@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 لا اله الا لله ..! من کیفیت رو نفی نکردم ..
مشخصه وقتی میگید هم خدا رو میخواید هم خرما😂😂😂😂😂
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 لا اله الا لله ..! من کیفیت رو نفی نکردم ..
مشخصه وقتی میگید هم خدا رو میخواید هم خرما😂😂😂😂😂
Akbar Ahali در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 من از سال شما خبر ندارم اما اگر کنکوری هستین اینکه به قول خودتون فیلم ها قدیمی باشند به نفع شماست چون کنکور مطابق با کتاب سالیه که شما دهم یازدهم بودید اگر هم کنکوری نیستید من از شیمی خبر دارم که منابع کمتر هم شده مثلا رابطه انیشتین که جزوی از متن درس بوده به ایا میدانید تبدیل شده و کسی که دهمی هست و میخواد الان ببینه کافیه مبحث رو رد کنه
متاسفانه تو زیست شناسی جملات تغییر کردن
شکل ها تغییر کردن
مطلب حذف شده جریانش کاملا متفاوت هست با تغییرات
بعضی ازچیزا کاملا تغییر کردن و اگه کنکورتون دادیدوتجربی هستید باید از اهمیت جملات زیست و شکل هاشون آگاهی کامل داشته باشید
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 خب هر دو تارو با هم می خواید .. (گرچه آلا سعی داره هر دو مورد رو محقق کنه ولی به جای اندکی دلگرمی فقط سرکوفت می زنید ..)
سرکوفت😂😂😂
من کجا سرکوفت زدم جناب
من گفتم هدف اصلی مگه صفرتاصد نیست خب باید ب روز رسانی بشه
این سرکوفته:/
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
@M-an در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
شما فرمودید :backhand_index_pointing_down:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
دهم اصلا قابل استفاده نیست اصلا
توجه دارم که چی گفتین و سوالتون چی بود
اگر تمام دوره ها قدیمی باشن پس هر سال این همه فیلم جدید داریم چی هستن ؟!
والا تو بحث زیست ک من فقط اونایی رو دیدم ک باید بابت شون هزینه داد ن دوره صفر تا صد
شما رو نمیدونم ولی من با همین صفر ناصر رایگان زیست از درصد حول و هوش ۱۰ رسیدم به بالای۷۵😐
منم همین رایگان رو میخوام ببینم
اما میگم باید اصلاحیه بیاد واقعا تغییرات زیاد داشته
منم نگفتم بده فقط پولی ها خوبه
واقعا چرا اشتباه برداشت میکنید
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
@M-an در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
شما فرمودید :backhand_index_pointing_down:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
دهم اصلا قابل استفاده نیست اصلا
توجه دارم که چی گفتین و سوالتون چی بود
اگر تمام دوره ها قدیمی باشن پس هر سال این همه فیلم جدید داریم چی هستن ؟!
والا تو بحث زیست ک من فقط اونایی رو دیدم ک باید بابت شون هزینه داد ن دوره صفر تا صد
شما رو نمیدونم ولی من با همین صفر ناصر رایگان زیست از درصد حول و هوش ۱۰ رسیدم به بالای۷۵😐
منم همین رایگان رو میخوام ببینم
اما میگم باید اصلاحیه بیاد واقعا تغییرات زیاد داشته
منم نگفتم بده فقط پولی ها خوبه
واقعا چرا اشتباه برداشت میکنیدخب اون صفر تا صد هایی که منم دیدم با کتابم متفاوت بود ولی خودم تطبیق دادم
عزیزم منم بلدم این کار کنم اصلا نیازی باور کنید ب گفتن نیست
ولی توجه داشته باشیم هدفآلا رایگان بودن بود وگفته شد فقط این رایگان برای صفرتا صد هست
پس بهتره این هدف اصلی الا انجام بشه
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 هعی دنیا .. لا حسه بحث و تکلم ..! خب صبح میومدی ..
من روی صحبتم بامدیر بود و ایشون رو تگ کردم
اگه بدون تگ کامنتی گذاشتم
یا دانش آموزا رو تگ کردم یا شخص شمارو حتما از راهنمایی تون استفاده خواهم کرد
موفق باشید
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 هعی دنیا .. لا حسه بحث و تکلم ..! خب صبح میومدی ..
