من امسال پایه یازدهم تجربی هستم و رو راست بگم اصلا خوب درس نخوندم و برام مهم نبود یه جورایی ولی خب الان اهمیت زیادی برام پیدا کرده چون هدف اصلیم رو پیدا کردم پایه دهمم هم ضعیفه و چیزی به امتحانات ترم نمونده و خیلی استرس دارم وبخاطر اینه که درس نخوندم میخواستم بدونم میتونم معدل خوبی بگیرم ترم اولو و بعدشم برای کنکور بخونم اگر از الان شروع کنم؟؟
و اگر میشه بهترین دبیران رشته تجربی نظام جدید آلا رو معرفی کنید بهم( دروس تخصصی)!
Fatemeh Dehestan
@Fatemeh Dehestan
دیدگاهها
-
هدف من رتبه خوب درکنکورهست