@eel درسته
من اونجاشه ندیدم ممنون
AmirReza DH 0
دیدگاهها
-
بیا یه کمک ریز بکن مرسی -
نهایی فیزیک امروزسلام دوستان 17 نمره ی خوبیه برا فیزیک رشته ریاضی؟
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامت12347 فقط خوندم
-
کند باز شدن ویدیو هاسلام خسته نباشید الان 5 روزه که وقتی اکانتم وارد سایت میشم ویدیو ها به شدت کند و با سرعت غیر قابل تحملی بازمیشه
بدون اکانت خیلی خوب باز میشه -
مشکل پخش شدن ویدئوهابله برا منم همینطوره
-
منابع یک پشت کنکوریAmin Oveici اولا پشت نمون
دوما تک موسسه ای نباش یعنی یک موسسه رو مدینه فاضله ندون
از هر موسسه و از هر معلم نمونه تدریس ببین انتخاب کن
روی هیچ موسسه ای تعصب نداشته باش -
فرمول عمومی استر (شیمی)AmirReza DH 0 به نظرم فرمول حفظ نکنیم به صرفه تره
-
۱۱:۳۰ - ۱۹:۰۰ => تشویش ذهنیMahdieh te
سلام خسته نباشید
نماز روزه شما هم قبول درگاه حق باشه
این سستی 2 3 تا دلیل می تونه داشته باشه
اولی اینکه به روز کنکور نزدیک میشیم یکم اون میتونه تاثیر گذار باشه (برا من اینطوریه)
دومی اینکه کم کاری گذشته وقتی به یاد آدم میوفته اذیت میکنه
سومی اینکه شایدم روزه گرفتن سبب میشه
خدایی نکرده نمیخوام بگم که روزه نگیرید من خودم هر ساله روزه می گرفتم ولی امسال دیدم یکم سخت میشه نگرفتم
شما میتونید امسال رو نگیرید یا نه با روزه گرفتن و خواندن مشکل ندارید بگیرید
در آخر اگر از کم کاری در گذشته ناراحتین نباشین به خدا توکل کنید و حفظ آرامش پیش برید .
موفق و مؤید باشید -
سینماتیک لعنتیجواب گزینه 1 درسته؟
-
سوال به نظرم اشتباه جواب داده شده
-
فرمول عمومی استر (شیمی)مهسا استوار از اینکه چرا فرمون دومو نوشتن اطلاعی ندارم
ولی چرا از اولی استفاده نکردن رو میدونم
فرمون اولی برای زنجیر های هیدرو کربنی سیر شده است یعنی همه پیوند ها یگانه باشد میشه از فرمول اولی استفاده کرد -
۱۱:۳۰ - ۱۹:۰۰ => تشویش ذهنیMahdieh te
دقیقا من
منم وقتی درس رو نمیفهمم خالی میکنم
میدونم چی میگین یه بلاتکلیفی با چاشنی غذاب وجدان -
اندکی تعجب
اون فیلان فیلان چیه دقیقا؟:grinning_squinting_face:
-
انتقال تابع@MV-ettta
سلام اگر ممکنه جواب درست رو بفرستید ممنون -
آلا یا موسسه دیگه؟!..I_Fatemeh_l
سلام خسته نباشید به نظر من برای ریاضی و حسابان آریان حیدری منطقی تره -
انتقال تابع@MV-ettta

-
a ؟سلام دوست عزیز a=1 است؟
-
a ؟@Sevilay در a ؟ گفته است:
AmirReza DH 0
این منطقی نیس
نمیتونیم تشخیص بدیم دهانه سهمی بازتر یا بسته تر شده یا نشدهمگر اینکه به صورت عکسی که می فرستم بنویسیم که از انقباض و انبساط خیالمون راحت بشه
-
a ؟@Sevilay خب اگر سعی کنیم به صورت پارامتری حل کنیم که حل کردم برا a بازه به دست میاد و اینطوری خیلی سخت میشه
-
a ؟CpR سلام میخوام اطمینان حاصل بشه بعد راه حلو بدم
ولی سوال بسیار نامردی هست