siiina s ممنونم.آقای زنگنه تو تفتان گفته بودن
Faezeh Sadat
@Faezeh Sadat
دیدگاهها
-
فصل پنجم زیست دهم -
شغل@haniehno نه من داروسازی یزدم زبان کلاس میرین؟یا خودخوان؟
-
شغل@haniehno سلامت باشید🌼آهان به نظرتون لازم نیست که درس ها رو پیشخونی کنیم نه؟
-
شغل@haniehno شما برای شغل به نتیجه ای رسیدین؟
-
شغل@haniehno آهان😁🌼
-
شغلراستی دانشگاه پیام داده که جلسه توجیهی باید بریم؟یعنی چی؟تنها برم یا همراه داشته باشم؟شما میدونید عزیزم؟
-
شغل@haniehno اصلا نمیدونم کیا همکلاسیم هستن.شما همکلاسی های دانشگاه رو پیدا کردی؟