موفقیت این نیست که هرگز اشتباه نکنیم
بلکه یعنی یک اشتباه را دوباره تکرار نکنیم
Dr.Aryan
دیدگاهها
-
انگيزه -
چرا؟؟؟بچه ها ی مین ب من گوش کنین
اگر از من میشنونین اصلا توی این تاپیک ها هم نیاین
این تاپیک ها سم محسوب میشن ک تمرکزتون رو بهم میریزن
من کلی دارم حرف میزنم و کاری ندارم ک این تاپیک رو زده
ولی
اگ تمرکزتون براتون مهمه این تاپیکارو نادیده گرفتن بزنید و تامامبیاین بحث کنین ک چی
کلا بیخیالپ ن: نمیخواستم این پست رو هم بزارم ولی گذاشتم دیگ چون واجب بود یاداوری کنم ک موقع درس خوندن نباید بزارید چیزی باعث مشوش شدن روح و روانتون بشه یا ب حداقل برسونیدش
-
انگيزهﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﺍﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻬﺘﺮ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻦ؛
ﺣﯿﻒ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻢ، ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻮﺩﯼ! -
روزهای باقی مانده تا کنکور%(#069fc9)[سلام ب تک تک ماه های آلایی] :crescent_moon:
خب بچه ها ببینید حیفم اومد تو این تاپیک ی سری نکات مشاوره ای رو ذکر نکنم
%(#c9063a)[درسته یکم طولانیه اما چند دقیقه وقت بزارید باور کنید خیلی خیلی کمکتون میکنه این پست]
و این نکاتی ک میخوام بگم چکیده ای از مهم ترین و پرتکرار ترین نکاتی هست ک اینروزا کاربردشون خیلی زیاد شده و خیلیا دارن از این نکات استفاده میکنن %(#06c913)[امیدوارم مفید باشه واستون]
خب بریم سراغ نکات-
ببینید %(#b31640)[این ک ی سریا الان بیکار میشینن و درس نمیخونن کاملا اشتباهه] بزارید بیشتر براتون توضیح بدم فرض کنین ی نفر ک خوب نخونده اصلا نخونده یا هرچیزی هست ک ب کنکور امسال امید نداره ما نمیگیم نا امید نیست خب ناامید هست و این طبیعیه اما نباید هیچ کاری نکنه و صبر کنه بگه من سال بعد میترکونم و سال بعد تک رقمی میشم و چمدونم از این حرفا دیگ ک خودتون بیشتر باهاش اشنا هستید. این کار کاملا اشتباهه
ببینید %(#1cbf1f)[شما اگر بخواید سال دیگه موفق بشید و ی رتبه خوب بشید باید اشتباه امسالتون رو بشناسید و مهمتر از همه آنالیزشون کنید و دنبال راه حل واسشون باشید تا حل شن و گرنه 100 تا کنکور هم بدید همین آش هست و همین کاسه] ی سوال میکنم ازتون کسی که نخواد خودشو تغییر بده و این تغییر رو بخواد هی عقب بندازه ینی دلش نمیخواد تغییر کنه دیگه مگه ن؟ پس الان وقتشه که خودتو تغییر بدی -
اگر لازم میبینی ی دفتر یا کاغذی رو بردار و اشتباهاتی که امسال داشتی رو بنویس و راه حل هایی که براشون ب ذهنت میرسه رو جلوشون یادداشت کن. اگر نیاز شد با یکی مشورت کن و شروع کن ب اصلاح کردنشون پس اصلاح کردن خودت رو اغاز کن
-
%(#e38629)[خب قرار شد ک بیکار نشینیم پس قراره چیکار کنیم؟] این مورد یکم بستگی ب خود شخص داره بعضیا ی سری مطالب رو قبلا خوندن خب باید اونارو دوباره بخونن ینی ی جور ب صورت مرور و تست بزنن تا مسلط شن و کار دیگه ای ک میتونین انجام بدین و خیلی مهمه اینه ک مبحث های مهم و پر تست سال های قبل رو بدونید کجان (میتونید تعداد سوال های هر مبحث هر درس رو توی کنکور ها سرچ کنین ) و از بین اون مبحثا با توجه ب شناختی ک از خودتون دارین انتخاب کنین ی سریاشو بخونین و ب تسلط برسین
-
%(#29e3c1)[آزمون های جامع] یکی دیگه از سلاح هایی هست که نباید ازش غافل شد و باید ویژگی های خودتون رو با اون سلاح ارتقا بدید( اره مثل آرش الا که خیلیا با کمانش آپگرید شدن:winking_face: )
حالا ی سریا میگن ما نخوندیم هیچی بلد نیستم و چ فایده داره و...
روی صحبتم با شماست که اینجور میگید: ببین عزیز من شما وقتی ی ازمون جامع رو میزنی و %(#ff0000)[خوب تحلیلش میکنی] هیچ میدونی چقد ب معلوماتت اضافه میشه؟ این ازمون جامع ها رو من توصیه میکنم کنکور داخل و خارج 98 99 باشه و اگر هم وقت زیاد داشتین ب بقیه کنکورا هم میتونین جواب بدین
%(#00aaff)[و ی نکته خیلی خیلی مهم دیگه]: بچه ها ما نباید بگیم وای ما همه درسا رو مثلا 10 درصد زدیم وایی چقد بده و استرس بگیریم %(#ff0000)[نهههههههه] (عاقا من برا تاکید و با خنده اینجور گفتم نههه یکی فک نکنه عصبانی ام :face_with_tears_of_joy: )
میدونیم ک عمده ای از موفقیت ب مهارت های ازمون دادن مثل کنترل احساسات و عواطف و استرس و مدیریت زمان سر جلسه بر میگرده و 50 درصدش مطالبی هست ک ما خوندیم
پس ما %(#ff0000)[باید] و این مهارت ها رو سر این ازمون ها کنترل کنیم و یاد و بگیریم بزارین ی مثال قابل درک براتون بزنم
ی نفر 20 درصد ی درس رو بلده ک جواب بده اما قبلا ازمون ازمایشی نداده و کنترل استرس بلد نبودن بقیه سوالارو تمرین نکرده اینقد مظطرب میشه ک هیچکدوم رو نمیتونه جواب بده (%(#06bf69)[عاقا من دقیقا عین همین سر خودم اومده فک نکنین دارم از خودم در میارم اینچیزارو]) خب پس همون 20 درصد رو هم ک بلده رو بخاطر ازمون ندادن و بلد نبودن مهارت ها از دست میده
حالا راهکار چیه؟ همون ازمون دادن و اینکه مهارت ازمون دادن رو سرچ کنین یاد بگیرین و سر ازمونی ک از خودتون میگیرین تمرینش کنین
درضمن فک نکنین ک این پست رو ک خوندین دیگ یاد گرفتین و اونجا همچینین اتفاقی براتون نمیفته %(#e80303)[نهههههه]:neutral_face: :face_with_tears_of_joy:
%(#06c9a5)[حتما باید تمرین کنین این مهارت هارو]
پس ی جمع بندی میکنم -
%(#cf0404)[بیکار ننشینید] کسی که اینروزا بیکار نشسته و اشتباهات قبلی خودش رو تکرار میکنه هنوز نتونسته به خودش بیاد و خودش رو برای رتبه برتر شدن اصلاح کنه
-
بازم میگم اینراوزا %(#cf0404)[بیکار ننشینید] کسایی ک بیکار میشینن و الکی با جمله های انگیزشی میگن سال دیگه میترکونیم و اینچیزا درحالی ک هنوز اراده درس خوندن ندارن درحال گول زدن خودشون هستن پس دوست من بلند شو وقتشه ک خودتو اصلاح کنی و نشون بدی ک تغییر کردی
-
و برای بار سوم کسایی که اینروزا بیکار نشستن و ازمون های جامع نمیدن با مهارت های ازمون اشنا نمیشن (حتی اگ قبلا هم ازمون میدادن چون اینبار همه چی فرق داره) و سر جلسه احتمال اینکه از استرس بلد نبودن همون چیزایی رو هم ک بلدن فراموش کنن خیلی زیاد میشه
آزمون هایی رو هم ک میدید خوب تحلیلش کنین و سعی کنین یاد بگیرین ازش ( ی موقع نشینی حفظ کنیا :neutral_face: )
بازم برای بیکار ننشستن دلیل بیارم یا کافیه؟ :neutral_face: :face_with_tears_of_joy:
