سوال همینه
چون یکی از 15 ها مرز حساب میشه
نباید اون یکی رو داخل جعبه حساب کنیم؟
astmn5975uhfkep
دیدگاهها
-
سوال آمار -
تحلیل تست های شمارشی شیمیReza.Tah در تحلیل تست های شمارشی شیمی گفته است:
الکتروشیمی
:red_circle: درست یا غلط؟
در واکنش های اکسایش-کاهش دو نیم واکنش اکسایش و کاهش همزمان و جدا از هم رخ میدهند.صحیحه!!
-
تعهدات سهمیه پذیرفته شدگانazar در تعهدات سهمیه پذیرفته شدگان گفته است:
mehdi_zangane حالا این تعهد باید جایی ک اونا میگن بگذرونی یا خودت میخای؟
اقا حاشیه نرو بخدا وقت و فکرتو میگیره...تو اول قبول شو بعدا راجع به اینا حرف میزنیم.حالا خود دانید
-
خیلی سبز@dr-lila در خیلی سبز گفته است:
@javadm328 اهااا بدا ماجال دان وردیم اها گرفتم کجا اشتب نوشتم فقط از اونای ک اشتراک دارن یکیشو حساب میکنین دبگ مثلا اینجا شش عدد مشترک بود البته دو ب دو ک ما از شش تا باید نصفشو ک ۳تاس بنویسیم گرفتم گرفتم ب قول خودتون یافتم یافتم
چرا پیام هام رو لایک نمیکنید؟؟!
خیلی سخت تعریف کردید
ببینید مشترک یعنی اشتراک داره :face_with_tears_of_joy:
مثلا عدد 3 هم تو این گروه بود هم تو اون گروه.اونو میگیم مشترک بوده.دیگه بیای حساب کنی و تقسیم بر دو کنی واقعا سخته.چیز های راحت رو سخت نکنید بلکه چیز های سخت رو راحت بکنید -
انتخاب کتاب از انتشارات قلمچیانتحارات قلمچی
:joy: یه لحظه فکر کردم اینطوری نوشتی!
چشمامم ضعیف شدن :(( -
تحلیل تست های شمارشی شیمی...........................................................................
-
کسی هست برنامه رایگان و تضمینی بده به مابرنامه زایگان و تضمینی....
تضمینی منظورت دقیقا چیه؟؟؟..کسی که برنامه میده قرار نیست که بشینه جای شما درس بخونه!!!!برنامه اگه عمل بشه نتیجه میده..
رایگانشم بی انصافیه..کسی که وقت میذاره و میخواد صحیح راهنمایی کنه باید دلگرمی داشته باشه..
مشاور های خوبی هستند میتونید از اونا استفاده کنید..ولی هر چیزی بهایی داره!!! -
خیلی سبز@dr-lila در خیلی سبز گفته است:
@javadm328 بله بله صحیح دقت نکرده بودم نگا کنید چقد تشکر کردم پایین
وظیفه تون بوده .:face_with_tears_of_joy: یه معلم دشاتیم 19 میگرفتی تنبیه میکرد ولی 20 میگرفتی میگفت وظیفه ات رو انجام دادی
خیلی عالی بود هنووزم مدیون کمک هاشم :) -
چطوری بخونم؟؟؟659869 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
659869 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
داداش شماره
شل کن و راحت بگیر عامو
چهل روز دیگه است
ول کن این همه کتاب
فقط بخون تا بهترین نتیجه رو بگیری
همایش دیدن کار خوبیه و منم همونا رو دارم و خیلی نتیجه بخش هستنداخه از کدوم کتاب از کدوم تستا از کدوم درسنامه ؟ دی وی دی ببینم یا نه؟ همایش ببینم یا نه؟ :grinning_face_with_smiling_eyes: اصلا یجوری شده اوضاع
پسر من میگم شل کن تو سفت تر میکنی؟؟
://
حاجی ول کن ول
کلا فرقی نداره از کجا میخونی یا تست میزنی یا نمیزنی و چه تستی میزنی
فقط مفهوم ها رو بگیر و بتون سوالات کنکور رو بزنی
همون همایش فیزیک طلوعی یه سری تست داره و درسنامه داره همونا رو بخون برای شیمی کتاب + جمع بنید صنیعی و بعدش تست های سراسری
اگه همایش ریاضی اقای شامی زاده داری اونم تست داره همونا رو بزن و بخون و اینا
تو زیست کتاب رو بخون با همایش یازده ات خیلی زیاد میشه دکار پازوکی محشرهیه سوال امروز دنباله و لگاریتم دارم خب؟ من تستای کنکورش رو زدم از ابی قلمچی. خب الان من بیام از اول تستاش رو بزنم؟؟؟ یا اینکه جور دیگه عمل کنیم؟ من نطرم اینه تستای کنکور 85به بعد رو بزنم؟ نظرت چیه داداش؟
داداش شماره منم کاملا موافقم ولی به جز یه قسمتش
اونم اینکه از 88 به بعد و حتی 90 و به بعدش رو بزن -
تحلیل تست های شمارشی شیمیbanoo در تحلیل تست های شمارشی شیمی گفته است:
@friend نه متاسفانه!
