دیروز منم 0
بیداری 10
چون 4 خابیده بودم😐اصن مرزهارو جا ب جا کردم😑
درگیر کارای ثبت نام😐
Dr.Aryan
دیدگاهها
-
ریلود ↔ Reload -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400خب اول سلام
ببینم اینجا چ خبرع :face_with_raised_eyebrow:
چیشده همه ساکت شدن دیگ گزارش نمیدن:face_with_monocle: -
ریلود ↔ ReloadHhh Hh سلام
سرتونو بگیرید بالا شاد باشید پرنشاط تلاش کردن بازدهش خیلی بیشتره
ب توانایی هاتون ایمان داشته باشین
کف 6-7 نیستا فراموش نکنین کف 7 هست :smiling_face_with_halo:
یکم سبک زندگی تغییر کنه حل میشع نگران نباشین
و خوشحالیم ک شما هم اعلام امادگی کردید -
ریلود ↔ Reload@dr-aryan در ریلود ↔ Reload گفته است:
سلام 19 بهمن 99
%(#ab0a68)[تایم بیداری 8:40am]
%(#0dab0a)[تایم مطالعه : 8:20]خب ب این باور برسید ک حتی اگ صبح 1.5 ساعت خوندید تایم مطالعتون میتونین برسونین ب بالای 8
مث امروز من:/
پس بهانه نیارید و تنبلی نکنین- اندکی صبر سحر نزدیک است
منکه زیاد منتظر موندم گزارش بدید هیچکی انگار حالا حالا ها واسه امشب نمیخاد گزارش بده شب خوش
-
ریلود ↔ Reload@m-an این تاپیک برای عموم اگ شما اجازه بدید اون گروه رو هم ایجاد کنیم
بنظرم بازده بیشتری رو هم بده چون بازه زمانی مشخص هم داره و چلنج مانند میشه -
انگيزه“چالش ها برای سرگرم کننده کردن زندگی هستند و غلبه بر آن باعث معنا دار شدن زندگی.”
-
انگيزهزندگی مانند دوچرخه سواری است. برای این که بتوانید تعادل خود را حفظ کنید باید همیشه در حرکت باشید.
اینشتین
-
انگيزهاگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود
به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد
“فرانک کلارک” -
انگيزههرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برای تان خواهد بود
“جک ما” -
گزارش مطالعه کنکور 1401reyhane nakhei سلام اگر مجموع تایم مطالعتون هم در اخر بنویسید عالی میشه
-
اگه تو قرنطینه ای این کتاب هارو بخون
-
مشاوره ویژه شب کنکور 1400 ریاضی، تجربی انسانیsohrab عذر میخوام من ی چیز دیگه ام بگم
کاملا درسته جملتون
اما حرفای ما فقط درخواست نیست
چیزی بوده ک قرار بوده و باید اتفاق میفتاده
و بیان مشکلات برای اصلاحشون
و بهتره ک بعضی مشکلاتی ک بوده رو قبول کنید
شبتون پر از عطر خدا -
صندلی داغ نهایی🔥🔥
-
گزاره شناسی 1-4mehranmirzaei عه استاد فک کزدم 10 شرو میشه ببخشید
1.درسته گلیکولیز انرژی زاست 2 ATP تولید میکنه
2.غلط ممکنه ی سلول مث ماهیچه اکسیژن نباشه غیر هوازی بشه و اصن داخل میتوکندی نره ک h2o تولید شه
3.غلطه مگ اسید زیاد میشه ک اینجور شه؟
4.درسته چون تخمیر انجام میشه -
میزان مطالعه دروس تخصصی و عمومیReza Panahi سلام من ی چیزی میخوام بگم اینکه تابستون جو نگیر نشو
پیوستگی الان مهمه مثلن تو 6 ساعت بخون ولی پیوسته
10 12 ساعت یهو درجا میزنی و ساعت مطالعت مث نمودار سینوسی بالا پایین میشه و اگ پیوسته نباشه مطالعت هیچ فایده ای نداره
بازم صلاح مملکت خویش خسروان داند -
صندلی داغ نهایی🔥🔥فرمول های مهم نوسان و حرکت هماهنگ ساده
x = A Cos(ωt)
E = 1/2 m A2 ω2
Vmax = A ω
a = – ω2 x -
گزاره شناسی 1-4mehranmirzaei در گزاره شناسی 1-4 گفته است:
mehranmirzaei در گزاره شناسی 1-4 گفته است:
1.در تنفس یاخته ای در انسان، قطعاً ضمن تجزیه گلوکز، تعدادی مولکول دارای انرژی ساخته می شود.
2.در تنفس یاخته ای در انسان، قطعاً با جذب پروتون توسط یونهای اکسید، مولکول آب تولید میشود.
3.در تنفس یاخته ای در انسان، قطعاً تولید نوعی ماده واکنش دهنده با آب، منجر به تغییر آرایش زیر واحدهای پروتئینی می شود.
4.با کاهش شدید اکسیژن رسانی به سلول های ماهیچه توأم، افزایش دفع یون های بی کربنات از طریق کلیه ها ممکن نیست.با ذکر دلیل در گزاره شناسی روح بنده را شاد کنید...😂😎😍
پاسخ
نادرست، ممکن است در تنفس یاخته ای از گلوکز استفاده نشود و از موادی مانند اسید چرب و کراتین فسفات نیز برای تنفس یاخته ای استفاده میشود.
نادرست، در تنفس غیر هوازی مولکول آب تولید نمیشود
نادرست، گاز کربن دی اکسید منجر به کاهش PH و درنتیجه تغییر ساختار پروتنئین ها میشود(در تنفس لاکتیکی ،گاز کربن دی اکسید تولید نمیشود)
درست، چون وقتی اکسیژن در ماهیچه کم باشد ماهیچه لاکتیک اسید تولید میکند و محیط داخلی اسیدی شده و "بازجذب" بیکربنات افزایش میابد نه دفع آن
وای ی غلط استاد اولی چ دامی داشت :face_with_tears_of_joy:
-
ویژگی های یه برنامه ریزی اصولی و مستمرAmir 6 خواهش میکنم درمورد تعداد هم معمولا سه تا اختصاصی دوتا عمومی هست اختصاصیا 75 مین عمومیا 60 اگر حساب کنم اوکی میشه و تعادل خوبی هم داره
-
صندلی داغ نهایی🔥🔥
-
مدارس آنلاینMarziyeh Amini میتونید ی حاضری بزنید و بیاید با دبیرای الا بخونید برا امتحان هم ک اماده اید دیگ وقتی با دبیرای الا پیش بردید درس رو
البته البته باید با برنامه ریزی پیش برید ی برنامه ریزی مطمئن ک مطمئن باشید درسارو ب موقع و خوب پیش میبرید