-
تا قبل کنکور هر سه روز ی بار ازمون بدین 98 99 داخل و خارج رو بزنین و روزایی که ازمون میدین رو ب دوقسمت تبدیل کنین ی قسمت این ک ازمون و تحلیلش ی قسمت اینکه برنامه هاتون رو جلو ببرید (تو ی روزای ازمون مخصوصا عمومیا )
-
%(#21e8db)[کف مطالعتون رو باتوجه ب خودتون تعیین کنین] ولی معمولا دیگه کم کم نباید زیر 7 8 ساعت باشه کسی که میخواد سال دیگه موفق بشه اینروزا دیگ 7 الی 8 ساعت کف مطالعش هست و با مطالعه هم رتبه کنکور امسالش رو بهتر کنه هم برای سال دیگه خودشو اماده تر کنه
-
کسایی که میشینن پشت کنکور و سال بعد ی رتبه خفن :smiling_face_with_sunglasses: میشن الان بیکار ننشستن یا جلوی تلویزیون نیستن اونا درحال تلاش هستن پس نشینی بگی الان نمیخونم ولی سال بعد میخونما این برا صدمین بار بود ک گفتما این چیزا دیده شده ک خیلیا ک اینارو میگن بازم سال بعد نمیخونن و هی توی ی چرخه ب اسم پشت کنکور گیر میکنن. از من گفتن بود ( بعد نگی ک نگفتی:face_with_tears_of_joy: ) دیگه انجامش و گرفتن نتیجش با شما :smiling_face_with_sunglasses:
%(#1fbf1c)[و یادتون باشه که توی این چند روز خیلی میتونین رتبه خودتون رو جابه جا کنین.]
من نمیام بگم فلان درصد میشه خوند ن چون سرعت هرکس متفاوته ولی مطمئنا اگه این روزا تلاش کنید خیلی رتبتون بهتر از چیزی میشه که الان هست و ب هدفتون نزدیکتر میشه.
-
-
گزارش مطالعه کنکور 1401اینم نمونه نمودار
اگر کاغذ شطرنجی داشته باشین بهتره اگرم نداشته باشین ک روی کاغذ عادی هم ب راحتی قابل کشیدن هست با استفاده از خط کش
هر خط افقی تایم مطالعه
و هر خط عمودی ی روز خاص رو نشون میده
برای مثال اگر این نشون دهنده تایم مطالعه بود نشون میده ک خیلی نوسان بوده تایم مطالعه
-
گزارش مطالعه کنکور 1401سلام شبتون بخیر :night_with_stars:
%(#0fd923)[1400/۰۴/۲۶]
%(#00bbff)[خب من امروز 1:20h ریاضی]برا شروع بد نیس یکم کار داشتم ی جور مقدمات شروع بود برا همین کم شد
میدونم ک اوکی میشه
راه ابریشمی #1 -
این داستان(قسمت 11): شروعکتاب %(#ff3700)[باشگاه پنج صبحی] رو بهتون پیشنهاد میکنم.
دانش-آموزان-آلاء -
گزارش مطالعه کنکور 1401%(#00aaff)[سلام بچه ها این تاپیک برا بچه های کنکور 1401 هست]🏅
توی این تاپیک قراره گزارش مطالعمون رو ثبت کنیم.
هرروز هم از تایم مطالعاتی خودمون آگاه باشیم و هم برای پیشرفت بیشتر خود و همدیگه تلاش کنیم💥
کسایی که میخوان توی این تاپیک شرکت میکنن لطف میکنن و هرشب گزارش کارشون رو میفرستن.😇
(%(#ff0000)[اگر ی شب یا چند شب نتونستین بیان وقتی اومدن گزارش روزای قبل رو میدین ولی بهتره هرشب تاجایی ک امکان داره گزارش بدید])
گزارش کار این تاپیک یکم فرق داره و همین تفاوت ها هست ک این تاپیک رو متمایز میکنه.