مورد اخر درسته هاااچون گنجابش هر اربیتال دو الکترونه!!
مورد سوم هم حل کردم شد کروم که دقت کنید اینم درسته.
مورد دوم تعریفش یادم نیست ولی تو مایه های همین بود.
مورد اول نفهمیدم چی گفت ولی یاد اون چهار عدد کوانتومی افتادم حدس زدم درست باشه!! -
جم بندی دروس :)سلام من رفه بودم.اومدم یه سر بزنم ببینم کیا در فراقم سینه چاک کرده گریبان دریده اند....از نتیجه متعجب شدم...خخخ کسی نبود!!!این رو دیدم گفتم نظرمو بگم
به نظر من شما اگه ازمون نمیرید هر جمعه و یا هر سه روز یک بار از زرد اختصاصی یک کنکور بگیرید و تحلیل کنید و نقاط ضعف و قوت رو بنویسید تو این ازمون.بعد اون فورجه رو که دارید روز اول های ابتدایی رو به نقاط ضعف اختصاص بدید تا بهبود بدید حالا هر چه قدر که شد و روز اخر یا دو روز اخر تست نقاط قوت به همراه نقاط ضعفتون رو بزنید(مفهوم بود؟؟؟)قرار نیست تو اون فورجه تمام قسمت های تمام کتاب ها را بخونید بلکه بر حسب شناختی که از خودتون دارید این کار رو کنید(امیدوارم کمالگرا نباشید ...اگه هستید تو گوگل یه سرچ کنید و یه سری راه ها گفته اونا رو انجام بدید میتونید پیش روانپزشک هم برید احتمالا بهتون فلوکستین 5 میده.چون گفتید که وسواس دارید که خلاصه ها رو یه بار دیگه بخونید.این کار میتونه کل ایندتون رو خراب کنه.اگه نمیتوونید جلوشو بگیرید منظورم جلو این حس است.بهتره با روانپزکش در ارتباط باشید)ازمون به ازمون بهتر میشید البته ممکنه درصدتون نوسانی باشه ولی روال جلو رفتن رو عرض میکردم که بهتر میشید .بعد از اینکه کنکور ها تمام شد چند تا راه میمونه.یکی اینکه سوالای کنکور های سال های قبل تر رو حل کنید.دوم اینکه شبیه ساز کنکور بزنید.سوم اینکه زمون ها جامع موسسات گاج و سنجش و قلم چی و گزینه دو رو بزنید .
این فکر من بود.در تئوری فکر نکنم مشکلی داشته باشه .مسئلهاصلی در عملیاتی کردن و مشکلاتی که پیش میاد هست!
موفق و موید باشید.
95/12/15 مصادف با بازگشت من به ایران در سال 93!!!آآآآییی یادش بخیر.
تا بعد کنکور ...بای بای!!:blush: :joy: :v: -
تصویر سازی ذهنی فرمول های فیزیکسلام جالبه...ولی بهتر هست که فرمول های فیزیک حفظ نشن...اول اثبات بشن...اثباتشون رو بفهمیم...و بعد انقدر به کار ببریم در مسائل مختلف که حفظ بشن ..نه اینکه حفظ بکنیم!!
-
خیلی سبز@dr-lila در خیلی سبز گفته است:
@javadm328 راسی ی سوال داشتم منظور از گاج کامل همون گاج نقره ای؟؟
گاج کامل ندرایم
یه دونه عربی کامل داریم!
