@dr-lila
می گم که نمی دونم. چون سهمیه 5 درصد پارسال اومده کسی زیاد خبر نداره. از آدم کاربلد باید سوال کرد. کار من نیست. شما هم از یه آدم با تجربه سوال کنید.
amirhossein7516
@amirhossein7516
دیدگاهها
-
سهمیه برا فرزندان ایثارگر رزمنده
@dr-lila
می گم که نمی دونم. چون سهمیه 5 درصد پارسال اومده کسی زیاد خبر نداره. از آدم کاربلد باید سوال کرد. کار من نیست. شما هم از یه آدم با تجربه سوال کنید.