فنی-آلاء @M-an sohrab مدیر-محصول-ابریشم
Amoo Sepi
دیدگاهها
-
مشکلات متعدد و نگران کننده ی فنّی،بدون اطلاع رسانیِ قبلی! -
مشکلات متعدد و نگران کننده ی فنّی،بدون اطلاع رسانیِ قبلی!سلام و خسته نباشید.
از نظر محتوای آموزشی قطعا آلا رو اگر نگم بهترین،جز بهترین ها تو کشور میدونم و خدا رو شکر هم کیفیت محصولات و هم کیفیت دوره های صفر تا صد بالاست.
به نظرتون حیف نیست که این همه تلاش دبیر ها و استقبال بی نظیر و به قول آلا میلیونیِ بچه ها فدایِ مشکلاتِ فنیِ زیادی بشه که پیش میاد؟
از دیروز تا الآن دوبار اپ آلا مشکل پیدا کرده و هر کاری میکنیم نه میشه فیلمی دید نه میشه جزوه ای دانلود کرد.سایت آلا هم که اصلا رابط کاربری خوبی مثل اپ نداره و بعضی وقتا هم مثل اپ از دسترس خارج میشه.به نظرتون خوب نیست حداقل اطلاع رسانی بشه که بدونیم کِی قراره قطعی پیش بیاد؟بخدا هیچ موسسه ای تا این حد مشکل فنی نداره.بعضا شده یه روز کامل از دست بچه ها بره.بخدا حیفه!!!!یه روز هم تو سال کنکور خیلی حرفه... -
ویژه راه ابریشمی ها@m-an سلام خسته نباشید خانم مدیر.ما دسترسی کافی نداریم که بهشون پیام بدیم.ایشون بهمون پیام دادن ولی ما نمیتونیم هیچی بگیم.لطفا چت رو برامون فعال کنید،ممنون🙏
-
یه سری سوال درباره راه ابریشمhannaneh sh خوبه که این برنامه رو شخصی سازی کنید تا از این مشکلا پیش نیاد...
-
دوره صفرتاصد شیمی یازدهمSara Aghae اون احتمالا برای کنکور ۱۴۰۵ تکمیل میشه
-
یه سری سوال درباره راه ابریشمhannaneh sh فیلمای مربوط به دهم+حل تست های دهم رو باید فقط ببینی.
بله برنامش فقط اختصاصیای دهمه.
و در نظر بگیر که برنامه یه سری اشتباهایی داره که باید حواست بهشون باشه.
مثلا نباید وارد دوازدهم بشی!
اینو همه میدونن -
سوال -
سوالF Gh 1 توی گزینه ۴،حَیَّرتنا با ساکن روی ت،یعنی ما را حیران کرد نه اینکه متحیر شدیم.برای همین ۲ درسته
-
لطفا کمکم کنیدریحانه باقری الآن اپ خرابه.از سایت میتونی ببینی که امکان دانلود از سایت وجود نداره.دانلود فقط از طریق اپ امکان پذیره که اونم فعلا خرابه
-
پیله ها و چاپار هازهره صالحی چاپار ها طی سال منتشر میشن.
برای پیله ها هم
همه ی پیله های تجربی+یه سری از پیله های ریاضیِ ریاضی رو ببین.مثلن کار با رادیکال ها،اون ۳ تا اصول شمردن اولیه و مباحثی که با تجربی مرتبط و مشترکه -
قطعی اینترنت و عقبماندن از برنامه (خوزستان)سروین روزبیانی سلام رفیق نگران نباش.تایم جبرانی زیاد هست،علاوه بر اون آلا تایم جمع بندی طولانی ای هم گذاشته،ان شاء الله خودتو میرسونی.زنده باد خوزستانِ قهرمان✌
-
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟Jasmin_____e Barati
کارِ درست=دیدنِ نمونه تدریسِ هر دو بزرگوار و انتخاب کردنِ اونی که دیدی باهاش بهتر یاد میگیری و با روش هاش میتونی تست های کتب تست مختلف رو حل کنی. -
عوامل غیر زنده در سطوح حیاتr sh بوم سازگان.چون کتاب خیلی سبزتون قدیمیه.
-
عوامل غیر زنده در سطوح حیاتr sh خب همون.توی اون کتاب،اتم و مولکول و اندامک هم به عنوانِ سطوحِ قبل از یاخته توی اون شکلِ سطوحِ حیات وجود داشتن.ولی الآن،این ۳ تا سطح از کتاب حذف شدن.
-
رتبه لازم؟!مرضیه ابویی اصلا شک نکنید که اشتباه گفته!با یه سرچ ساده هم متوجه میشید
-
عوامل غیر زنده در سطوح حیاتr sh کتابت قدیمی نیست؟
سطح بندی حیاتی که توش اتم و مولکول و اندامک رو هم در نظر میگرفتن
برا کتاب پیرال ساله! -
رتبه لازم؟!مرضیه ابویی رتبه ۱۰۰ پزشکی تهرانه نه ارتش😅