چون عربی گاج دو کتاب هست
یکیش عربی سفید یکیش عربی کامل .نویسنده های متفاوتی هم داره -
تحلیل تست های شمارشی شیمیbanoo درسته؟؟
-
اعتکاف نوروزی@دکتر-عاطی در اعتکاف نوروزی گفته است:
@friend در اعتکاف نوروزی گفته است:
@دکتر-عاطی در اعتکاف نوروزی گفته است:
@friend در اعتکاف نوروزی گفته است:
@دکتر-عاطی در اعتکاف نوروزی گفته است:
@friend در اعتکاف نوروزی گفته است:
@دکتر-عاطی در اعتکاف نوروزی گفته است:
Vampire_Hunter در اعتکاف نوروزی گفته است:
@friend
یکی از دوستام تویه کاغذ این جمله رو نوشته بود...
دوران طلایی : دوران بدبختی !! :joy:این یه سال تموم شه
من از 1 کیلو متری موسسات کنکوری شهرمونم رد نمی شم :|
اهاتفاقا من میرم فقط مخ میزنم ........البته مخ میزنم که پول بدن بیان همایش من ههه یه تجارتی راه بندازم !!!پدیده بودن اینجاها خیلی به درد میخوره خیلی...سعی کنید تبدیل به پدیده ی کنکور شهرتون تبدیل بشید
امسال اخرین سالیه که تو کل عمرم اسم کنکور میارم یا ادمای مربوط بهش میبینم :)
متاسفم ولی امتحان علوم پایه دانشگاهمون سخت تر از همین کنکوره بعدشم که ازمون تخصص هست اونم سخت تره ...پاتولوژی رو نگو آخ آخ آخ
من پزشکی دوس ندارم انتخاب رشته ام نمیزنمش
اتفاقا تصمیم دارم بعد کنکور ینی تو دانشگاه یه رشته انتخاب کنم که خوندنی زیاد توش نباشه حتی اگه رتبمم خوب بشه رشته های لیسانس بیشتر میزنم اما بمیرمم پزشکی نمی زنمخب دکتر عاطی پس چرا اسمت رو گذاشتی دکتر عاطی؟؟؟چرا اصلا یه سال پشت کنکور موندی؟؟با همون 14000 هم میتونستی بری!!
نه دیگه
پارسال من خودم ثابت نکردم .......پارسال من هنوز ریاضی بودم چون اصلن زیست نخونده بودم
همین رتبه رم به لطف ریاضیم داشتم و فیزیک نه زیست
اون رشته هایی که میخوام بزنم دانشگا های خاص ور میدارن تقاضاش کمه و رتبت باید خوب باشهواااااااااااااای من هیجان زده شدم..چیه اون رشته ها؟؟؟؟؟؟؟
-
جزوه فیزیک اقای طلوعی... فصل 4 پیش... -
خیلی سبز@dr-lila در خیلی سبز گفته است:
@javadm328 پس این گاج زیست گفتید از چ نوعی؟؟
اسم داره دیگه
زیست جامع گاج تک جلدی(سال های قبل دو جلد بود.امسال شده تک جلد فرقی نکرده فقط دو جلد رو تو یک جلد جا کرده و البته یکمی سوالاتش کمتر شده و همچنین سوالات 96 رو تو خود درس ها ورده) -
تحلیل تست های شمارشی شیمیbanoo
واییی تو گزینه سه من یون رو حساب کردم اح لعنتی
گزینه دو رو هم یاد گرفتم.
خیلی ممنون!!!تست جون داری بود -
اعتکاف نوروزی@دکتر-عاطی
بابا نترسید رقیب نیستیم!!!هههه -
جزوه فیزیک اقای طلوعی... فصل 4 پیش...negwin در جزوه فیزیک اقای طلوعی... فصل 4 پیش... گفته است:
@javadm328 در جزوه فیزیک اقای طلوعی... فصل 4 پیش... گفته است:
negwin در جزوه فیزیک اقای طلوعی... فصل 4 پیش... گفته است:
یعنی هیچ کی ننوشتع؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نه 😂
میگم..تو فیلمای نکته و تست... بخش موج همون فصل 4 پیش هس؟
اره همونه ولی به صورت نکته و تست