گزارش ما از دوقسمت تشکیل شده:-
%(#14ba1f)[قسمت اول ک همون گزارش درسایی که خوندیم ب همراه تایم و تعداد تست هایی که از اون درس زدیم و مجموع تایم و تست های هرروز]
-
%(#14ba1f)[قسمت دوم یک نموداره ک رسمش میکنید روی کاغذ و هرشب تکمیلش میکنید (نمودار رو هفتگی اینجا ارسال میکنید)]
بزارید یکم بیشتر توضیح بدم
ی نمودار مثل نمودارایی ک موسسه هایی ک ازمون میگیرن توی کارنامتون میزارن اما با مجموع تایم مطالعمون هر روزمون رو توی این نمودار مشخص میکنیم
کسایی که با برنامه اکسل آشنایی دارن توی برنامه اکسل هم میتونن همچین کاری کنن اما روی کاغذ راحت تر و دم دستی تره.
هرشب ما گزارش مطالعمون رو میدیم و اون نموداره رو هر هفته اخر هفته ها ارسال میکنیم .
کمکی ک این نمودار ب ما میکنه اینه ک نوسان مطالعمون کم شه ینی ی روز 5 ساعت نباشه ی روز 1 ساعت چون نوسان مطالعه اگر زیاد باشه درس خوندنتون خیلی کم مفید واقع میشه مثل توی شیمی و فیزیک ک ی حرکت اگر منظم باشه تبدیل ب کار میشه و اگر منظم نباشه تبدیل ب گرما میشه وانرژی تلف میشه. و با این نمودار اگر دیدیم یکی دو روز نوسانی خوندیم بیشتر تلاش میکنیم که روی حد ثابتی نگه داریم تایممون رو و کم کم افزایشش بدیم.
همه بچه های کنکوری1401 از این تاپیک میتونن استفاده کنن و چند نکته زیر رو مدنظر قرار بدید لطفا .
بچه هایی که راه ابریشمی هستن انتهای پست گزارش مطالعشون کلمه
راه ابریشمی رو بنویسن.لطفا هیچ چیز اضافی پست نکنید اسپم ممنوعه
رعایت ادب و احترام به همدیگه یکی از ملزومات این تاپیک هست
قبل از شروع ب گزارش دادن اگر مایل بودید میتونید رشتتون هم بگید
تجربیا ریاضیا انسانیا دوازدهم دانش-آموزان-آلاء
برای همتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم🖐 😄 -
-
چرا انقد تغییر؟😐@fargol-sh
سلامتو دلی هم دیگه نیست😞
برا دسترسی ب تاپیک های غیر درسی باید 300 تا اعتبار داشته باشین فک کنم
من امسال تصمیم دارم برم با راه ابریشم ببینم خدا چی میخواد 🙂
تو درس ریاضی فوق العاده ضعیفم خیییییلی ضعیف به نظرتون اقا ثابتی بهتره یا اینکه ریاضیمو جدا کنم و برم استاد حیدری رو ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟🤔🤔خیلی بستگی ب خودتون داره ولی امسال اقای ثابتی دارن درسنامه ضبط میکنن ینی ب صورت کامل کامل میگن و خودتون دیگ میدونین اقای ثابتی چقد مورد قبول بچه ها هستن و کارشون عالیه
راستی ی چیزی😐راه ابریشم از تابستون شروع شده؟😳😳😳😳😳
اره راه ابریشم توی تابستون شروع شده و میخواد دهم رو ببنده اما از مهر باز برنامه داریم (ک ی برنامه منطبق بر گزینه 2 و یکی قلم چیه) و دوباره دهم رو توی اون برنامه هم داریم
من نمیدونستم که
حالا چیکار کنم؟😐
کسی پیشنهادی داره؟🙄🙄شروع کنید میتونید تا اخر شهریور 70 80 درصد دهم رو بخونید حتما حتما حتما مطالب این تاپیک رو بخونید تا شروع کردن راحت تر شه واستون
https://forum.alaatv.com/topic/37219/این-داستان-قسمت8-عقب-ماندن-از-برنامه
ظریفت درس خوندنم خیییلی بالاست تا ۲۲ ساعت هم درس خوندم😒🙁ولی خیلی خسته بودم پارسال 😓