من روی صحبتم بامدیر بود و ایشون رو تگ کردم
اگه بدون تگ کامنتی گذاشتم
یا دانش آموزا رو تگ کردم یا شخص شمارو حتما از راهنمایی تون استفاده خواهم کرد
موفق باشیداگر هدفتون این بوده که پی وی مدیر به روی همه بازه😕
عزیزم من صلاح دیدم تو عمومی ایشون رو تگ کنم و جواب بگیرم
سوالم شخصی نبوده ک بخوام برم پی وی و قابل بیان نباشه تو عمومی
پی وی واسه مسائل شخصی هست
وقتی مدیر تگ میشه یعنی روی صحبت بامدیر هست
منم مثل استارتر میتونستم بدون تگ سوال رو بپرسم ن؟
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 هعی دنیا .. لا حسه بحث و تکلم ..! خب صبح میومدی ..
من روی صحبتم بامدیر بود و ایشون رو تگ کردم
اگه بدون تگ کامنتی گذاشتم
یا دانش آموزا رو تگ کردم یا شخص شمارو حتما از راهنمایی تون استفاده خواهم کرد
موفق باشیداگر هدفتون این بوده که پی وی مدیر به روی همه بازه😕
عزیزم من صلاح دیدم تو عمومی ایشون رو تگ کنم و جواب بگیرم
سوالم شخصی نبوده ک بخوام برم پی وی و قابل بیان نباشه تو عمومی
پی وی واسه مسائل شخصی هست
وقتی مدیر تگ میشه یعنی روی صحبت بامدیر هست
منم مثل استارتر میتونستم بدون تگ سوال رو بپرسم ن؟خب وقتی عمومی میگین فک نمیکنید عموم هم باید شرکت کنن اخه عمومی رو گذاشتن واسه شرکت کردن عموم
آخه تگ کردن رو هم واسه این گذاشتن ک مشخص بشه روی صحبت با کیه
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
H_R در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
@BlAcK-W0_oLF در بخدا مسئولان آلاء جواب بدن گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 هعی دنیا .. لا حسه بحث و تکلم ..! خب صبح میومدی ..
من روی صحبتم بامدیر بود و ایشون رو تگ کردم
اگه بدون تگ کامنتی گذاشتم
یا دانش آموزا رو تگ کردم یا شخص شمارو حتما از راهنمایی تون استفاده خواهم کرد
موفق باشیداگر هدفتون این بوده که پی وی مدیر به روی همه بازه😕
عزیزم من صلاح دیدم تو عمومی ایشون رو تگ کنم و جواب بگیرم
سوالم شخصی نبوده ک بخوام برم پی وی و قابل بیان نباشه تو عمومی
پی وی واسه مسائل شخصی هست
وقتی مدیر تگ میشه یعنی روی صحبت بامدیر هست
منم مثل استارتر میتونستم بدون تگ سوال رو بپرسم ن؟خب وقتی عمومی میگین فک نمیکنید عموم هم باید شرکت کنن اخه عمومی رو گذاشتن واسه شرکت کردن عموم
آخه تگ کردن رو هم واسه این گذاشتن ک مشخص بشه روی صحبت با کیه
خب تگ کردن رو گذاشتن که طرف زود تر متوجه بشه نه طرف حساب باشه
عزیزم دارید میگید طرف
یعنی محاطب من یکنفر بوده ن هزار نفر دراین صورت دانش اموزا رو تگ میکردم
ببخشید حس میکنم واقعا بحث بی فایده هست
موفق باشید
یعنی واقعا فقط جزوه خودشون رو میخونن؟
لطفا کسایی ک تهیه کردن واقعا کسی ک از صفر میخواد شروع کنه براش مناسبه
آخه من فکر میکردم مثل صفر تاصد هست ومتن کتاب باتدریس ایشون هست
ب ی چیز هم بستگی داره
ظرفیت ناحیه شما
احتمال داره ظرفیت کم بوده وکسایی ک تراز بالاتری داشتن دعوت شدن
اصلا نگران بقیه اولویت هاتون نباشید
@D-fateme-r در دانشگاه فرهنگیان گفته است:
H_R در دانشگاه فرهنگیان گفته است:
H_R در دانشگاه فرهنگیان گفته است:
@D-fateme-r چون در هر صورت شرایط دعوت به مصاحبه رو با توجه به ناحیش داشته این چیزی که طرف پزشکی قبول میشه چرا باید فرهنگیان دعوت بشه رو من تعیین نمیکنم قانون سازمان سنجش میگه که اگر هر کسی توی ۱۵۰ تا الویت فرهنگیان داشته باش و رتبه و ظرفیت ناحیه هم برسه دعوت میشه حالا در اعلام نهایی اگر مثلا پزشکی بالاتر بود و فرهنگیان پایین تر با وجود اینکه مصاحبه هم قبول شده باشه نتیجه پزشکی میشه ولی قبلا مصاحبه هم رفته
در ضمن من اینها رو از خودم نمی گم که از مشاور مخصوص انتخاب رشته پرسیدم
منم تو سنجش خوندم!
