Amin Rm دبیر خودم گف جواب3 میشه...چند نفر دیگه گفته بودند52جوابه
Arefe Heydari
دیدگاهها
-
نقش موج -
نقش موجAmin Rm یه مشکلی پیش اومد آقای کازرانیان گفتن این فرمول فقط برای بیشینه هست ونمیشه اینجوری ازش استفاده کرد...اصلا سوال اصلی رو هم بخوای اینجوری حل کنیx درمیاد2سانتی متر که غلطه وباید0 باشه یعنی مرکز
-
نقش موجAmin Rm من فقط میدونم آلاء یه بخشی داره برای پرسش سوالای درسی ویه بخش هم داره که فیلمای آموزشیو میذاره همین...با بقیه قسمت ها آشنا نیستم ونمیدونم چجوریه
-
نقش موجAmin Rm یا خود خود خدااا..😰
چیه هست حالا؟چیکار میکنید تو راه ابریشم؟شما به من بگید😱 -
نقش موجAmin Rm درسته کلا همشون راه طولانیه رو انتخاب میکنن مرسی ممنونم🌺🌹
-
نقش موجAmin Rm نه اصلا نمیدونم چی هست😂
شما هستید؟ -
نقش موجAmin Rm اگه میشه حل پاسخنامه رو هم برام بفرستید شرمنده
-
نقش موجAmin Rm ممنون لطف کردید🙏👍
-
نقش موجAmin Rm آهان پس درسته مرسی کامل متوجه شدم🌺🌹😊
-
نقش موجAmin Rm اگه این فرمولی که برا سرعت استفاده کردید همه جا جواب بده که راه حلتون کاملا درسته
میشه سوال گزینه دو که گفتید رو اینجا برام بفرستید -
نقش موجAmin Rm
V=wxمگه فقط برا بیشینه سرعت نبود؟من این فرمولو برا یه سوال حل کرده بودم دبیرمون گفت اون فرمول فقط برا سرعت ماکزیمم استفاده میشه جاهای دیگه کاربرد نداره -
نقش موجAmin Rm

توی قسمت پاسخ، این گزینه ای که مشخص کردم رو از نوار ابزار انتخاب کنید وعکستونو بفرستید -
نقش موجAmin Rm گزینه2 که 24بهمن آزمون نداشته...منظوتون چه آزمونیه؟
-
نقش موجAmin Rm چجوری اخه؟
الان فرض کنیم سوال گفته سرعت ذرهmبه 4پی برسه از کجا بفهمیم کجای نمودار میشه که زمانشو بدست بیاریم؟ -
نقش موج@ida-shateri نه اون روشو دیدم ولی مشکلم اینجاست که اگه این تندی که سوال داده ماکزیمم نبود ومثلا4پی یا3پی بود،باید چجوری حل میکردیم؟
-
نقش موجسلام بچه ها میشه این تست رو برام حل کنید وتوضیح بدید ممنونم

همیار
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء
تجربیا
ریاضیا
@راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی
@راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی -
شیمی3@mitra-ism-rahmani ممنونم مرسی💯
خیلی کامل و جامع بود مشکلم حل شد💓💓👍 -
شیمی3Hoorieh sh ممنونم لطف کردید خیلی عالیه😍👍
کامل متوجه شدم مرسی واقعا🌺🌹💯 -
شیمی3@saghi-mortazavi ممنون حواسم نبود💓💓
نه منظورم تفاوت بین پیوند قطبی و مولکول قطبی بود -
زبانمهدی صفری دقیقا ولی خوب چه کنیم مجبوریم مجبور😂😂
ولی خدایی ممنون از همگی چالش بزرگیو رد کردم👍