برنامه راه ابریشم 10 ساعته اما توی 6 7 ساعت میشه تمومش کرد و این خیلی خوبه بعضی فیلما زودتر تموم میشن و تایم بیشتری براشون درنظر گرفته شده این خیلی بهتر از اینه ک تایم کمتری برا فیلما درنظر گرفته بشه مث پارسال :neutral_face:
امسال نمیخوام فشار بیارم 😯
برا خودتون کف مطالعه تعیین کنین مثلا بگین این هفته 6 ساعت کف مطالعه من هست و نباید هیچ روزی کمتر از این بخونین و اروم اروم بیارینش بالاتر
راه ابریشم مثل پارسال برنامه ای نداره که از مهر شروع شه؟😢😕
ا
اره داره
اما واسه عمومیا🙁
عمومیام سطحشون بالاتر و بهتره 🤗
به همون روشای پارسال برم یا بازم راه ابریشم رو انتخاب کنم؟😶🤔باز بستگی ب خودتون داره ولی من خیلی دبیر استاد ادبیات رو شنیدم ک استقبال خیلی زیادی ازشون شده و خیلی عالی درس میدن (اقای حسین خانی)
بستگی ب خودتون داره مثلا من شاید توی دینی خودم بخونم و تست بزنم و بدونم کفایت میکنه و توی ادبیات ک دبیر نکته های تستی خیلی عالی ای میگن راه ابریشمو بگیرم تصمیم با خدتونه با توجه ب شرایطتون
و ی نکته دیگ اینکه عربی و ادبیات بنظرم نکته های خیلی خوبی توش گفته میشه ک ب قول اقای موقاری ادم حیفش میاد نبینهموفق باشید
-
مشاوره ویژه شب کنکور 1400 ریاضی، تجربی انسانیsohrab ببینید الان زمان انتشار رو توی پست قبلیم گفته بودم؟
اقا سهراب ما بحثمون ی چیز دیگس شما دارین سوقش میدین ب ی سمت دیگ
الان تو پست قبلیم من درمورد تایم کلیپا گفتم تایمشون ک میگفتن روزی فلان ساعت زمانتون میگیره برا دیدن فیلما مثلا تا سه شنبه تموم میشید ولی تا سه شنبه تموم نمیشدیم و تا جمعه طول میکشید ( با وجود انجام تمام تلاشمون)
شما دارید خودتون سوال مطرح میکنید و جواب میدید
درمورد زمان ها هم اگر این مشکلات میدونستید پیش میاد و تاخیر و هرچیزی چرا اینقد توی تبلیغات ب بچه ها اطمینان میدادید ک همه چی اوکی پیش میره؟ینی اگر استاد اضافه کنن ما خودمون نمیخوایم پاز بزنیم باز؟
بی تاثیر نبوده تاثیرش بسیار جزئی بوده
ی نکته یهو بین تدریس میگن استاد و لازمه یادداشت کنیم یا جواب مثال ها یا مثال هایی ک گاها اضافه تر میگن و حتی درک خودمون ک ممکنه ی فیلم رو ی لحظه پاز کنیم فک کنیم ببینیم چیشدبله درسته رو تخت بیمارستان نوشته شدن و ما هممون شاهد تلاش های بی وقفه کادر الا بودیم
اما الان ی بحث دیگس بحث تایم کلیپا و مشکلات دیگه ای ک قید کردم توی پستای قبل ک بجای تحلیل اونا ی چیز دیگه رو تحلیل میکنید و پاسخ میدید
زمان انتشار هم درسته تا ضبط میشد فرداش اپلود میشد ولی منظم بود ؟- تایم مورد نیاز برای دیدن کلیپ ها و مغایرت ان با تایم در نظر گرفته شده
- جزوه و تدریس فیزیک ک انگار خلاصه شده بودن
- متغیر و بی نظمی انتشار ویدئو ها
- به موقع منتشر نشدن جزوه ها (حتی همون تا اخر هفته اول هم منتشر میشدن عالی بود ) درسته اصلا سه تا فرسنگ ی دبیر حالشون خوب نبوده بیمارستان بوده بقیش چی؟
- و مشکلات انجمن ک دوستام بهش اشاره کردن
منکه جمعه کنکور دارم و هرچی بود گذشت ولی نیاز بود اینارو بگم و ازتون خواهش میکنم ی بار دیگ اون مشکلاتی ک تو پست های قبل ذکر شد رو ی بار دیگه مطالعه بفرمایید ک بیشترشون مورد تاییده و بی مورد نیستن و من باز بالا ذکرشون کردم ی سریاشون رو