دانشجوی فرهنگیان هم هستم
ممکنه حرف مشاورت رو اشتباه برداشت کرده باشی
منم از چندتا مشاوره تو اینستا شنیدم اینارو
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
reza_12tajrobi در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 یعنی من با رتبه 2000 منطقه 3 نتونستم دبیری یا معلمی بیارم!؟؟؟ ؟؟؟؟
خب وقتی انتخاب 140 بوده معلومه که نمیارین
انتخاب اولتون اگه پزشکی منطقه سه بوده قبولیناصلا ربطی نداره اصلا
قبولی این دوتا ربطی نداره
مگه اینکه مثلا ایشون پزشکی رو بعد فرهنگیان بزنه
ولی هردو قبول شه دیگه حق نداره بره پزشکیخب مگه من گفتم قبولی این دوتا بهم ربط داره؟
الان که فعلا دعوت به مصاحبه میشن بچه ها بعد مصاحبه اگه قبول بشن نمیتونن رشته دیگه ای برن
درصورتی ک اولویت اول شون باشه بله
ایشون دعوت ب مصاحبه نشده واصلا ربطی نداره ک اولویت ۱۴۰باشه
حتی اگه دعوت بشن و قبول بشن
پزشکی چون بالاتر بوده و قبول شده باشن میتونن انتخاب کن کدوم رو برن
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
reza_12tajrobi در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 یعنی من با رتبه 2000 منطقه 3 نتونستم دبیری یا معلمی بیارم!؟؟؟ ؟؟؟؟
خب وقتی انتخاب 140 بوده معلومه که نمیارین
انتخاب اولتون اگه پزشکی منطقه سه بوده قبولیناصلا ربطی نداره اصلا
قبولی این دوتا ربطی نداره
مگه اینکه مثلا ایشون پزشکی رو بعد فرهنگیان بزنه
ولی هردو قبول شه دیگه حق نداره بره پزشکیخب مگه من گفتم قبولی این دوتا بهم ربط داره؟
الان که فعلا دعوت به مصاحبه میشن بچه ها بعد مصاحبه اگه قبول بشن نمیتونن رشته دیگه ای برندرصورتی ک اولویت اول شون باشه بله
ایشون دعوت ب مصاحبه نشده واصلا ربطی نداره ک اولویت ۱۴۰باشه
حتی اگه دعوت بشن و قبول بشن
پزشکی چون بالاتر بوده و قبول شده باشن میتونن انتخاب کن کدوم رو برنبعد اینکه مصاحبه رو قبول بشن امکان اینکه رشته دیگه ای برن نیست
تعهد میدنقبول شدن مصاحبه با دعوت به مصاحبه متفاوت ها😐
دقیقا منم همینو میگم
دعوت به مصاحبه که بشن میتونن نرن بجاش یکی دیگه از رشته هایی که انتخاب کردنو برن ولی وقتی مصاحبه رو قبول بشن نمیتونن برن یه رشته دیگه
عزیزم الان فقط دعوت ب مصاحبه شده خب
من پارسال یکی از اقواممون دعوت ب مصاحبه شد رفت ولی قبول نشد
بعد اومدن اولویت بعدیش ک مهندسی کامپیوتر بود
عزیزدلم الان هست ی نفر ب دوتا مصاحبه دعوت شده
دوتاش رو میره حتی اگه دوتاش قبول شه بعد یاانتخاب میکته یا فکر کنم بستگی ب اولویت داره اینو نمیدونم
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
reza_12tajrobi در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 یعنی من با رتبه 2000 منطقه 3 نتونستم دبیری یا معلمی بیارم!؟؟؟ ؟؟؟؟
