Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
D.r EsmailiD

D.r Esmaili

@D.r Esmaili
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
156
موضوع ها
1
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
3
دنبال‌شونده‌ها
3

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • در مورد فیلم ها...(سوالات متداول)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    @سهندkonkor
    منم قلمچی میرم اما از دوم شروع کردم اونا سوم
    واین خیلی خوبه چون دروس پایه رو دارم 80 درصد میزنم مثلا شیمی رو با استاد آقاجانی پیش میرم
    عالی بود اطلاعاتتون ممنون

    دروس

  • زیست شناسی محمد علی امینی راد دوم دبیرستان (94-93)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    Dr.Saraaa
    سپاسگزارم ازتون

    زیست شناسی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    سلام بچه ها ممنون میشم بهم کمک کنین که واسه 20 درصد فیزیک در کنکور بخوام درصدم 20 بشه یعنی...
    کدوم قسمتارو بخونم فقطم حفظی باشه فرموا اینا نمیتونم بخونم
    اگه برای ریاضی هم بتونین کمکم کنین که کجاهارو بخونم که بتونم 20 درصد کنکورو بگیرم ممنون میشم
    روزهای خوبی تا کنکور براتون آرزو میکنم

    فیزیک

  • جواب بدین..نظام قدیم
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    @negin-78 خب حرفت درسته ولی گروهشون از بابت عدد کوانتومی اصلی متتغیر میشه ولی دورشون مثلا تناوب چهارم هم 4اسکیک تو گروه یک داریم هم 6 هم 11 و 4 اس دو از گروه 2 و 3 و 4و5 و7وو8و9و10و12 چهار اس دو ااخرین زیر لایه میشن

    شیمی

  • زیست شناسی عباس راستی بروجنی صفر تا صد چهارم دبیرستان (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    آره تورو خدا ناقص ولش نکنین تا هروقت طول کشید عب نداره بذارین برای کنکور 97

    زیست شناسی

  • جواب بدین..نظام قدیم
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    @negin-78 الکترون لایه ظرفیت هم در صورتی میتونه مشترک باشه ک بگه آ و ب در یک گروه قرار دارند

    شیمی

  • زیست شناسی محمد علی امینی راد صفر تا صد سوم دبیرستان (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    Dr.Saraaa
    خودم دارم میخونم با قلمچی هم پیش میرم ولی درصدام نمیره بالا

    واسه سال دوم یعنی چاپ 93 نیست اما با چاپ 93 زیاد تفاوتی نداره؟؟؟ download کنم ؟؟؟

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    ساغر
    کولار ساختارش رو اصلا نمیگن استاد چون گفتن کتاب نداده و توی کنکور نمیاد
    آسپارتامم آموزش دادن سال پیش امسال رو نمیدونم منکه هنوز تو ذهنمه و ساختار آسپارتام رو حفظه حفظم

    شیمی

  • زیست شناسی محمد علی امینی راد صفر تا صد سوم دبیرستان (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    Dr.Saraaa
    آخه واسه کنکور 96 باید چاپ 93 بخونیما

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    royaaa
    گستاخ بی ادب
    اینجا دیگه کجاست همه اماده حمله به همدیگه

    شیمی

  • زیست شناسی محمد علی امینی راد صفر تا صد سوم دبیرستان (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    استاد محمد علی امینی راد من و جمعی از دوستان عاجزانه خواهش میکنیم برای سال سوم هم جزوه قرار بدید سال دوم فصل 6 و 7 و 8 هم جزوه نذاشتید میدونم زحمت میکشید رایگان در اختیارمون قرار میدید ایناهم از سرمون زیادن اما خواهش میکنم ازتون شما ک زحمت میکشید این کارم بکنید جزوه سال سوم و فصل 6 و 7 و 8 دوم زیست رو هم بذارید من خیلی این جزوات کمکم میکنن همه دروسم خوبه بجز زیست تازه هم با شما آشنا شدم و کلی حال کردم که استاد توپی مثل شما برای تدریس زیست هستش اگه جزواتتون کامل بشه عالی میشه ممنونم از زحماتتون

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    خیلی دمت گرمه مهندس آقاجانی

    شیمی

  • زیست شناسی محمد علی امینی راد صفر تا صد سوم دبیرستان (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    doctor_who
    زیست پیش کتاب مهرو ماه رو بگیر استاد امینی راد هم جزء مولفاشه
    خودشونم توی کانالشون تاییدش کردن و پیشنهادش کردن البته پیش رو خودت کتابو بخون بعد استاد رحیمی رو ببین بعدم کتاب مهرو ماه من خوندم اینطوری خوب بود راضی بودم

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    mstmsm
    یه جوری توضیح میده ک دیگه نیازی نیست دوباره بشینی خودت بخونی حفظش بشی
    اوایل فکر میکردم ازون آدمای مغروره ک هیچی سرش نمیشه فکر میکردم علم کافی نداره اما بابت این قضاوت احمقانم بهشون ی معذرت خواهی بدهکارم منتظرم کنکورم تموم شه برم از خجالتشون در بیام

    شیمی

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    با این وصف تا آخر سال هم ک این کلیپ ها آماده نمیشه ما چطوری خودمونو برسونیم ب آزمونهامون

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    Vezra
    آره بابا خیالم راحت شد ترازم 6800 بود فکردم افتضاحه این همه 8700 زهی خیال باطل
    اگه اینطوری کنکور قبولیم

    شیمی

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    helen_amor
    انگار داری فیلم جنی میبینی و ترسناک من وقتی پلی میکنم صداسو تا ته کم میکنم میزنم جلو استادو ک نشون داد خیالم راحت میشه ک فیلم جنی نیست صدای گوشیو زیاد میکنم
    ولاه تو تنهایی میترسم از صداش

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    t.mohammadmahdi1999gmail.com
    ن داش ممنون

    شیمی

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    emad71
    آقای پازوکی نفهومی کار میکنه ولی جوری ک بتونی تست بزنی اصلا نیست
    من با استاد پاروکی ک پیش میرفتم تو آزمونا زیستو 7 درصد و یا بعضا منفی میزدم ولی با استاد رحیمی رو 60 درصد رسیدم
    البته 2 سه بار از روی فصل میخوندم بعد استاد رحیمی رو میدیدم مثلا قسمت گیاهی رو ک میگن فصل 9 سوم اگه درست بگم
    من اون قسمتو 80 درصد تو قلمچی زدم فقط به برکت جناب رحیمی

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    D.r EsmailiD D.r Esmaili

    t.mohammadmahdi1999gmail.com
    مسخره نکن دیگه دارم تلاشمو میکنم

    شیمی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع