@samann واقعااا؟ ممنونم
....
دیدگاهها
-
پرسش پاسخ زیست -
پرسش پاسخ زیستسلام اولی رو نمدونم، دومی نه نداره سومی:face_with_rolling_eyes: بنظرم تا تهش رفته دیگه تا کجاش میخواد بره
-
عشق و عاشقی ! اونم الان ؟؟؟@Mohamad-Nikfarjam خوبه اعتماد داری بخودت که میتونی قبول شی پس لجبازی نکن که به نفعت نیس موفق باشی
-
بهار و بی حالیبه نظر من هندزفری بزار توگوشت صدارو هم زیاد کن دیگه بعید میدونم خوابت بیاد بعدش برو ورزش کن
من خودم امسال کلا تختمو جمع کردم الانم رو زمین میخوابم برا همین بیدار بودنو به خوابیدن رو زمین سنگ ترجیح میدم ادم باید به خودش سخت بگیره:face_without_mouth: :expressionless_face: -
امیدبچه ها نوروزیم دیگه ،کنکورم از رگ گردن به ما نزدیک تر ،یعنی مررررد بشیمجا نزنیم
میخونیم اوووونقدر میخووونیم که جوووون کتابا دراد
یعننننی جرواجرشون میکنیم
اونقدر محکم خونده باشیمشون که دیگه هیچ نکته ای نمونده باشه بااااشه؟
بقیه هم که هنو شروع نکردن فدا سرشون این 4ماه اخر مهمه
من خودم بعضی از کتابام هنو تموم نشده وللللییییی قطعا میدونم که میتوووونم
همه میتونن اگه واقعا قوووووی باشن
شروع کن اقاااااا فقط شروووع کنترسو نباشیم دیگه
این عیدم که درجه یک دیگه مگس خونه کسی پر نمیزنه -
بچه های کنکور تجربی99به سان خورشید سلام سال نو شما هم مبارک

-
آلاء دانش بنیان شد😍هوهو دست بزنین جیغ بزنین ،ب.....
نه اینکارو نکنید برین درساتونو بخونید:face_with_tongue: :beaming_face_with_smiling_eyes:
:boom: مبارک مبارک دانش بنیانتون مبارک:boom: -
پرسش پاسخ زیست@samann ای بابا من که نمیگم روز قبلشه میگم همون روز14 قبل عمل تخمک گذاری
-
پرسش پاسخ زیستiCy HeARt چی همین دیگه؟؟ خب مگه اشتباه میگم وقتی هنوز تخمک گذاری انجام نشده دوره فولیکولی نیست؟
-
پرسش پاسخ زیستiCy HeARt البته روز قبلش که نه ، همون روز 14 قبل تخمک گذاری
-
پرسش پاسخ زیستiCy HeARt فکر کنم وقتی ال اچ به حداکثر خودش میرسه بعدش فولیکول پاره میشه یعنی بعد از حداکثر ال اچ تخمک گذاری انجام میشه یعنی ال اچ قبل تخمک گذاری به حداکثر میرسه
نمدونم بازم:beaming_face_with_smiling_eyes: -
پرسش پاسخ زیستبچه هاااااااا یکی جواب بده دیگه:angry_face:
-
پرسش پاسخ زیست@mary-kh بچه ها این برداشتم درسته؟؟؟ یکم خودم شک کردم:backhand_index_pointing_down:
-
پرسش پاسخ زیستzahra alaei حداکثر ال اچ و اف اس اچ روز 14 قبل از عمل تخمک کذاریه وجز مرحله فولیکولیه
جزوه اقای موقاری رو بگیر خیلی درجه یکه -
پرسش پاسخ زیستی سوال:حداکثر میزانlhچه ربطی به تشکیلاوسیت ثانویه داره؟
-
پرسش پاسخ زیستzahra alaei ابتدای دوره که افزایش اندک استروژنه بازخوردی منفیه
اصلا به قول اقای موقاری افزایش اندک استروژن کد واسه بازخوردی منفی برا LH/FSH
البته به نظرم ممانعتدرست نیست چون مانع ترشح نمیشه فقط ترشح کاهش پیدا میکنه -
امید[0_1584123179904_048d6d5d75b31099f1d7afa2969b5b2411181426-144p__74375.mp4](در حال بارگذاری 100%)
-
امیدخدا ان حس زیبای است که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی مثل نسیم سرد میگوید:کنارت هستم ای تنها.....و دل ارام میگیرد