ب امید پیشرفت روز افزون الا
شبتون بخیر -
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾sohrab Arshia Yazdian سلام میشه برای کسایی ک پارسال راه ابریشم رو خریدن ی تخفیف ویژه قرار بدید برا پک عمومیا؟
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400%(#281cd6)[به نام خداوندی که جانم در دست اوست]
%(#1fb6ed)[سلام من]
%(#1fb6ed)[به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود]
%(#1fb6ed)[و ب خود خودت]دوستان چند وقت نبودم و وقفه افتاد توی گزارش دادنم اینجا
از همه معذرت میخوام و میخوام بگم ک دوباره از فردا با قدرت بر میگردم:flexed_biceps:
با همه شما ان شالله ک لیاقت سعادت حضور در جمع شما رو داشته باشم:folded_hands_light_skin_tone:
و همگی باهم در اولین کنکور قرن جدید بترکونیم:collision: :fire:
........................................................................................................%(#ed901f)[هیچ شبی پایان زندگی نیست از ورای هر شب دوبارہ]
%(#ed901f)[خورشید طلوع میڪند و بشارت صبحی دیگر میدهد]
%(#1fed3e)[این یعنی امید هرگز نمیمیرد]
%(#ffa200)[آرامش آسمان شب سهم قلبتان باشد و نورستاره ها روشنی بخش تمام لحظه هایتان] -
عقب افتادمسروین روزبیانی سلام اینو میگم تا بدونی این استرسای و نا امیدی های کاذب توی سال کنکور سمه برات
من 4 هفته از برنامه عقبم و برنامه ریزی کردم و تا اخر شهریور تموم میکنم برنامه رو (البته بدون اردوی جمع بندی ک اونم تا 9 مهر ک قلم چیه اوکیش میکنم)
حالا هنوز هم میخوای ناامیدی کاذبت رو بهش پر و بال بدی یا مث من بلند شی برنامه راه ابریشم رو الگو کنی و ی برنامه شخصی سازی بنویسی و تمومش کنی؟
تصمیم با خودته و یادت باشه مرحله تصمیم و شروع سخت ترین قسمت هر پروژه ایه انجامش بدی دیگ همه چی روال میشه خیلیا توی همین دوتا مرحله گیر کردناز من ک بیشتر عقب نیستی؟
من تونستم پس توهم میتونی
هنوزم میخوای نا امید باشی ؟تازشم دوباره دهم از مهر تدریس میشه و در برنامه قرار داره
این جمله بالا رو نگفتم ک بیخیال شی و بگی عب ندره پس و نمیخونم از مهر میخونم
اینو گفتم که تا هرجا تونستی بخونی بخونی و ناامیدیت باعث نشه توی باتلاق درس نخوندن و عقب موندن فرو بری مثلا 90درصد مطالبو بخونی (البته با کیفیت چون %(#12c44d)[کیفیت از کمیت مهمتره])الان اول کاره ی باتلاق هست ک خیلیا توش فرو میرن ،، باتلاق عقب موندن
اگر تصمیم نگیری برنامه ریزیتو شخصی سازی نکنی و شروع نکنی هی بیشتر تو این باتلاق فرو میری هی بیشتر نا امید میشی و بنظرت اخرش چی میشه؟
اینارو گفتم ک از همین الان ک اول کاره حواست باشه -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام ب همه
خب امروز من خیلی خوب بیدار شدم صبح ساعت5:45 از 7ونیم شروع کردم ولی اتلاف وقت داشتم ک از فردا چنین نخواهد بود😉
مجموعا :6 ساعت مطالعه داشتم + تعداد کمی تست
از روزای دیگ بالای 8 ساعت ✌️🙂آخرین شب تابستون این قرن بخیرتون باشه🙄😉
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400%(#ff6f00)[سلامی به ارزش گرما در دل سرما،سلامی به ارزش نور در دل شب!]
