Tara Mm اگه با راه ابریشم پیش میرید،اینکه مشاور بگیرید بده...
چون ۹۹ درصد مشاورا به دلیل عدم شناخت،کاملا با راه ابریشم مخالفن.ولی اگه نمیتونی برنامه هات رو اجرایی کنی و برات نتیجه ندادن،طبیعتن نیاز میشه به مشاور
Amoo Sepi
دیدگاهها
-
مشاور -
سوال: سپری کردن دوران کنکورMohammad Hossein Kazemi دقیقا چون نمیتونیم به هم فکر نکنیم،هر شب صحبت میکنیم...
ولی در کل دست همه دوستان درد نکنه و خیلی ازشون ممنونم🌹🌺خیلیییی لطف کردن همه عزیزان.
بالاخره سال کنکوره و ما هم اگر محدودش نمیکردیم قطعا ضربش رو میخوردیم... -
سوال: سپری کردن دوران کنکورsamaneh aghazadeh ممنونم از لطفتون که انقدر جامع و کامل توضیح دادین🙏🌺🌹
راستش کاری که کردیم اینه که صرفا آخر شب ها با هم صحبت میکنیم.و این باعث شده طی روز خیلی کم تر به هم فکر کنیم... -
سوال: سپری کردن دوران کنکورAli Alavi 3 حرف حقه چرا باید ناراحت بشم؟
واقعن کسی که نتونه با خودش روراست باشه فاتحش خوندهست.
و من با جوابای دوستان به خودم اومدم و از تک تکشون ممنونم که یه شوکی وارد کردن بهم.
بچه های انجمن همیشه مثل برادر و خواهر کمکم کردن و از این بابت خیلیییی از همشون ممنونم و نمیدونم باید چطور تشکر کنم...🌹🌺🙌 -
سوال: سپری کردن دوران کنکورAli Alavi 3 آخه بد نیست بنده خدا رو وابسته کنی بعد بگی فعلا خداحافظظظظظظظ؟😂😭😭💔
-
سوال: سپری کردن دوران کنکورAli Alavi 3 😂😂🙏🌺
-
سوال: سپری کردن دوران کنکورParsa Amini روابط عاشقانه دیگه داداش😂😅
منظورم مسائل خانوادگی نبود. -
سوال: سپری کردن دوران کنکور -
سوال: سپری کردن دوران کنکورسلام و خسته نباشید دوستان.
راستش خیلی وقته دارم با خودم کلنجار میرم که این تاپیک رو بزنم یا نه.
بین تاپیک های گذشته هم خیلی گشتم که ببینم آیا در موردِ این موضوعِ مهم صحبت شده یا نه،که دیدم نه.
یکی از آشناهای من توی یکی از پیج های کنکوریِ پر مخاطب ادمینه،و میگه تقریبا نصف دایرکت هامون سوال در مورد این مسئله هست.گفتم حیفه که اینجا نپرسمش و مطرح نشه.
سوال در مورد رابطه در دوران کنکور هستش.موضوعیه که به هر حال خیلیا درگیرش هستن.از دوستانِ مخصوصا قدیمی تر توی انجمن درخواست دارم اگر توصیه ای،تجربه ای یا مسئله ای در این باره هست که ما ۱۴۰۱ ای ها باید بدونیم،بهمون بگن.
اصلا خوبه یا بد؟!به قول آقای یاری کی تعیین میکنه خوب و بد چیه؟!...😂🙏 -
با این وضع مشاور بگیرم؟Nazanin Rahdar بعد از یه ماه سردرگمی،فهمیدم که توی کلیّت کار همین برنامه آلا بهترین برنامست.البته خودم قصدم اینه که هم دهم هم یازدهمو ببندم توی این دو ماه و معتقدم برنامش کنده و به شددددت هم نیاز داره به شخصی سازی شدن!
اگر هوش هیجانی(EQ)بالایی ندارید،اصلا خودتون سعی نکنید برای خودتون برنامه بریزید.
تست EQ هم در حد ۱۰ دقیقه ازتون وقت میگیره ولی کمک زیادی میکنه به شناخت از خودتون.
خلاصه که اگه توی برنامه ریزی و شخصی سازی کردن برنامه خوب نیستین،نیاز دارین به مشاور و باید هر چیزی که میگه گوش بدین...
تقریبا هیچ مشاوری هم از برنامه آلا تو تابستون خوشش نمیاد.عمدتا به علت عدم شناخت -
ویژه راه ابریشمی ها@m-an سلام و عرض ادب خانم مدیر.لطفاً من رو توی گروه های ریاضی تجربی و فیزیک ریاضی راه ابریشم که دارمشون هم عضو کنید،چت برای من غیر فعاله،نتونستم توی پیوی بهتون بگم.
-
زبان نهمبخدا زوده😂😂😂😭💔
-
بچه ها میشه نظر بدینTannaz Dalir التماس دعا
-
تبدیل فیزیکزهرا خالقی من بار ها تیکت زدم سر این قضیه.اگر میخواید فیزیک رشته ریاضی رو داشته باشید،گفتن که متاسفانه هیچ راهی جز خریدنش وجود نداره و تعویضش نمیکنن:(
-
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟زهره صالحی
آقای کازرانیان⬅️درسنامه خلاصه،تعداد تست زیاد،روش حل اغلب مفهومی و پرهیز از روش های میانبر.بچه ها زیاد از آقای کازرانیان به نسبتِ آقای طلوعی راضی نبودن.
آقای طلوعی⬅️درسنامه کامل تر،تعداد تست های کم تر،روش های مفهومی و تستی هر دو گفته میشه.بچه ها از ایشون راضی تر بودن.در مجموع از هر دو بزرگوار بسیار یاد گرفتم و استادای بزرگوارِ من هستن ولی ترجیح خودم هم آقای طلوعیه.
کارِ درست اینه که نمونه تدریس ها رو ببینید و با هر کدوم بهتر ارتباط گرفتید،اونو انتخاب کنید...
-
پیام مشاورین راه ابریشم آلاArshia Yazdian آقای یزدیان فکر کنم کلا ریاضی تجربی قراره از اول ضبط بشه،درسته؟
چون تا دیروز برای درسنامه های جدید الضبطی که تازه روی پنلمون اومدن،نوشته بود درسنامه ریاضی تجربی راه ابریشم.
ولی امروز شد فرسنگ اول😎