@farzam-yousefi در کسایی که گزینه دو میدن فوری! گفته است:
سلام بچه ها ، وقتتون بخیر یک سوال فوری داشتم
نوشته امکان شروع آزمون از ساعت 10:30 الی 11:30
یعنی مثلا من 11 شروع کنم نیم ساعت از وقتم رفته یا فقط منظورش اینه تو این بازه هر وقت آزمون رو باز کنه از اون موقع تایمت شروع میشه.لطفا جواب بدید
خیلی ممنون
نه یعنی شما از ساعت ۱۰و نیم تا ۱۱ونیم میتونی وارد سایت بشی
از ۱۱و نیم به بعد دیگه اجازه ورود بهت داده نمیشه