Yegane Dehqan در لایه های لوله گوارش گفته است:
@dr-aryan اها ممنون
خب حالا تو کنکور چی فرض کنیم ؟ 🤔
اخه اگه تو کتاب بود که من میدونستم .
ولی انگار از نظر علمی هم تو مخاط و هم زیر مخاط هست .
نمیدونم واقعا چون اون شکله هم حذف شده حالا باز ایشونو منشن میکنم ک وقتی اومدن پاسخ بدن z Gheibi