جزوه فیزیک دهم رو دارین ؟
اگه دارین ممنون میشم بفرستین
تجربیا دانش-آموزان-آلاء
Farideh Khangah
دیدگاهها
-
جروه -
انگيزهYou can , you should , and if you're "
brave enough to start , you will"تو میتونی ، تو بایَد بِتونی ، وَ اَگَر به اَندازه کافی شُجاع باشی که شروع کنی مُطمَئناََ به هَدَفِت میرِسی ...🌹💪
-
انگيزهاگر میدانستید که افکارتان چقدر قدرتمند هستند ، حتی برای یک لحظه دیگر هم منفی فکر نمیکردید ....💜🦋
-
انگيزهكاش زندگی هم "تابلو" هايی مثل علائم رانندگی داشت.
مثلا وقتی که داشتيم راه رو غلط میرفتيم يكهو يك تابلو ورود ممنوع ظاهر ميشديا وقتی نزديک آدمای اشتباه می شديم تابلو " خطر ريزش اعصاب" جلويمان سبز ميشد
يا وقتی داشتيم از خدا دور میشديم با تابلو خطر نزدیک شدن به دره مواجه میشديم.
زمانیهم كه ميخواستيم سر ديگران را كلاه بگذاريم، تابلو دور زدن ممنوع را میديديم!زندگی قطعا تابلو های علائم زیادی كم دارد.
-
سوالات شما از رتبه ۱۰۴ تجربی منطقه ۳مصطفی شرهانی در سوالات شما از رتبه ۱۰۴ تجربی منطقه ۳ گفته است:
Farideh Khangah من که دهمم پسر عمه ام هستش که گفتم بهش تو که رتبه ات عالی شده بیا اینجا به بچه ها کمک کن گفته تو بگو هر سوالی داشتن جواب میدم زورش میاد نصب کنه😑
آخه نوشته بودی رتبه ۱۰۴ ...۱۴۰۰ ام و ی جا دیگه سوال پرسیده بودی اینا تعجب کردم
-
سوالات شما از رتبه ۱۰۴ تجربی منطقه ۳مصطفی شرهانی
یعنی الان دانشجویی ؟ -
انگيزه😄🎈👈👈 این جمله رو خیلی دوست دارم . . .
شما اینو چه جوری میخونین؟
"LIFEISNOWHERE"اگر شما اونو life is no where خوندین ، یعنی: زندگی هیچ کجا وجود ندارد
اگر شما اونو life is now here خوندین، یعنی: زندگی در همین لحظه جاریستپس میشه گفت زندگی در واقع نحوه دید و نگرش ما به هر چیزیه
بیاین به زندگی از زاویه قشنگش نگاه کنیم. 🎈🎈 -
انگيزهمصطفی شرهانی در انگيزه گفته است:
Farideh Khangah ببخشیدا ولی باید دو خط آخر بنویسه این جمله تو یه خط جا نمیشه😁🌷
باشه بهش میگم دوخط آخر بنویسه 😅
-
انگيزهاز گابریل گارسیا پرسیدند: اگر بخواهی کتابی صد صفحهای درباره امید بنویسی، چه مینویسی؟
گفت ۹۹ صفحه رو خالی میذارم صفحه آخر، سطر آخر می نویسم: یادت باشه دنیا گرد است، هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی. زندگی ساختنی است، نه ماندنی، بمان برای ساختن، نساز برای ماندن...
منتظرنباش کسی برایت گل بیاورد، خاک را زیر و روکن، بذر را بکار، از آن مراقبت کن، گل خواهد داد... -
شیمی دهممصطفی شرهانی
خواهش میکنم 🌹 -
چالش ۳۰ روز ۵_۶ ساعت حداآقل۵ ساعت مطالعه
۲۰۰ تست
هدف : ۶ ساعت -
انگيزه#انگیزشی🍪💕 ↑
☆-------------------------------☆دیوید برینکلی: یک فرد موفق کسی است که می تواند با آجرهایی که دیگران به سمت او پرتاب کرده اند ، پایه و اساس محکمی برای خود بنا کند.🏳️🌈🍐
رابین شارما : پیشرفت روزانه کوچک، در طولانی مدت منجر به نتایج خیره کننده خواهد شد.🐤💜
اندرو هندریکسون :هر کسی که توانسته است چیزی را بسازد، حتما نظم و انضباط داشته است.🌸🐼
کریس ماسگرو :موفقیت در این نیست که چه چیزی در پیش رو داریم، موفقیت در این است که چه چیزی در پشت سر به جا میگذاریم.☁️🍑
اُدری هپبورن :هیچ چیز غیرممکن (impossible) نیست، این کلمه خودش میگوید من ممکن هستم (I’m possible).📒🌸
آلبرت انیشتین :من برای ماهها و سالها فکر میکنم و فکر میکنم.