دوستان همونطور ک مستحضرید مهر هم داره تموم میشه دیگ و %(#0015ff)[کنکور 1400] خیلی جدی و هرروز ب ما نزدیکتر میشه.
از شنبه دیگه خیلی جدی تر میخوایم شروع کنیم به گزارش دادن
اگر کسی توی تاپیک کنکور99 بوده باشه میدونه که بچه های که اونجا بودن وقتی میومدن و استارت گزارش میدادن هرشب گزارش میدادن بدون وقفه و حتی اگر هیچی نخونده بودن بازم گزارش شب رو میدادن
منم خواهشی که از همه شما دوستان دارم اینه که کسایی که میخوان گزارش بدن %(#ff0000)[بدون وقفه] و %(#00ff77)[هرشب] گزارششون رو بدن تا جو جمعمون از بین نره.
در همین راستا از دوستان خواهش میکنم که از فردا شب(شنبه شب) کسایی که گزارش میدن این 8 ماه تا کنکور1400 رو %(#ff0000)[پیوسته] گزارش بدن و در غیر این صورت با نهایت تاسف از تاپیک حذف میشید.
پس انتظاراتی که از دوستانی که میخوان فعالیت داشته باشن ب صورت زیر هست:-
گزارش پیوسته و بدون وقفه باشه.
-
هرچقد خونده بودید گزارش کنید حتی اگ 0 باشه و از گزارش دادن فقط وقتایی ک تایم بالایی داشتین خودداری کنید.
-
و در اخر لطفا پایبند باشید ب تصمیمی که میگیرید چون هدف ما به وجود آمدن %(#b700ff)[جمعی صمیمی ، یکپارچه و متحد] هست.
پس هرکسی میدونه که این شرایط رو میتونه اجرا کنه لطفا یک بار دیگ خودشو معرفی کنه و اعلام کنه. یاعلی
بچه-های-کنکور-تجربی-1400 تجربیا دوازدهم ریاضیا انسانیا
-
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام 26مهر99
تایم مطالعم 6:10 :seedling: بدون تست- %(#2067b3)[بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ] %(#2067b3)[﴿۱۵۰﴾]
%(#2067b3)[خدا سرپرست شماست و او بهترین یاری دهندگان است] %(#2067b3)[(آل عمران)]
- %(#2067b3)[بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ] %(#2067b3)[﴿۱۵۰﴾]
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400%(#8c00ff)[سلام به همه]
امیدوارم تا اینجا خوب پیش اومده باشین.
و از این ب بعد هم %(#ff0000)[پرقدرت] پیش برید.
%(#0091ff)[اگر ب اندازه خواسته هات تلاش کنی قطعا بهشون میرسی.] -
ریلود ↔ Reload
-
ریلود ↔ Reloadسلام امیدوارم حالتون خوب باشه
%(#cf1313)[دوستان متن زیر یکم طولانیه اما حتما حتما بخونیدش تاکید میکنم بیشتر از 3 4 مین وقت نمیگیره همه باید بخوننش]
ببینید بچه ها این تاپیک واسه این زده شد ک ما موفق بشیم و همونطور ک توی هد تاپیک گفتم باید خودمون رو اصلاح کنیم و اگ نکنیم و بخوایم ب روال قبل پیش بریم طبیعتا مشخصه که نمیشه
من خودمم چند روزی درگیر بودم تا بازسازی شدم بالاخره با کمک خدا و دوستان و قراره از هفته آتی جدی تر باشیم
ببینید این تاپیک رو زدم چون فرق می کنه با تاپیک گزارش اون یکی کسایی ک شروع میکنن و پاشونو روی گاز میزارن
کسایی که تشنه موفقیت هستن و مهم تر از همه چیز ب اندازه کافی براش تلاش میکنن
بیاین رک و رو راست باشیم نمیخوام ته دلتون رو خالی کنم یا خدای نکرده نا امیدتون کنم اما هم من میدونم و هم قطعا شما میدونید که اگ تو این بازه زمانی بخاید موفق بشید باید تایمتون الان دیگ بالای 8 و 9 باشه یا حتی بالای 10 باید باشه
