید
-
سهمیه کنکور 97@fatemeh-18
بله فقط ما اومدیم زیر ذره بین.همه فکر می کنن اونایی که سهمیه دارن پا رو پا گذاشتن و دارن بِشکون می زنن.خدا عاقبتمون بخیر کنه.
ممنون.🙏. -
کدوم استاد برا ادبیات زبان و عربی و دین و زندگیPouria
بله عربی شک نکنید کلاس کنکور آقای ناصح زاده. البته دوستان اشتباهی نرن جمع بندی شون رو دانلود کنن. -
آی کیو گاج، انتقاد شدیدVictorKeke بله بعضی وقتا خودش خودش رو تکذیب می کنه
-
ساعت بیداری صبحparipari ممنون.👏. اول صبحی سرما دوش نمی خواد. ما که الآن هوامون بهاریه ولی اول صبح نمیشه بلند شی از سوز سرما. یه وضوی ساده با آب یخ حلّش می کنه.
-
آی کیو گاج، انتقاد شدیدVictorKeke نداشتم و نمی دونم. ولی خودتون رو درگیر حاشیه نکنید. ادامه بدید.
-
سهمیه برا فرزندان ایثارگر رزمنده@dr-saraaa
ولی طرف رو اگر از 20000 به 10000 آورد زیاد فرقی براش نمی کنه.
پس باید خوند.
و شاید هم سهمیه منطقه 3 بهتر از 5 درصد باشد. -
آی کیو گاج، انتقاد شدیدVictorKeke می گم رو این منبع و اون منبع نپرید.همین. نمی دونم اگر دوست داشتید سؤال کنید از بچه ها در مورد نشر الگو
-
سهمیه برا فرزندان ایثارگر رزمنده@dr-saraaa
در هرصورت باید خوند. چون اگر از کنکور رد شد در دانشگاه کم میاره و ...
ولی سهمیه 5 درصد با بقیه فرق می کنه و تازه اومده و بهتره با یه فرد کار بلد مشورت کرد. -
سهمیه برا فرزندان ایثارگر رزمنده@dr-saraaa
اونا خودشون ظرفیت پذیرش خودشون رو دارن و شما هم ظرفیت خودتون رو دارید به شما لطمه نمی زنن!!!
اونا سهمیه جدا و شما هم سهمیه جدا و البته ظرفیت اونایی که ندارند برای پذیرش بیشتره که.بحثش مفصله اینجا ادامه ندیم.