خب وقتی انتخاب 140 بوده معلومه که نمیارین
انتخاب اولتون اگه پزشکی منطقه سه بوده قبولیناصلا ربطی نداره اصلا
قبولی این دوتا ربطی نداره
مگه اینکه مثلا ایشون پزشکی رو بعد فرهنگیان بزنه
ولی هردو قبول شه دیگه حق نداره بره پزشکیخب مگه من گفتم قبولی این دوتا بهم ربط داره؟
الان که فعلا دعوت به مصاحبه میشن بچه ها بعد مصاحبه اگه قبول بشن نمیتونن رشته دیگه ای برندرصورتی ک اولویت اول شون باشه بله
ایشون دعوت ب مصاحبه نشده واصلا ربطی نداره ک اولویت ۱۴۰باشه
حتی اگه دعوت بشن و قبول بشن
پزشکی چون بالاتر بوده و قبول شده باشن میتونن انتخاب کن کدوم رو برنبعد اینکه مصاحبه رو قبول بشن امکان اینکه رشته دیگه ای برن نیست
تعهد میدنقبول شدن مصاحبه با دعوت به مصاحبه متفاوت ها😐
دقیقا منم همینو میگم
دعوت به مصاحبه که بشن میتونن نرن بجاش یکی دیگه از رشته هایی که انتخاب کردنو برن ولی وقتی مصاحبه رو قبول بشن نمیتونن برن یه رشته دیگهعزیزم الان فقط دعوت ب مصاحبه شده خب
من پارسال یکی از اقواممون دعوت ب مصاحبه شد رفت ولی قبول نشد
بعد اومدن اولویت بعدیش ک مهندسی کامپیوتر بود
عزیزدلم الان هست ی نفر ب دوتا مصاحبه دعوت شده
دوتاش رو میره حتی اگه دوتاش قبول شه بعد یاانتخاب میکته یا فکر کنم بستگی ب اولویت داره اینو نمیدونم
ن ولی اولویت بالایی قبول میکنن اره
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
reza_12tajrobi در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 یعنی من با رتبه 2000 منطقه 3 نتونستم دبیری یا معلمی بیارم!؟؟؟ ؟؟؟؟
خب وقتی انتخاب 140 بوده معلومه که نمیارین
انتخاب اولتون اگه پزشکی منطقه سه بوده قبولیناصلا ربطی نداره اصلا
قبولی این دوتا ربطی نداره
مگه اینکه مثلا ایشون پزشکی رو بعد فرهنگیان بزنه
ولی هردو قبول شه دیگه حق نداره بره پزشکیخب مگه من گفتم قبولی این دوتا بهم ربط داره؟
الان که فعلا دعوت به مصاحبه میشن بچه ها بعد مصاحبه اگه قبول بشن نمیتونن رشته دیگه ای برندرصورتی ک اولویت اول شون باشه بله
ایشون دعوت ب مصاحبه نشده واصلا ربطی نداره ک اولویت ۱۴۰باشه
حتی اگه دعوت بشن و قبول بشن
پزشکی چون بالاتر بوده و قبول شده باشن میتونن انتخاب کن کدوم رو برنبعد اینکه مصاحبه رو قبول بشن امکان اینکه رشته دیگه ای برن نیست
تعهد میدنقبول شدن مصاحبه با دعوت به مصاحبه متفاوت ها😐
دقیقا منم همینو میگم
دعوت به مصاحبه که بشن میتونن نرن بجاش یکی دیگه از رشته هایی که انتخاب کردنو برن ولی وقتی مصاحبه رو قبول بشن نمیتونن برن یه رشته دیگهعزیزم الان فقط دعوت ب مصاحبه شده خب
من پارسال یکی از اقواممون دعوت ب مصاحبه شد رفت ولی قبول نشد
بعد اومدن اولویت بعدیش ک مهندسی کامپیوتر بود
عزیزدلم الان هست ی نفر ب دوتا مصاحبه دعوت شده
دوتاش رو میره حتی اگه دوتاش قبول شه بعد یاانتخاب میکته یا فکر کنم بستگی ب اولویت داره اینو نمیدونمایشون دعوت به مصاحبه نشدن که
بقیه رشته هارو نمیدونم ولی فرهنگیان اگه مصاحبشو قبول بشی امکان تغییر رشته نیست
🙄🙄🙄🙄عزیزم الان دعوت شدن هم سپاه پزشکی هم فرهنگیان
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
H_R در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 در بدبخت شدم؟ گفته است:
@f-noori7979 در بدبخت شدم؟ گفته است:
reza_12tajrobi در بدبخت شدم؟ گفته است:
Fatemeh Rashidi 0 یعنی من با رتبه 2000 منطقه 3 نتونستم دبیری یا معلمی بیارم!؟؟؟ ؟؟؟؟
خب وقتی انتخاب 140 بوده معلومه که نمیارین
انتخاب اولتون اگه پزشکی منطقه سه بوده قبولیناصلا ربطی نداره اصلا
قبولی این دوتا ربطی نداره
مگه اینکه مثلا ایشون پزشکی رو بعد فرهنگیان بزنه
ولی هردو قبول شه دیگه حق نداره بره پزشکیخب مگه من گفتم قبولی این دوتا بهم ربط داره؟
الان که فعلا دعوت به مصاحبه میشن بچه ها بعد مصاحبه اگه قبول بشن نمیتونن رشته دیگه ای برندرصورتی ک اولویت اول شون باشه بله
ایشون دعوت ب مصاحبه نشده واصلا ربطی نداره ک اولویت ۱۴۰باشه
حتی اگه دعوت بشن و قبول بشن
پزشکی چون بالاتر بوده و قبول شده باشن میتونن انتخاب کن کدوم رو برنبعد اینکه مصاحبه رو قبول بشن امکان اینکه رشته دیگه ای برن نیست
تعهد میدنقبول شدن مصاحبه با دعوت به مصاحبه متفاوت ها😐
دقیقا منم همینو میگم
دعوت به مصاحبه که بشن میتونن نرن بجاش یکی دیگه از رشته هایی که انتخاب کردنو برن ولی وقتی مصاحبه رو قبول بشن نمیتونن برن یه رشته دیگهعزیزم الان فقط دعوت ب مصاحبه شده خب
من پارسال یکی از اقواممون دعوت ب مصاحبه شد رفت ولی قبول نشد
بعد اومدن اولویت بعدیش ک مهندسی کامپیوتر بود
عزیزدلم الان هست ی نفر ب دوتا مصاحبه دعوت شده
دوتاش رو میره حتی اگه دوتاش قبول شه بعد یاانتخاب میکته یا فکر کنم بستگی ب اولویت داره اینو نمیدونمایشون دعوت به مصاحبه نشدن که
بقیه رشته هارو نمیدونم ولی فرهنگیان اگه مصاحبشو قبول بشی امکان تغییر رشته نیست🙄🙄🙄🙄عزیزم الان دعوت شدن هم سپاه پزشکی هم فرهنگیان
خب حالا اگه در هر ۳ تایید بشن نگاه میکنن ببینن کدوم الویت جلو تر بوده اونو نتیجه میگیرن
اره من اینجا اشتباه کردم درسته ولی تایید شدن اصلا ربطی نداره ب تعهد و اینا
اگه تایید بشن و نرن تقریبا مثل یه تعهدی می مونه که سال بعد نمیتونه کنکور بده
ن ن منظورم ی چیز دیگه س درسته حرفتون چون دولتی هست و اصلا نخوان برن بله محروم میشن