@sania-andiravan باشه
Athena
دیدگاهها
-
امتحان به سبک انجمن🤨🤨 -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨Amir 6 چه زود فرستادین
من میخوام برم سراغ صفحه ی سوم
میخواین تحلیل کنیم؟ -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨Amir 6 باشه
-
امتحان به سبک انجمن🤨🤨@sania-andiravan منم این سه تا آخری رو موندم
منظور سوال ۱۸ چی بود؟ -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨@sania-andiravan فکر کنم اشتباه تایپی بوده
پتانسیل آرامش منظورشه -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨@sania-andiravan پاسخ هامون رو بفرستیم یا نیازی نیست؟
-
امتحان به سبک انجمن🤨🤨@sania-andiravan خب درمورد کانال های دریچه دار سوال کرده
-
امتحان به سبک انجمن🤨🤨بچه ها سوال ۱۸ کجاست من پیداش نمیکنم
اصلا درمورد این هورمون ها چیزی گفته بود؟ -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨همیار سلام خسته نباشید
ببخشید درمورد هورمون هایی که در تکثیر رویشی گیاهان به روش قلمه زدن نقش دارن توضیح میدین ؟
ما با این سوال مواجه شدیم ولی نمیدونیم کجای کتاب درموردش توضیح داده -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨Amir 6 وای راست میگین؟
پس پاک کنم تا ضایع نشدم😶😂 -
امتحان به سبک انجمن🤨🤨atena abolhasani دیگه پاک نمیشه💔😅
-
امتحان به سبک انجمن🤨🤨@sania-andiravan وای دقیقا🤦🏻♀️😂
-
ابهامات جملات گزاره ها ی کلاس 😁دریا دریایی نه کروماتین نداریم و کروموزوم وارد میتوز ۲ میشه تا به تلوفاز دو برسه در تلوفاز دو تبدیل به کروماتین میشه
-
ابهامات جملات گزاره ها ی کلاس 😁دریا دریایی خواهش میکنم💛
-
سانتریولreyhane karimi 0 سلام نه این جمله اشتباست رشته های دوک جنسشون پروتئینیه توسط سانتریول ها ساخته نمیشن بلکه فقط سازماندهی میشن یجورایی محل قرارگیریشون توسط سانتریول مشخص میشه
الان مثلا گیاهان پیشرفته مثل نهاندانگان و بازدانگان سانتریول ندارن؛ پس رشته ی دوکم ندارن؟ نه دیگه ! رشته ی دوک دارن چون سانتریول ربطی به ساختشون نداشت!! در این گیاهان پروتئین های سیتوپلاسمی این رشته هارو سازماندهی میکنن -
خلاصه و جمع بندی فصل 2 زیست2😎@sania-andiravan سلاممم مثل همیشه عالی🤩
دستت درد نکنه ژنرال😂❤ -
خلاصه و جمع بندی فصل 3 زیست 2😎@sania-andiravan 👌🏻👌🏻❤
عالی ژنرال😁 -
میوزاحمد قادری نه میوز یک یا میوز دو به تنهایی یک تقسیم کامل نیستن
هر کدوم مرحله ای از تقسیم میوز اند -
کروموزوم یا کروماتینreyhane karimi 0 موفق باشید🧡
-
فرق بین دو چیز مهم :/Afzal Poorghaz اخه فرق بین این دوتا جمله وجود یاخته های عصبیه دیگه من فکر میکنم همین باشه
ولی خب منتظر جواب بقیه دوستان هم میمونیم