توضیح مختصر بدین لطفا . فقط ولی میخوام بدونم قویه یا نه
AP
دیدگاهها
-
سوال ساده از اسید -
سوال ساده از اسیدسلام تازه دارم اسیدو بازو میخونم ...........
ایا HF جز اسید های قویه؟ اصلا اسیده ؟ اصلا همچین چیزی داریم؟
تجربیا دانش-آموزان-آلاء -
تغییر نام کاربری؟؟؟تغییرنام کاربری چجوری میشه انجام داد ؟ اعتبار خاصی میخواد ؟
ناظم
تجربیا
دانش-آموزان-آلاء -
لغو اعلان هرچی تو دلته بریز 4Maryam Nateqi در لغو اعلان هرچی تو دلته بریز 4 گفته است:
Ayratin poorghaz
سلام اول بزنین رو این زنگوله

بعد هم این

ممنون
-
لغو اعلان هرچی تو دلته بریز 4هرکاری میکنم همش اعلاناتتش میاد چیکار کنم ؟
تجربیا
ناظم
ادمین
دانش-آموزان-آلاء -
کمک لطفا ):@1381sahar من نگفتم سال دیگه بزاری گفتم امسالو میبازی ولی با قدرت ادامه بده
-
کمک لطفا ):امسالو GAME OVER بزن ولی بخون
سال دیگه انشاالله -
موفق شدن از الانزهرا عزیزی 0 سلام اگه دوازدهمی نیستی استراحت کن
-
موفق شدن از الانسلام . انشا الله رتبه زیر 01 بیاری :///
-
حوصله مطالعهبا پیسیم کانتر csgo بازی میکنم :/
بعد که میبینم هعی تو بازی میمیرم . به موس یه مشت محکم میکوبم. میگم همون درس بهتره ! ://// -
به یک انسان احساسی جهت درک کردن نیازمندیم:/@narjes-hashemi
روشش خیلی آسونه :
زولا بازی کن:face_savoring_food: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
چطور از الان شروع کنم؟سلام از دهم شروع کنید.
طوری برنامه ریزی کنید در روز 5 درس رو بتونین بخونین و در آخر شب که تموم شد تست مربوط به درسی که خوندین بزنین . روش استفاده از کارگاه تست در جلسه صفر گفته شده*
زمان صرف دیدن فیلم ها: بستگی داره. مثلا ریاضی نیاز به استپ زیاد داره و باید اول خودتون حل کنید مسانلو. ولی مثلا زیست نیاز کمتر استپ داره.
و اینکه: گفتم روزی 5 درس . اول از خوده کتاب روخوانی سریعی انجام بدین . بعد فیلم تماشا کنین . سپس دوباره کتاب را بخونید این دفعه با دقت . سپس سراغ درس بعدی برین
مهم نیست اوایل نتونین 5 درس بخونین .اگه خیلی جلسات مرتبط بودن حتما ببینید.
-
پخش نشدن ویدیو ها -
سوال درسی فصل 1 فیزیک بازم
همه ی راه حلاشو بلدم . فقط تعیین علامت مشکل دارم راهنمایی میکنین؟:face_with_rolling_eyes:
-
سوال درسی فصل 1 فیزیک یازدهم@sara-haghighatrad خیلی ممنون دیگه کاملا جا افتاد :relieved_face: :star-struck:
-
سوال درسی فصل 1 فیزیک یازدهمAyratin poorghaz در این مسنله 3c- با آزاد کردن انرژی =- منفی در منفی شده مثبت
فهمیدم :confused_face: :expressionless_face: -
سوال درسی فصل 1 فیزیک یازدهمآیا همیشه اختلاف پتانسیل عددمثبت میاد؟
یا در این مسنله 3c- با آزاد کردن انرژی =- منفی در منفی شده مثبت ؟
یا این که بار علامت 3c- را در نظر نمیگیریمفک کنم دیگه آخرین سوالم باشه:flushed_face: :beaming_face_with_smiling_eyes: :neutral_face:
-
سوال درسی فصل 1 فیزیک یازدهم@sara-haghighatrad اره دیگه:clapping_hands_light_skin_tone:
-
سوال درسی فصل 1 فیزیک یازدهم@sara-haghighatrad
ممنون خیلی کمک کردین:cherry_blossom:
