Elham Hamed در ماضیه یا مضارعه این فعل ؟ گفته است:
Ayratin poorghaz از باب تَفَعُل هست و ماضیه
پاسخنامه میگه مضارعه:disappointed_face: :face_without_mouth:
Elham Hamed در ماضیه یا مضارعه این فعل ؟ گفته است:
Ayratin poorghaz از باب تَفَعُل هست و ماضیه
پاسخنامه میگه مضارعه:disappointed_face: :face_without_mouth:

مجهول یا معلوم ؟؟؟؟
ماضیه یا مضارع ؟؟؟؟؟؟
ابوالفضل ریسی
اها
ابوالفضل ریسی در عربی مشکل در تشخیص ماضی یا مضارع بودن فعل گفته است:
@zahra-hamrang خب دوتا از بابها با تت یت شروع میشن و وجود یه ت یا ی نشانه ماضی بودنه😶
یعنی ی آخر فعلی بیاد و اون ی ضمیر نباشه ماضیه ؟
F Gh 1 پاسخنامه زده 4

جواب کدوم میشه بین 3 و4 موندم ؟
تجربیا انسانیا دانش-آموزان-آلاء دوازدهم یازدهم
@sania-andiravan در عربی مشکل در تشخیص ماضی یا مضارع بودن فعل گفته است:
Ayratin poorghaz
فعل های سطح بالا تو تست میان ویدئو ای فکر نکنم باشه که فعل های سطح بالا رو بگه باید خودتون زیاد تست بزنید و بهشون مسلط شید
مطمننیند قواعد خاصی ندارن ؟
@Ariana-Ariana
@sania-Andiravan
خسته نباشین اینا خیلی پایه ان و من به اینا مسلطم :/
من فعل هایی که دیدم از اینا یکم متفاوت بودن
@ariana-ariana در عربی مشکل در تشخیص ماضی یا مضارع بودن فعل گفته است:
Ayratin poorghaz اهان متوجه شدم من خودم کلیپ های استاد ناصر حشمتی و میبینم به نظرم خوب تدریس میکنن از ویدیو هاشون متونید استفاده کنید
درباره ایت فعل هایی که نوشتن تو فعل های مضارع معمولا ت یا ی اول میاد توی فعل های ماضی معمولا اول فعل تغییری نمیکنه اخر فعل و تغییر میدن شاید این نکته بتونه یه ذره کنکتون کنه.
کدوم جلسشون دقیقا من برم نگاه کنم ؟
@sania-andiravan کدوم ویدیوشون ؟ جلسه چند
@ariana-ariana در عربی مشکل در تشخیص ماضی یا مضارع بودن فعل گفته است:
سلام
میشه یه مثال بزنید چون منظورتون رو متوجه نمیشم مثلا
تذهب رو از ذهب تشخیص نمیدین"؟
تنصح و نصحت - نرجو و ترجی -یهنی و یهنا - احصی -
مخصوصا : استطاعت . یهدی - تری -
دوستان کمک کنین نمیتونم ماضی و مضارع تو تستا تشخیص . اعراب داشته باشن راحت تشخیص میدم . ولی تو تستا همش اشتباه تشخیص میدم .
پیشنهادتون چیه .؟ چیکار کنم راحت تشخیص بدم .
فیلم آموزشی چیزی ......
بنظر اندک میاد
@ladan-karami-karami در حس نتونستن گفته است:
سلام دوستان
امیدوارم همگی خوب باشید و سلامت
بچه ها من امسال دوازدهمیم و کنکوری ۱۴۰۱. کلاس هام از شنبه ۱۹ تیر شروع می شه. ولی من پر از اضطرابم و اصلا دوست ندادم دولزدهم شروع بشه. توی ریاضی یازدهم خیلی زیاد مشکل دارم و زبانم هم زیر خط فقره. و همش نگران که نرسم بخونم و به هدفم که پزشکی شهیدبهشتیه نرسم.نمی دونم چی کارکنم از این استرس زیاد.
خوشحال می شم اگر می تونید کمکم کنید
تو میتونی
احمد قادری در اسید - باز ph سوال خیلی سخته چک کنین گفته است:
Ayratin poorghaz
سلام
فکر کنم جوابتون درست باشه
میتونم روش حلتونو ببینم ؟
در اثر تفکیک کامل هیدروژنهای 0.98 سولفوریک اسید در 200 میلی لیتر آب ، غلظت یون هیدروکسید چند برابر یون هیدرونیوم خواهد شد ؟( جرم مولی سولفوریک اسید = 98)
راهنمایی میکنین ؟
جواب چند بدست اوردین ؟

جوابم درسته ؟ :thinking_face: :thinking_face:
0-0ftm ممنون