نود و نه دفعه نتیجهام غلط است.
بار صدم به نتیجه درست میرسم.💛🦋
-
انگيزهرفیق سختیای درس خوندن
سختیای شب امتحانا
سختی تحمل کردن فشار کنکور
فشار جامعه و خانواده
و.....
همه ی اینا تورو یه آدم قوی تر میکنع
تو رو یه آدم هدفمند تر میکنه
باعث میشه سختی هار زیر پا بزاری
دیگه به آرزو هات نگی غیر ممکن
باعث میشه ؛ بشی همونی که میخای !🙂💕
پس غر نزن و با برنامه تلاش کن
هرچی بیشتر سختی بکشی موفقیتت بیشتر سر و صدا میکنه :)🤗💛 -
انگيزه#انگیزشی_تایم🌱
یا الان برای چیزی که میخوای بجنگ، یا مجبور میشی بعدا علیه چیزی که نمیخوای بجنگی!
-
شیمی دهممصطفی شرهانی در شیمی دهم گفته است:
سلام
رفقا شیمی دهم رو از کدوم دبیر آلا میخونید؟؟؟استاد پویان نظر
-
تتای گیاهیسلام
تتای گیاهی استاد موقاری رو استفاده کردین ؟
راضی بودین ؟
تجربیا
دانش-آموزان-آلاء -
انگيزهSomtimes you need bad things to happen to inspire you to change and grow !
𖠇گاهی وقتا نیازه اتفاقای بدی برات بیافته
𖠇تا بهت انگیزه بده تغییر کنی و رشد کنی -
انگيزه🦋☔️ |
هر وقت، هرجایی از زندگیتون احساس کردید کم آوردید، خسته شدید، دیگه نمیتونید... بپذیریدش، زور الکی نزنید، به خودتون یکم استراحت بدید!
شما هيچوقت مجبور نیستید بیشتر از ظرفیت وجودیتون چیزی رو تحمل کنید.
تحمل کردن شمارو پیر میکنه
شمارو از یک آدم پر انگیزه و پر جنب و جوش به یه آدم ناامید افسرده خسته تبديل میکنه.
اگر وسط راه خسته شدی،
کم آوردی،
بزن بغل یه استراحت به خودت بده..این باعث میشه هیچوقت تو مسیر کم نياری، جا نزنی!
-
انگيزه📽🌈🦋
اگه تا الان راهو اشتباه میرفتی:)
اگه ناامید بودی
اگه غم تو دلته که ی موقع نتونی
اگه فکرای منفی تو ذهنتن و نمیذارن تمرکز کنی:)
این هارو فقط وفقط یک نفر میتونه درستش کنه🙃 اونم خود خودتی 🥰🌔
تا الان هر اتفاقی که افتاده رو بریز دور:)
همه اونا دیگه گذشتن، تبدیل به خاطره شده🙂
پاشو بجای اینکه زانوی غم بغل بگیری
بیشتر تلاش کن:)
مطمئن باش اگه تلاش کنی و بجنگی برای اون چیزی که میخوای میتونی:))
به انگیزه های زندگیت فکر کن:)
به خوشگذرونی های بعد رسیدن به هدفت
به لبخند پدر و مادرت که وقتی بهشون میگی تونستم:)
به همه اون لحظه های شیرین فکر کن!
ببین ارزشش رو داره که الان تلاش نکنی برای رسیدن به اونا؟؟؟
پس رفیق تو تلاشات رو بکن❤️
صد درصد مطمئن باش جوابشو میبینیبیا همینجا بهم قول بده که از همین لحظه ای که این پست رو دیدی:)
پاشی و تلاشت رو بکنی🥺🫂🌿✨
-
انگيزهبریان تریسی چقدر قشنگ میگه که
«هر چیزی که دائما به آن فکر کنید،جذب خواهید کرد»
پس تو آخرش به اون چیزای که تصور میکنی میرسی!
خونه ی رویاهاتو میخری،
اون ماشین قشنگی که لایقشی رو به دست میاری،
آدمی که به تو شبیهِ معجزه ی زندگیش نگاه میکنه نصیبت میشه،
فقط کافیه با تمومه قلبت باور کنی
که لایق همه ی معجزه های این دنیایی...❤🌼