6 ساعت ی بچه یازدهمی به طور میانگین داره درس میخونه خب ما اینجا ی مدت از درس دور بودیم یکم اولش سخته اما ی هفته گذشت و گذاشتم یکم با خودتون کلنچار یرسن و خودتونو بیارین بالا و عملکردتونو زیر نظر داشتم اینو ک میگم ی بچه یازدهمی نمیخام بگم ک همین الان روزی 11 ساعت 12 ساعت بخونید
اما خدایی دیگ تایم مطالعه زیر 4 5 ساعت یا تایم مطالعه 1 ساعت و 2 ساعت مارو ب جایی نمیرسونه تو این بازه زمانی ی بچه کلاس هشتم نهمی هم داره بیشتر از 3 4 ساعت تلاش میکنه واسه هدفش اونوقت ما ک دیگ کنکوری هستیم
صادقانه و روراست بگم اگ بخاین اینجور پیش برین هیچی عوض نمیشه و هیچ اتفاق خاصی هم نمیوفته مث قبل روزا رو از دست میدین ب همین سادگی. و برا تاکید میگم با این تایمای کم نمیشه موفق شد صادق باشیم دیگ نمیخایم ک اینجا حرفای الکی بزنیم بگیم ارع تو روزی 1 ساعت بخون پزشکی میاری ن ما اینجا حقیقت رو میبینیم ما اینجا این تاپیک رو زدیم تا حقیقتی رو ک روز کنکور و روز اعلام نتایج در انتظارمون هست رو بهتر کنیم
ی سریا عالی هستن تو تاپیک اما ی سریا هنوز هستن ک نمیدونم چرا ممکنه به هردلیلی اما تایمشون خیلی کمه خیلیی
و اگ اینجور بخوان پیش بیان خودتون دیگ میدونید احتمال شکستشون خیلی زیاد میشه
پس ی هفته وقت دادم و این پست رو نذاشتم تا با خودتون کلنجار برید اما الان دیگ مث هفته پیش نیس جدی تر و مطابقتر با متنای هد تاپیک میشیم
هرهفته شروع میکنیم از همین هفته ی کف مطالعه عمومی میزاریم سعی میکنیم از کمترین حالت شروع کنیم ( البته هرکسی میتونه برا خودش کف مطالعه مشخص کنه هر هفته و ااین کار معقولانه تره چون وضعیت هرکسی فرق میکنه) اما این کفی ک میزاریم هر هفته توی هفته هیچکس نباید تاکید میکنم نباید زیر این تایم روزانه درس بخونه
حالا مثلن یک روز ی کار خیلی خیلی خیلی خیلی ضروری پیش میاد یک روز عیب نداره ولی ن بیشتر
این 145 روز رو بیخیال خیلی از کارا بشین 140 روزه ها خیلی نیس در مقابل ی عمر این 140 روز رو بیخیال بیشتر کارای متفرقه ب جز درس بشین هیچ اتفاقی نمی افته ها
کسایی که میتونن با این روند ادامه بدن و پیش بیان یا علی کسایی هم ک حس میکنن نمیتونن یا نمیدونم ب هر دلیلی دیگ نمیخوان پیش بیان براشون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
پس دیگ این اتمام حجت اخره واسه موندن توی تاپیک ریلود
کف مطالعه این هفته رو پایین و معقولانه 7 ساعت در نظر میگیریم هرکس موافقه ریپلی کنه و اعلام کنه
%(#16cf13)[امیدوارم هرجا که هستید در پناه حق سلامت و تندرست باشید]:seedling: -
ریلود ↔ Reload@m-an
نمیدونم خوب منظورمو رسوندم یا ن اسمشو بنظرم میشه گذاشت
اردوی مطالعاتی مجازی
بخاطر شرایط کرونا اردوهای مطالعاتی ک برگزار نمیشه برا همین مجازیش ب ذهنم رسید
اجازه میفرمایید؟ @M-an
البته اگر شما اجازه دادید در مرحله بعد هم باید بچه ها داوطلب بشن و موافق باشن ک اگ اینجور نشه خب طبیعتا ایجاد نمیکنیم گروه رو