حسین علیایی می تونی بیای در تاپیک کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌ اعلام ساعت مطالعه .... فکر میکنم بهت کمک میکنه
atena saghi
دیدگاهها
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگی -
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه@zahra-hamrang مورد داشتیم دوازدهمی ای از عید همون سال شروع کرده به درس خوندن . و موفق شده رتبه خیلی خوبی بیاره .... 💪ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است...✌
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهMohammad Lotfi 0 . آفرین خیلی خوبه 👌 . یک سوال از شماها دارم... شما چطور توی این زمان مطالعه بیشترش رو تست می زنید ؟ من که بیشترش رو پای تکالیف مدرسه ام و امتحان هستم😟
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهFazal Laghari عززیزم😍خوش به حالت ..... من عاشق نجفم ...😩💞 برای ما هم خیلی دعا کن ... ✋
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهمهدیس فیروزی منم که مشهدی ام زیارت امام رضا نمیتونم برم متاسفانه . ولی فکر کنم منظورشون زیارت خانواده بود😅
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهmahla bpz دقیقاا👌 یک پا مشاوری هاا
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهSoheil Mo200 آفرین💪 , حالا فقط خوندی یا تست هم زدی؟
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه@sadaf-a وااای👍👍👍👍👍👍👍👍👍😍💪💪💪💪 البته که مارو هم درک کن که از ۷ تا ۱ونیم مدرسه داریم , فششردههه💪💪
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهMohammad Lotfi 0 👌 منم دیروز ۴ ساعت خوندم....
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهراهنمایی امشب📝💡 .... هر تایم مطالعاتی باید بین۷۵ تا۹۰ دقیقه باشه ...... بین هر باکس درسی باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقع استراحت باشه(بدون تلویزین📺 , آهنگ🎵 , گوشی📵 . اعضایی که در هنگام مطالعه مشغول کارن باید در تایم استراحت , آروم و کم فعالیت باشن )
با این کار بازدهی درس خوندن رو افزایش میدید..😍✌🙌🎆💹 -
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهatena saghi در کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه گفته است:
Dr Aryan 0 داشتم حساب میکرد از ۲۴ ساعت , ۸یا ۷ ساعت خواب ,۶ساعت و نیم مدرسه , ۳ساعت غذا و یک کمک کوچیک و استراحت بین تایم درسی . ۸ساعت درس واقعا نیاز به صبر و خودداری زیادی داره👌(البته بازدهی هم خوب هست احتمالا ولی با تکنیک های مطالعه اگر بخوای می تونی کمترش کنی هااا , اینجوری از سال ۱۱ ام خیلی تحت فشاری . برای کنکوری شدن هم در روز شاید وقت کم بیاری ... کلا میگم که اگر دوست داشته باشی می تونی درکمال بازدهی بالا , ساعتت رو یکم کمتر کنی😉 ) ولی واقعا مقدار ساعت درس ات تحسین برانگیزه👏👏 معلومه خیلی صبوری😜😁
منظورم این بود می تونی تایم درسیت رو کم کنی ولی بازهم مثل قبل بازدهی خوبی داشته باشی , بازدهیی رو نمیگم کم کنی هااا . اشتباه نشه😅
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهFazal Laghari اشکال نداره , همگی تازه کاریم هنووز ... بهت پیشنهاد میکنم حتما برنامه ریزی داشته باش برای روزت که به همه ی , فیلم درسی و تست و تکالیفت برسی . با برنامه آدم حس میکنه مفیدههههه😄البته منم باید عادت کنم که به حرف برنامه ریزی که نوشتم بکنم😐😂
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهFazal Laghari بههترینن کار رو میکنی 👌 الان درست ترین کار تقویت پایه یازدهممونه و تست و تسلط روی همین پایه , دهم رو بالاخره باید برای کنکور بخونیم , ۱۲ هم که یادمونه برای کنکور , پس باید حتما روی ۱۱ الان مسلط بشیم تا بمونیم...✌
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهDr Aryan 0 داشتم حساب میکرد از ۲۴ ساعت , ۸یا ۷ ساعت خواب ,۶ساعت و نیم مدرسه , ۳ساعت غذا و یک کمک کوچیک و استراحت بین تایم درسی . ۸ساعت درس واقعا نیاز به صبر و خودداری زیادی داره👌(البته بازدهی هم خوب هست احتمالا ولی با تکنیک های مطالعه اگر بخوای می تونی کمترش کنی هااا , اینجوری از سال ۱۱ ام خیلی تحت فشاری . برای کنکوری شدن هم در روز شاید وقت کم بیاری ... کلا میگم که اگر دوست داشته باشی می تونی درکمال بازدهی بالا , ساعتت رو یکم کمتر کنی😉 ) ولی واقعا مقدار ساعت درس ات تحسین برانگیزه👏👏 معلومه خیلی صبوری😜😁
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهSara Golbahari سلاام اشکال نداره تو هم بیا به ما بپیوند📚📚📚
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهFatemeh Sadat Kheradmand برای استارت زدن افزایش مطالعه باید سریع باشی 😐😂 ما فقط تا قبل اسفند فرصت داریم که عادت های خوب کنکوری برای خودمون بسازیم .چون بعدش عملا کنکوری ایم . فردا بالاتر از ۳ ساعت می بینیمت ... 😉✌
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه@sadaf-a چطور این همه درس میا۱ن . احسنتتت .👏👏👏👌
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهسلامی دوباره به گروه درس خون ها 😏 من امروز ۵ساعت و ربع درس خوندم + ۱۰ تا تست زیست, ۵ تا تست فیزیک , ۷ تا تست زبان ... دیدین به هوای شماهاا ساعت مطالعه و تست هام رو بیشتر کردم نسبت به دفعه پیش😁😝 بچه ها من امروز یک تجربه جالب کسب کردم ....💡اینکه امرووز, ۱ساعت قبل طلوع آفتاب فقط تست هامو زدم و چک کردم. 😍 نمییدوونییین چقدددر جلو افتاااادم ....... 😍 حتی با اینکه بعد از ظهر ۱ساعت و ربع خواب موندم💤 , تایم درسی و تست های بیشتری هم داشتم 😍😍 خیلی عجیب بود برام😁
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهSoheil Mo200 چقدر شماها خوب تایم مطالعه درمیارین از روز 👌👏
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه@sadaf-a اینکه خییلی خوبههه . البته اگر تایم مطالعه رو به جز مدرسه حساب کنی 😂 تعداد تست ها که حرف نداشت,😍 منم باید بیشترش کنم😕